Samsung chce oživit skomírající Google TV

28.11.2011, Pavel Zubatý, aktualita
Zpravodajská agentura Reuters uvedla, že společnost Samsung je v poslední fázi vyjednávání s firmou Google ohledně vydání nové Smart TV Samsung postavené na platformě Google TV. Výsledný produkt by nakonec měl být představen už během následujícího roku.

Prvním z výrobců televizorů, který využil platformy Google TV, byla tradiční značka Sony. Bohužel jejich úsilí se minulo účinkem. V době ekonomické krize tak nízký prodej nového produktu přidělal japonské firmě nejednu vrásku na čele. Reakcí internetového molocha pak byla aktualizace Google TV na verzi 2.0 a oslovení dalších klíčových hráčů na trhu s televizory.

Tak nějak bude vypadat nová Google TV Samsung

Jedním z těchto „hráčů“ je i největší jihokorejský výrobce, Samsung. Podle agentury Reuters je Samsung v poslední fázi vyjednávání s korporací Google ohledně nové Smart TV, jejímž srdcem bude právě Google TV. Před pár dny tak měl prohlásit ředitel TV divize Samsung - Yoon Bo-keun. Potenciální zákazníky pak lákal tvrzením, že v porovnání s konkurencí bude nabídka služeb Google jedinečná (což více nerozváděl).

Platforma Google TV 2.0 obsahuje nové uživatelské rozhraní. Nepřekvapí, že celou záležitost pohání operační systém Google Android. Uživatel tak má k dispozici celou řadu streamovacích, hudebních, herních nebo dalších multimediálních aplikací. Yoon Boo-keun tvrdí, že Samsung odhalí jejich novou Google TV na některé z akcí příštího roku, i když to nebude lednová CES 2012. Podobné zprávy přicházejí z LG, které možná představí na CES 2012 svoji vlastní verzi. Kdo ví, třeba o Google TV neslyšíme naposled.
Zdroj: FlatpanelsHD