Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

SAMSUNG LE40C650 - zkušenosti a vše okolo

jis (1301)|13.5.2010 00:00
[quote=mizsha;281507]2 jis: No povetsinou, TV bezi jen proto, aby bezela, proto nemam potrebu to vse hnat pres externi repro, je tak slozite me pochopit, ze nemam potrebu vse poslouchat pres zesik ?[/quote]:eek: To jsi měl napsat hned, mohli jsme si ušetřit naše dobře míněné rady. Každý holt používáme TV k něčemu zcela jinému.
jis (1301)|13.5.2010 00:10
[quote=steveboss;281509]Co ked niekto mysli aj na casto diskutovanu spotrebu? Preto si ja osobne zapinam externe audio iba pri HD filmoch, prip. koncertoch :-)[/quote]Já sám jsem ekolog amatér, ale dobrým nastavením TV snížím spotřebu o více, než kolik si vezme AVR, takže mne toto netrápí. Převážně jedu přes filmový režim a podsvícení 3. A i kdyby tomu tak nebylo, na zvuku bych nešetřil.
jis (1301)|13.5.2010 00:16
[quote=steveboss;281546]Hmmm, zaujimave je, ze pri A-ckovych modeloch, konkretne LE37A656 je na ovladaci separe button "Picture Size", bol som nanho zvyknuty, pretoze je este velmi malo stanic, ktore vysielaju vo formate 16:9 drvivu vacsinu programov (cest vynimkam), preto som bol zaskoceny ovladacom k LE37B652, kde je miesto "Picture Size" - "Media Player".... No smola... Zachranil ma Motorolacky ovladac, ako som pisal v predoslom clanku. :-)[/quote]Tomu vůbec nerozumím. K čemu potřebuješ pořád přepínat formát obrazu? TV mám v menu jednou pro vždy nastavenou tak, aby vysílání 4:3 zobrazila 4:3 a 16:9 jako 16:9. Tak to přece má být a nemusím nic přepínat, nebo ty snad ano? Pokud ti to automaticky nefunguje, tak si to správně nastav: https://www.tvfreak.cz/forum/showpost.php?p=226626&postcount=90.
steveboss (162)|13.5.2010 08:12