Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Reklamou dotované levnější Disney+ urdží reklamy pod 4 minuty na hodinu

19.5.2022, Milan Šurkala, aktualita
Reklamou dotované levnější Disney+ urdží reklamy pod 4 minuty na hodinu
Mnoho streamovacích služeb přichází s možností levnějších předplatných, které jsou zčásti placené reklamou. To se hodí zejména těm, kteří si chtějí předplácet více služeb najednou. Disney+ chce u tohoto plánu udržet reklamy pod 4 minutami na hodinu.
Jak si (z hlediska placení) plánujete předplácet streamovací služby v budoucnu?
V anketě šlo hlasovat od 19.5.2022 do 19.6.2022. Počet hlasujících: 5
Žádnou0 %
Jen jednu s reklamami20 %
Jen jednu bez reklam0 %
Více bez reklam60 %
Více s reklamami20 %
Kombinaci více služeb s reklamami i bez0 %
Mnozí nenávidí reklamy, nicméně ty jsou nástrojem, jak snížit cenu služeb a produktů (někdy i na nulu a přenést ji na cenu inzerovaných produktů). V poslední době se to stává hodně populární u streamovacích služeb, kdy je pro mnohé neudržitelné platit si několik služeb najednou, aby se uživatelé dostali ke všemu exkluzivnímu obsahu. Pro některé je stravitelnější platit za služby nižší částky a strpět reklamní přestávky, díky čemuž mohou mít za stejnou cenu větší množství služeb. Vypadá to, že takový plán představí letos Netflix, chystá ho i Disney+. Nejprve by se měl objevit v USA, v příštím roce se počítá i s dalšími zeměmi.
 
Disney+ logo
 
Podle Disney by se na platformě neměly překročit 4 minuty reklam na hodinu sledování, což je méně než 5 minut u Peacocku a zhruba polovina toho, co je na Hulu od samotného Disney. U obsahu pro předškolní děti nebudou reklamy vůbec, stejně jako při použití dětského profilu. Služba se chce také vyvarovat reklam na alkohol a politických reklam, stejně jako reklam na konkurenční služby. Toto by mohlo pomoci službě navýšit počet předplatitelů citlivějších na cenu a bojovat proti Netflixu, kterému se poslední dobou moc nedaří. Také to zvyšuje šanci, že si lidé k Netflixu nebo jiné službě předplatí i reklamou dotované Disney+.
 


Autor: Milan Šurkala
Vystudoval doktorský program v oboru informatiky a programování se zaměřením na počítačovou grafiku. Nepřehlédněte jeho seriál Fotíme s Koalou o základech fotografování.