Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

T-Mobile nabízí HBO GO na 30 dnů zdarma, potom za 111 Kč

20.4.2020, Jáchym Šlik, aktualita
Zákazníci s hlasovými tarify T-Mobile mají nyní možnost získat službu HBO Go na 30 dnů zdarma. Pokud budou chtít v předplatném pokračovat, zaplatí zvýhodněnou cenu 111 Kč měsíčně. Službu lze aktivovat v samoobsluze.
Vloni na podzim HBO GO zdražilo pro nové i stávající zákazníky ze 139 Kč na 159 Kč, naopak lhůta pro bezplatné vyzkoušení služby byla zkrácena na 7 dnů. Zákazníci T-Mobilu ovšem nyní mají možnost vyzkoušet si HBO GO po delší dobu a po ukončení zkušební doby platit měsíčně dokonce méně, než činila částka před zdražením. Jak na to? V první řadě musíte využívat tarif s hlasovými službami a patřit do kategorie domácností (tj. fyzických zákazníků) nebo drobných podnikatelů. Potom je nutné si balíček s HBO GO aktivovat v období od 20. dubna do 31. května 2020, abyste získali nárok na 30 dnů k bezplatnému vyzkoušení.
 
 
Potom už záleží na vás, zda se rozhodnete v předplatném pokračovat nebo jej zrušíte do uplynutí zkušební lhůty. Pokud zvolíte první možnost, zaplatíte měsíčně jen 111 Kč. To znamená měsíční úsporu bezmála 50 Kč proti běžné ceně. Tato zvýhodněná cena není časově omezena, takže ročně můžete uspořit 576 Kč. Před uplynutím lhůty bude zákazník včas upozorněn prostřednictvím SMS zprávy nebo e-mailu, takže by nemělo hrozit prošvihnutí a odvedení zbytečné platby.
 
K aktivaci je nutné přejít do samoobsluhy Můj T-Mobile v mobilní aplikaci nebo na webu. Po aktivaci v samoobsluze obdrží zákaznické číslo a přibližně do hodiny si může zaregistrovat svůj účet na webu HBO GO. Nabídka platí také pro zákazníky, kteří již v minulosti používali HBO GO, mohou tedy použít stejnou e-mailovou adresu. Částka za předplatné bude zahrnuta v měsíčním vyúčtování od T-Mobilu. Na zákazníky údajně čeká přes 7 500 dílů seriálů a 800 filmů, veškerý obsah navíc v české lokalizaci (titulky nebo dabing).
 
Akci na předplatné HBO GO bude doprovázet masivní mediální kampaň, která se již od dnešního době objevila na internetu, o pár dnů později se objeví také televizní spoty, reklamy v novinách a rozhlase apod. T-Mobile potvrzuje, že během koronavirové krize vzrostl zájem diváků o televizní služby. U lineárního vysílání tráví diváci o 17 % více času, u videí na požádání (kam lze zařadit také HBO GO) potom operátor zaznamenal nárůst o desetinu. Nejvýraznější nárůst podle očekávání zaznamenalo aktuální zpravodajství. Více prozrazuje infografika níže.
 
 
Zdroj: Tisková zpráva