Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Panasonic HDC-TM700 a spol ;o)

romkrom (22)|13.4.2010 22:11
Sáňky má s redukcí, která se dodává také v balení a se zvukem žádné problémy nejsou už kvůli tomu, že tam nevržou žádné mechanické motorky s kazetou :-) To co jsem slyšel já, bylo ok.
rjja (622)|13.4.2010 22:59
Máte tu někdo ukázku za horšího světla ?
MAKcz (205)|14.4.2010 13:30
[quote=romkrom;276909]Co to tu píšete za hlouposti. Prstenec mají obě dvě kamery, jak tm300 tak tm700. 50 snímků za sekundu je u tm700 poznat při rychlých pohybech dost znatelně, a když si ji koupíte pro americký trh tak má dokonce 60 snímků. Není pravda, že jsou jinak obrazově shodné, tm300 má čočky 43mm zatímco tm700 46mm, takže je citlivější na světlo a taky je širokoúhlejší. Má taky větší display. Prstenec se otáčí do prava i do leva, takže se hodnoty mění na obě strany. Do tepla i do studena :-) A v testech a i podle vlastní zkušenosti můžu říct, že obraz u tm700 je ostřejší. Dokonce si ji začínají kupovat profíci jako mobilní kameru, kterou můžou mít při ruce v nečekaných situacích.[/quote]



K 700 - krouzek samozrejme jde otacet obema smery ;o) ale podle mne na nej lze priradit pouze ostreni, vse ostatni se ovladalo na displeji, tedy naprosto hloupe a neintuitivne a hlavne to neni funkcni pri zavrenem displeji. Pokud jsem prehlid nekde informaci, ze se to da priradit krouzku, tak se omlouvam. Ostrit tim jde stejne blbe jako s jakoukoli kamerou co nema na ostricim krouzku dorazy a nema ani pouzitelnej hledak. LCD je na 700 velmi slabe, ale jeste pouzitelne, hledak opravdu na hranici unosnosti (v podstate informuje co asi tocim a zda tam dana postava jeste stoji ci nikoli).

Jakmile bude malinko casu pokusim se hodit na net jeste zabery za mensich hladin svetla, tam mi prijde vyrazne lepsi Xmore R od Sony. Preci jen panak ma pomerne male cipy (byt 3)
Jagged1919 (44)|14.4.2010 22:11
[quote=MAKcz;277280]K 700 - krouzek samozrejme jde otacet obema smery ;o) ale podle mne na nej lze priradit pouze ostreni, vse ostatni se ovladalo na displeji, tedy naprosto hloupe a neintuitivne a hlavne to neni funkcni pri zavrenem displeji. Pokud jsem prehlid nekde informaci, ze se to da priradit krouzku, tak se omlouvam. Ostrit tim jde stejne blbe jako s jakoukoli kamerou co nema na ostricim krouzku dorazy a nema ani pouzitelnej hledak. LCD je na 700 velmi slabe, ale jeste pouzitelne, hledak opravdu na hranici unosnosti (v podstate informuje co asi tocim a zda tam dana postava jeste stoji ci nikoli).

Jakmile bude malinko casu pokusim se hodit na net jeste zabery za mensich hladin svetla, tam mi prijde vyrazne lepsi Xmore R od Sony. Preci jen panak ma pomerne male cipy (byt 3)[/quote]

za tu ukazku v lowlighte ti budem velmi povdacny. viem ze s tym nepojde ostrit ako u profi objektivov ale na doostrenie nejakeho predmetu alebo preostrenie z detailu na pozadie by sa to dalo pouzit nie? mam jeden starsi panak s takym ostrenim tak priblizne viem co od toho mozem ocakavat. ktoru z kamier v tejto cenovej kategorii by si bral ty?
romkrom (22)|18.4.2010 13:11
Překlad z recenze v angličtině na camcorderinfo.com:
• HDC-TM700 má vynikající sadu ručního ovládání a obsahuje více funkcí než většina stěžejních modelů.
• Inteligentní auto-kontrola pracuje dobře a je skvělá pro začátečníky.
• Většina ručního ovládání může být řízena prstencem na objektivu nebo pomocí dotykové obrazovky (ovládací prvky lze nastavit na prstenec i když je LCD otevřeno - nová funkce).
jadra (1)|27.4.2010 23:36
Podľa špecifikácie kamera nemá konektor LANC. Osobne si myslím, že tento marketingový ťah si mohol Panasonic odpustiť, hlavne u kamery tejto cenovej skupiny.
Má teda kamera niečo iné, čím by sa dal LANC aspoň čiasočne nahradiť? Napr. moja stará NV-GS70 má v príslušenstve drátenú spúšť s ovládaním zoomu a s mikrofonom. Je niečo podobné pre TM300?
Alebo aspoň DO dokáže ovládať kameru od zadu?
Moc ďakujem za nejakú info v tejto veci.
Jagged1919 (44)|28.4.2010 21:28
Tak ta lowlight ukazka nebude? :(
Paultje (17)|3.5.2010 11:46
Docela by mě zajímalo, jak to panasonic dělá, že dokáže ukládat video v 50p při datovém toku 28Mbps když 50i má 17Mbps, a jak vůbec může dosahovat 28Mbps když formát AVCHD má údajně maximum 24Mbps? Ví to někdo? že by to nějak brutálně komprimoval na úkor kvality? Vrtá mi to hlavou. A taky by mě zajímalo proč tam musí mít ten ventilátor? U jiných kamer jsem nic podobného neviděl. Nebude to potenciálni zdroj problémů? Nebude například slyšet hluk ventilátoru v nahrávce? Taky bych se rád zeptal jestli se to dá přepnout i na režim 25p nebo jen těch 50p? Jakou snímkovou frekvencí se vlastně dnes natáčí profesionální filmy do kina? To jsou dotazy, co? Tak jsem zvědav jestli někdo bude znát odpověď:-)
anglcam (223)|3.5.2010 12:43
to Paultje

no.no-:))).Tak je mozne ze 24Mb/s je jen prumer z variabilniho datoveho toku.A ze tech 28 je jen peak tzn. vrchol kdy je scena narocnejsi a proto je snimana s vetsim datovym tokem.Jine vysvetleni nemam.Proc to uklada 50p pri 28?A proc ne .ted se spis ptej jestli to staci.Dle meho ne.Ale realita na TV muze byt jina.Jenze kdo z normalnich uzivatelu tohle resi ze.Hlavne ze to ma 50p a jsem KING.Ventilator v kamere?Hmm slysim poprve a je to zajimave.V tom pripade to asi problem bude co se tyce nahravani zvuku.Na rezim 25p pokud to kamera podporuje a myslim ze ano se prepnout da.Ale na snimani pohybu to nebude.Bude ti to skubat jak valach.Filmy se toci pokud myslis filmovou kameru tak 24 policek za sekundu.Jenze filmova kamera je neco jineho.Snimani plynuleho pohybu je u ni neco jineho pri 24p nez u elektronickeho cipu videokamer pri 25p.Navic i filmy jsou v kine skubave.Ale ne tak moc.A navic v kine se to jeste zdokonaluje tim ze se promita kazde policko dvakrat ci trikrat -ted nevim presne.V digi projekci absolutne nevidim problem pouzit 50p coz digitalni filmove kamery podporuji.
No dotazy to jsou.Stacilo zagooglit.-:)))))))))))
kasy (44)|3.5.2010 13:38
Paultje: Pokud jde o video, zkus si něco stáhnout (třeba z druhé stránky tohoto vlákna) a uvidíš sám. Ventilátor tam výrobce určitě nedal proto, aby se lišil od ostatních. Se zvukem bude pravděpodobně problém při použití automatiky v tichém prostředí, kdy kompresor "vyjede" zesílení na max. V takovém případě to bude pravděpodobně chtít manuál. Jinak by problém být neměl.
Pave1 (4279)|3.5.2010 14:05
filmy se točí s 24fps. ale je to úplně jiná technologie, než elektronické snímače s pevnou maticí světlocitlivých bodů.

Převod se pro Evropu provádí prostým zrychlením, žádné snímky se tak nezahazují, na 25fps.
Paultje (17)|3.5.2010 14:43
Díky za odpovědi, ale uspokojily mně jen částečně :-( Ventilátor tam výrobce nedal jen proto aby se odlišil od ostatních? To je odpověď jako hrom :-) Ale já se ptám proč ho tam dal, né proč ho tam nedal. mě osobně to připadá dost divné a odrazuje mě to od koupě takové kamery, působí to dojmem, že se tam něco přehřívá :-) S tím datovým tokem to je taky diskutabilní, nevím o tom že by se v AVCHD používal variable bitrate, možná jo, já o tom nic nenašel tak fakt nevím, ale proč by třeba Sony uváděl, že jede na maximum, tj. 24Mbps? Ale mě připadalo divný, že 50i se ukládá při 17Mbps tak jsem si myslel že 50p je dvojnásobek informace tudíž by to mělo dát tak 34Mbps, ne? A už vůbec jsem netušil, že se v kině promítá každé políčko filmu třikrát :-O A když se promítne třikrát to samé políčko tak to jako bude plynulejší pohyb jo? Tak tomu už snad nevěří nikdo. A proč by nemělo 25p stačit na pohyb? To chcete říct, že v dnešních akčních filmech není dost pohybu? Je mi jasné , že rychlej pohyb se mázne a že se to musí umět točit. Na ukázky videa z toho panáku jsem se díval a zdá se mi, že je to super kvalita, ještě uvažuju o Sony vx550v ale tam výrobce neuvádí jestli to má alespoň 25p, taky canon hfs21 se mi líbí takže nevím. A teď babo raď:-)
Paultje (17)|3.5.2010 14:46
Jo a taky by mě zajímalo, jestli se dnes ještě vůbec točí filmy na klasickej 35mm film nebo už se to všechno točí taky digitálně?
Pave1 (4279)|3.5.2010 14:57
Nesrovnávej svou domácí kameru s problematikou filmového natáčení (které zjevně nerozumíš .-) ).

Ta kamera je vynikající v poměru cena/výkon, samozřejmě má své limity náhledu, ovládání, za extrémních světelných situací.

Dá se s ní perfektně točit, datový tok je přizpůsobený i kapacitě karet a jejich ceně tak, aby kamera byla přístupná co největšímu počtu domácích dokumentaristů, není to v této kategorii pouze o technický parametrech, ale i o ceně.
Paultje (17)|3.5.2010 15:49
to Pave1: Promiň, ale četl jsi si vůbec moje otázky? Pochopil jsi na co se ptám? Asi ne? A zdá se , že tomu spíš nerozumíš ty a proto odpovídáš na něco jiného než jsem se ptal, protože kdybys tomu rozuměl tak bys odpověděl, ale to jsi neudělal. Proč je 24 fps na filmu něco jiného než na čipu? Proč? Nevíš, že? Jinak vůbec nepochybuju o kvalitě téhle kamery, to že jsem zvědavej jak co pracuje a ptám se do hloubky znamená něco jiného.
anglcam (223)|3.5.2010 16:21
to paultje

ver tomu ze Pave1 to vi ale na netu uz to vysvetleno bylo a na zahr. forech jsou toho tuny takze staci oprasit anglictinu a googlit.Je toho hodne na vysvetleni proc je film neco jineho nez elektronicka mrizka v kamere.25p je malo.50p je akorat.50i je akorat ale jsou to pulsnimky.Sam nevim jaky system promitani je pouzivan v kinech aby se tomu filmu v pohybu pomohlo.Mozna ze je tam efekt nejakeho krokovani tech stejnych snimku a tim padem to vytvari plynulejsi pohyb.Sami filmari volaji po snimani 48 policky za sekundu.A ano na klasiku 35mm se stale toci i kdyz spousta filmaru pouziva digitalni filmove kamery napr. RED , Genesis ci D21 nebo Viper a Dalsu.Projekce v digitalu v kinech se take siri kde napriklad v Anglii je skoro 75 procent kin vyhradne digitalnich.Z disku ti prelouskaji prakticky cokoliv takze treba pokud se tam konaji souteze amateru tak se tam na server naloaduji soutezni filmy v jakemkoliv formatu a jede se.Hele resit tohle znamena resit to nekde jinde ne tady.Zaloz na to jine vlakno anebo si nejdriv projed net anebo tohle forum.Odpovedi tu jsou ale ne na jednom miste.I kdyz uznavam ten ventilator mne prakvapil.
kasy (44)|3.5.2010 16:28
Paultje: Zkus se podívat sem: http://www.videoproduce.cz/videokurz.htm
Autor - Pave1. Možná ti i trochu zrůžoví tváře, navíc v mnoha věcech si uděláš jasno. A pokud je někde ventilátor, není zpravidla třeba ptát se, proč tam je.
Paultje (17)|3.5.2010 16:31
Asi máš pravdu, tohle fórum není pro všechny, ale jen pro vyvolené:-)
Paultje (17)|3.5.2010 16:33
To Kasy: Promiň, ale já se vždycky budu ptát proč :-)
Jarda.Bar (1238)|3.5.2010 16:36
[quote=Paultje;279928]Docela by mě zajímalo, jak to panasonic dělá, že dokáže ukládat video v 50p při datovém toku 28Mbps když 50i má 17Mbps, a jak vůbec může dosahovat 28Mbps když formát AVCHD má údajně maximum 24Mbps? Ví to někdo? že by to nějak brutálně komprimoval na úkor kvality? Vrtá mi to hlavou. A taky by mě zajímalo proč tam musí mít ten ventilátor? U jiných kamer jsem nic podobného neviděl. Nebude to potenciálni zdroj problémů? Nebude například slyšet hluk ventilátoru v nahrávce? Taky bych se rád zeptal jestli se to dá přepnout i na režim 25p nebo jen těch 50p? Jakou snímkovou frekvencí se vlastně dnes natáčí profesionální filmy do kina? To jsou dotazy, co? Tak jsem zvědav jestli někdo bude znát odpověď:-)[/quote]

1) 28Mbps je povolené i specifikací AVCHD .. "AVCHD specification limits bitrate to 24 Mbit/s, video recorded in 60p/50p mode can reach 28 Mbit/s." Jednoduchými počty vychází, že na jeden snímek, zjednodušeně řečeno, v režimu 50i připadne 85kB a na jeden snímek při režimu 50p připadne 70kB. Takže se komprimuje výrazně, ale h264 je k tomu určené.
2) Ventilátor. Nemám osobní zkušenost, ale lidé na fórech si na něj stěžují.
3) Umí i 25p, filmový záznam je točen 24p. Ale aby si takovou snímkovou frekvencí mohl točit, musíš prodloužit závěrku na 1/50, je třeba dodat obrazu přirozené máznutí pohybu a to docílíš jedině když osadíš kameru příslušným ND filtrem. V opačném případě nemá smysl 25p zapínat a čekat perfektní výsledek.
Pave1 (4279)|3.5.2010 16:45
Já prostě nerozumím tomu, proč se v diskuzi o spotřební kameře probírá film?

Odpověděl jsem ti k datovým tokům, napiš tedy, co chceš s tou kamerou dělat, v čem tě omezuje, co tě přesně zajímá. Tohle není fórum pro vyvolené, ale i ptát se člověk musí umět (a ptát se na hlouposti prostě k odpovědi nevybízí).
Paultje (17)|3.5.2010 17:05
To Jarda.Bar: No konečně někdo s kým se dá inteligentně rozmlouvat k věci:-) Díky za odpověď. Takže jestli ti dobře rozumím tak točit na 25p se závěrkou 1/50 nebo delší, teoreticky až do 1/25 aby se to radši mázlo než aby to bylo jako stroboskop, je to tak? Takže na sluníčku bez filtru se nechytáš? Jak oni to ti filmaři jen dělají? :-) Jo za Chaplina to bylo ok, to nebyl tak citlivej materiál, ale dneka:-) Jsem ale urejpanej co? No tak si říkám, jestli má smysl za každou senu chtít točit s progresivním skenováním, jestli to není zbytečný, když to prokládání se nakonec stejně v praxi nijak negativně neprojeví a může mít nakonec i výhody. Právě jsem zjistil že Sony cx550v nemá vůbec záznam 25p, má jen 50i, zato má širokoúhlej objektiv, tedy víc širokoúhlej než tenhle Panasonic, tak nevím jestli nevyměnit 50p za tu širokoúhlost, která se na záběrech projeví určitě viditelněji?
anglcam (223)|3.5.2010 17:19
to Jarda

promin ale v cem veris tomuze kdyz osadis kameru ND filtrem a nastavis zaverku 1/50 docilis pri snimkovani 25p netrhaveho nestroboskopickeho pohybu
Jarda.Bar (1238)|3.5.2010 18:10
Paultje, anglcam: můj názor je, že na slunci pro přirozený obraz v pohybu musíš použít příslušný ND filtr, ale zároveň se musíš vyvarovat i některých věcí, jako natáčení s extrémním kontrastem ... dále pak takových pohybů kamerou, které mohou díky specifické scéně vyvolat strobo (plot, rámy okeních tabulek ...apod.) ... to jsou situace, kdy tě nezachrání ani 50p, protože zde se to strobo pouze "přesune" jen na jinou rychlost posunu kamery vůči snímanému objektu ... velkou pomocí ti může být malá hloubka ostrosti, která ti nedůležité scenérie potlačí a tím opět pomůže s plynulostí/přirozeností vnímání pohybu. Nejsem odborník přes tuhle problematiku, jen se učím natáčet a není to snadné ...
Prokládání ti nějaké problémy přidělá ... 1) nevíš jak se komu podaří takový formát přehrát, nemůžeš si být jist, že se prokládání přehrávač/zobrazovač zbaví rozumnou cestou, aby neutrpěla kvalita obrazu (za CRT obrazovek to bylo jedno, zde byla na naší straně setrvačnost zobrazovače) ... 2) V dnešní době přehrávání videí z netu tě čeká složitá cesta zbavení se prokládání, před tím, než video pošleš třeba na Youtube.
Řekl bych to takhle, reportáže bych točil 50i či 50p a připravené scény 25p.

Širokoúhlost je určitě vhodná vlastnost.

Ventilátor mě u toho Panasonicu děsí. Asi měli důvod ho osadit, neb i třeba DSLR od Canonu mají problém s chlazením čipu(ů) (pouze pasivně).
Pave1 (4279)|3.5.2010 19:40
Ten ventilátor je teda pro mě novinka, to by mě ve snu nenapdalo, že to někdo dá do kamery, takhle malé .-) .

25p v SD bylo zlé, u HD je to už někdy snesitelné (jemnější rastr), ale je to pořád většinou málo.
ai (2993)|4.5.2010 01:51
Tak nejak by meli vsichni ty Sony spotrebky bojkotovat, tvrde slapou na brzdu, spolu s broadcast lobby drzi to prokladani pri zivote :-)

Ten ventilator, ......,je to spotrebka, ty mikrofony u tech malych modelu jsou skutecne nic moc v prve rade a v mistnosti za absolutniho ticha zkouset nejake testy jestli neco slysim nebo ne , ja bych stal na zemi, dyt je to uplne jedno, kdyz to prezenu. Kdybych si tu kameru kupoval, tak jsem jedine rad, ze tam neco sichruje mozne prehrati za horka apod...., jeden se nezavdeci, to je presne tento pripad, ten fen mozna teoreticky zaruci delsi zivotnost ? Neni treba se tomuto branit. Za chvili to budou davat i do tech fotaku , ktere maji tendenci se zahrivat pri videu, mozna, ze tohle je duvod proc neni u tech fotaku 50p?
kasy (44)|4.5.2010 09:06
ai: Také si myslím, že ventilátoru není třeba se obávat. Pokud už budu točit v místnosti za absolutního ticha, mám tři možnosti - ubrat zesílení automatice, plný manuál nebo externí mikrofon.
romkrom (22)|4.5.2010 13:01
No nic, nezbývá než počkat další rok :-) To už snad bude vychytané přehřívání (kamera bez ventilátoru). Přidají tam 120 snímku za sekundu prokládaně, když současná americká verze kamery zvládne 60 snímků neprokládaně. Dále zvýší datový tok v normálu ze 17fps na 24fps. No a mohli by taky zvýšit rozlišení tří čipů a použít technologii QuantumFilm ( http://technet.idnes.cz/novy-objev-pomuze-fotoaparatum-lepe-snimat-i-ve-tme-a-bez-sumu-p6r-/tec_foto.asp?c=A100329_164240_digifoto_vse ). Pak už si ji určitě koupím, hahahaha. Schválně jestli z toho něco vyjde :-)
BEPE (539)|4.5.2010 14:43
To ta kamera má v sobě opravdu větrák ???, tak to mě berou mory, hlavně jak se zdůrazňuje jaká je výhoda kartových medií v tom, že již není zapotřebí mechanických dílů pro záznam, cha, cha. :-)
Paultje (17)|4.5.2010 15:49
[quote=ai;280042]Tak nejak by meli vsichni ty Sony spotrebky bojkotovat, tvrde slapou na brzdu, spolu s broadcast lobby drzi to prokladani pri zivote :-)

Ten ventilator, ......,je to spotrebka, ty mikrofony u tech malych modelu jsou skutecne nic moc v prve rade a v mistnosti za absolutniho ticha zkouset nejake testy jestli neco slysim nebo ne , ja bych stal na zemi, dyt je to uplne jedno, kdyz to prezenu. Kdybych si tu kameru kupoval, tak jsem jedine rad, ze tam neco sichruje mozne prehrati za horka apod...., jeden se nezavdeci, to je presne tento pripad, ten fen mozna teoreticky zaruci delsi zivotnost ? Neni treba se tomuto branit. Za chvili to budou davat i do tech fotaku , ktere maji tendenci se zahrivat pri videu, mozna, ze tohle je duvod proc neni u tech fotaku 50p?[/quote]

Docela sranda:-) Sony spotřebky je třeba bojkotovat ale ventilátor u Panáku je v poho protože je to spotřebka? :-) to už je snad zaujatost vůči značce, ne? :-)
Paultje (17)|4.5.2010 15:57
to BEPE: Ano kamera má opravdu větrák, je to v návodu a je to vidět i na fotkách, ta mřížka pod lcd není reproduktor, ale nasávání ventilátoru, kde to má "výfuk" ví Bůh :-) Ale já nevím jestli je to problém nebo ne, snad jen psychyckej, než si na to zvyknem a přejdou na to i ostatní výrobci :-) Ale občas se objeví zpráva, že to někomu dělá problémy, tak jsem se chtěl zeptat na osobní zkušenost někoho kdo tu kameru používá. Taky mě to zarazilo u kamery kde se nemají údajně vyskytovat pohyblivé součástky :-( Snad se to neporouchá.

To romkrom: Já bych zase po větším rozlišení snímačů netoužil, spíš po jejich větší úhlopříčce při stejném počtu bodů, a po větším rozlišení LCD a kvalitnějším hledáčku, to jsou myslím slabší místa, jinak podle ukázek to má skvělej obraz, jen je třeba počítat s nemalou investicí do PC aby se s tím dalo dál pracovat ve střižně a taky by to znamenalo kvalitní velkou televizi a nějakej HD přehrávač, ale to si časem stejně asi každej koupí i tak.
PeLi (289)|5.5.2010 14:04
Kameru mam už objednanu... ten ventilator ma dostal.
V navode som sa zaujal hlavne o manualne funkcie a toto som akosi prehliadol
Terka (274)|6.5.2010 11:39
odkud?
PeLi (289)|7.5.2010 13:33
[quote=Terka;280368]odkud?[/quote]je to z http://www.talkive.sk/.
Ale je to slovensky EShop
romkrom (22)|8.5.2010 09:55
Tak Sony HDR-CX550V dopadl na camcorderinfo špatně. Tak nějak jsem to předpokládal. Jinak ten šum u TM700 v tmavých místech odpovídá šumu v některých hollywoodských filmech na satelitu v HDTV. Ale samozřejmě by to chtělo do příště vychytat :-)
pettys (4)|9.5.2010 20:39
Ahoj, myslíte že se s těmi třemi mašinkami o kterých je tu řeč může srovnávat Samsung HMX-S 16...?
Pave1 (4279)|9.5.2010 21:14
[quote=romkrom;280634]Tak Sony HDR-CX550V dopadl na camcorderinfo špatně. Tak nějak jsem to předpokládal. Jinak ten šum u TM700 v tmavých místech odpovídá šumu v některých hollywoodských filmech na satelitu v HDTV. Ale samozřejmě by to chtělo do příště vychytat :-)[/quote]

Všiml jsem si, že je nějaká nasleplá. Ale na jiných stránkách najdeš i ostřejší obrázky, tak nevím .-) .
boldri (57)|11.5.2010 22:44
[quote=romkrom;280634]Tak Sony HDR-CX550V dopadl na camcorderinfo špatně. Tak nějak jsem to předpokládal. [/quote]

Upřímně, nevim jestli jsi to četl, nebo jenom koukal na obrázky, ale Sonka nedopadla špatně, jenom nebyla nejlepší.
ai (2993)|12.5.2010 01:49
[quote=romkrom;280634]Tak Sony HDR-CX550V dopadl na camcorderinfo špatně. Tak nějak jsem to předpokládal.[/quote]
Pri testu na low light testovaci obrazec (a mozna i pri jinych prilezitostech) tam zazuuumovali s tou Sony, aby dostali stejny vyrez. Ta Sony ma totiz wide angle objektiv. Tento test se pak stava naprosto neobjektivni, i zacatecnik vi, ze pri zoomu potrebujes vice svetla. Je to z jejich strany celkem skandalni takto resit testy. Meli kameru posunout blize k testovacimu obrazci, ale to se jim zrejme nehodilo do kramu. Proste jsou to jine kamery, jedna ma wide angle a takto se to musi brat, a ne jednu handicapovat. V realu taky popojdes bliz pro danou kompozici, nebo skratka popojdes dozadu a zaber je vetsi.
MAKcz (205)|12.5.2010 01:52
Takze zatim musim konstatovat, ze Sonka HDR-CX550VE mi zatim prijde jako lepsi volba jak 700 panak. Hodim stejne jako od Panaku naky videa na net, ale zatim je muj favorit s lehkym naskokem Sonka. Hlavne v ergonomii predci Panaka, obrazove asi jak v cem a jak kdy. Napisu vic koncem tejdne ...
ai (2993)|12.5.2010 03:16
[quote=MAKcz;281429]Takze zatim musim konstatovat, ze Sonka HDR-CX550VE mi zatim prijde jako lepsi volba jak 700 panak. Hodim stejne jako od Panaku naky videa na net, ale zatim je muj favorit s lehkym naskokem Sonka. Hlavne v ergonomii predci Panaka, obrazove asi jak v cem a jak kdy. Napisu vic koncem tejdne ...[/quote]
Kvuli lehkeho naskoku vse zalohovat interlace oproti nefalsovanemu , pravemu progressive , wink, wink, nudge, nudge ? :-)
PeLi (289)|12.5.2010 13:20
Ventilator v panaku700 je v pohode. Ani ho nieje počuť. Už ju mam doma. Ovladanie je iné ako pri SONY. Doteraz som mal HC7.
BEPE (539)|13.5.2010 10:52
Funguje i při zavřeném displeji?
PeLi (289)|18.5.2010 07:03
Nájde sa tu nejaký majitel tejto kamery? Mam s ňou nejake nezrovnalosti, ktoré by som si rád vyjasnil
stk80 (13)|18.5.2010 10:20
PeLi: Ahoj, mám TM700 asi týden. Co bys potřeboval vědět?
PeLi (289)|18.5.2010 16:45
[quote=stk80;282229]PeLi: Ahoj, mám TM700 asi týden. Co bys potřeboval vědět?[/quote]1. nedošiel som na to ako funguje funkcia "Nasnímanie usmevu"-"nasnímanie známej tváre" pri nahravaní by to malo spraviť fotku pri usmiati snímanej postavy alebo pri zdetekovaní zaregistrovanej tváre... a nič sa nedeje.
2. Pri manualnom natáčaní nejde zrušiť manuálne nastavenie SHUTER a IRIS. Da sa to jedine prepnutím kamery na automatiku čo je nežiaduce, lebo mi to zruší všetky manualne nastavenia. Prišiel som akurat na to, že zatlačením SHUTER 2x sa IRIS prepne na automatiku ale SHUTER nie
Myslím že su to chyby v kamere. Môžeš to vyskušať? Je tam toho ešte viac, ale toto je pre mna take najdôležitejšie.
stk80 (13)|18.5.2010 17:45
1. Nasnímání úsměvu mi funguje v pohodě. Během natáčení se detekuje obličej (bílý rameček) a při detekci úsměvu zezelená a ikonka snímání úsměvu zčervená (zápis snímku).

2. Podle mě v manuálním režimu nelze nechat shutter nastavovat automaticky. Pouze bw, focus a iris.

Možná ještě něco zjistim, přeci jenom ji mám chvíli.
PeLi (289)|18.5.2010 18:46
[quote=stk80;282294]1. Nasnímání úsměvu mi funguje v pohodě. Během natáčení se detekuje obličej (bílý rameček) a při detekci úsměvu zezelená a ikonka snímání úsměvu zčervená (zápis snímku).

2. Podle mě v manuálním režimu nelze nechat shutter nastavovat automaticky. Pouze bw, focus a iris.

Možná ještě něco zjistim, přeci jenom ji mám chvíli.[/quote]1 to ti funguje aj ked momentalne nenahrávaš? Mne to jednoducho nefunguje a už som to skušal 1000x. Zaregistrovanu tvar mi zdetekuje , vypíše pri nej meno, ale foto neuloží. To iste je aj pri usmeve.
2. pri inych kamerach to funguje, tak by to malo aj pri tejto. Pokial nezatlačím žiadne manualne tlačítko, tak kamera funguje na automatiku aj napriek tomu, že je prepnutá na manual. Jednotlivým zatačaním by som si mal vedieť vypnúť/zapnúť manualne funkcie. Len SHUTER nejde. Vlastnil som kamery sony, canon aj DV panasonic a všade to išlo.
stk80 (13)|18.5.2010 20:33
1. Při nenahrávání to nejde. V manuálu to i píšou. ...Když během záznamu dojde k detekci...

2. Možná to nějak jde, ale já na to nepřišel. Pokud přepnu na manuál, tak se vždy nastaví 1/50 a nemění se. Mění se pouze iris podle scény (automaticky). Pokud vyberu iris, tak se uzamkne a můžu ho měnit dle libosti. Pokud vyberu shutter, tak se iris odemkne.
PeLi (289)|18.5.2010 21:38
[quote=stk80;282309]1. Při nenahrávání to nejde. V manuálu to i píšou. ...Když během záznamu dojde k detekci...

2. Možná to nějak jde, ale já na to nepřišel. Pokud přepnu na manuál, tak se vždy nastaví 1/50 a nemění se. Mění se pouze iris podle scény (automaticky). Pokud vyberu iris, tak se uzamkne a můžu ho měnit dle libosti. Pokud vyberu shutter, tak se iris odemkne.[/quote]
2. Ked prepneš na IA na manual, tak maš všetko na aitomatike, tak sa ti musí zmeniť aj SHUTER - napríklad za slnečného počasia. Až po zatlačení SHUTER si možem meniť uzavierku. Vonku mi tam automatika nahodla 1/180. Mne sa ale jedna o to aby som sa vratil k automatickemu SHUTERU a to jednoducho nejde.