Marvel chystá seriály She-Hulk a Moon Knight

24.8.2019, Milan Šurkala, aktualita
Do seznamu připravovaných seriálů od Marvelu (Disney) se dostaly i dvě novinky. Kevin Feige totiž prozradil, že se chystá ženská verze Hulk v seriálu She-Hulk a pak schizofrenní hrdina Moon Knight.
Komiksy v posledních letech nabírají na oblibě a stávají se nejvýdělečnějšími filmy všech dob, což se povedlo dosáhnout Avengers: Endgame. Jak ale víme, Marvel Studios (resp. Disney) nespí na vavřínech a připravují Phase 4, další sérii komiksových filmů a seriálů. Jak to ale vypadá, těch seriálů bude nakonec více a k nedávno ohlášené Ms. Marvel se dle prezidenta MCU Kevina Feige přidá ještě seriál She-Hulk a Moon Knight. Ty budou vysílány na streamovací platformě Disney+, která by se měla brzy objevit.

She-Hulk

She-Hulk bude, jak už název napovídá, ženskou obdobou Hulka. Tedy velká zelená a hodně silná žena. Hlavní postavou bude právnička Jennifer Walters, která je sestřenicí Bruce Bannera. Poté, co je postřelena gangstrem, potřebuje urychleně krevní transfúzi. A co čert nechtěl, jediným kompatibilním dárcem je právě Bruce se svou radiací ozářenou krví. A ta s Jennifer provede podobné, ale nikoli stejné změny. Také dokáže pěkně zezelenat a zvětšit se, na rozdíl od Hulka si ale plně udržuje své vzpomínky, myšlenky a osobnost.

Moon Knight

Moon Knight přináší na scénu postavu boháče Marca Spectora, který sám bojuje proti zločinu a je jakousi odpovědí na Batmana od DC Comics. Aby to však nebylo až tak moc podobné, tentokrát jde o šílence, který má několik osobností, jež se snaží převzít kontrolu nad těmi ostatními.

Autor: Milan Šurkala
Vystudoval doktorský program v oboru informatiky a programování se zaměřením na počítačovou grafiku. Nepřehlédněte jeho seriál Fotíme s Koalou o základech fotografování.