www.tvfreak.cz
>
>
>
>

Samsung zkouší na svých televizích zobrazovat reklamu, zákazníci zuří

Samsung zkouší na svých televizích zobrazovat reklamu, zákazníci zuří
, , aktualita
Samsung se stal dalším výrobcem televizorů, který by si rád přivydělal zobrazováním reklam na svých chytrých televizorech. Někteří evropští zákazníci si v posledních týdnech všimli poměrně velkých bannerů v uživatelském rozhraní.
K oblíbeným
reklama
Samsung se počtrnácté v řadě stal nejúspěšnějším výrobcem televizorů na světě. Boduje ovšem nejen v počtu prodaných kusů, ale také v maržích. I přesto hledá Samsung další způsoby, jak své výdělky ještě zvýšit. Jednou z možností je reklama v uživatelském rozhraní, která by jihokorejské společnosti přinášela peníze i u již prodaných televizorů. V posledních týdnech se na internetu objevila řada stížností od majitelů chytrých TV od Samsungu, že v systému objevili reklamní bannery. Reakce zákazníků jsou poměrně ostré a mnozí píšou, že už by si model této značky znovu nekoupili. Nutno totiž podotknout, že mnozí vlastní televizory z prémiových řad, které stojí desítky až stovky tisíc korun. A pokud utratí za produkt takové peníze, asi nečekají, že se budou muset potýkat ještě s reklamou.
 
 

Podle Samsungu je to v pořádku

 
Nejvíce stížnosti patrně pochází od britských zákazníků. Podle některých se navíc nejedná o žádnou novinku a reklamy se v uživatelském rozhraní objevují už delší dobu. Zmínky ovšem můžeme najít také od dalších evropských uživatelů včetně německých. Níže uvedený obrázek ukazuje, jak může taková inzerce vypadat. Nejedná se o žádnou nenápadnou reklamu, ale velký banner zabírající značnou část obrazovky. Navíc ani tématicky nijak nezapadá do televizního rozhraní – místo např. sponzorovaného obsahu ze streamovacích služeb nebo návrhy na aplikace zobrazuje reklama v tomto případě akční nabídku supermarketu.
 
 
Německé zastoupení Samsungu na Twitteru reagovalo vyjádřením, že reklama se přece ukazuje pouze na obrazovce Smart Hub a nikde jinde, takže nenarušuje samotné sledování televizního vysílání nebo streamovaných filmů. Nutno podotknout, že v tuto chvíli neexistuje možnost, jak reklamu v uživatelském rozhraní vypnout. Dost nelogickou možností by bylo odpojit televizor od internetu, takže jako efektivnější (i když komplikovanější) řešení se nabízí třeba nástroj Pi-Hole, kterým lze zablokovat reklamy v celé domácí síti.
 
Reklamy v uživatelském rozhraní televizorů nejsou žádnou novinkou, v minulosti tyto možnosti zkoušel třeba Panasonic nebo některé menší značky. A s návrhy na sponzorovaný obsah se mohou setkat také uživatelé Android TV. Ze širšího pohledu asi nejvíce reklamami ve svých zařízeních proslulo Xiaomi se svou nadstavbou MIUI. V případě čínského výrobce, který na konkurenci útočí velmi nízkými cenami, ovšem není inzerce nic překvapivého. Naproti tomu Samsung, který prodává poměrně drahé produkty, by měl o své zákazníky lépe pečovat a ne se za každou cenu snažit vydělat ještě více. Sám výrobce by si měl rozhodnout, zda mu inzercí vydělané peníze stojí za poškozenou image a možný odliv části zákazníků.
 
Setkali jste se na své Samsung TV s reklamními bannery?
 
Zdroj: 4kfilme.de


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Kuki TV odemyká více než 600 filmů, Telly rozšiřuje nahrávání na 100 hodin Kuki TV odemyká více než 600 filmů, Telly rozšiřuje nahrávání na 100 hodin
Internetová televize Kuki nabízí před Vánoci několik stovek filmů zdarma ke zhlédnutí. Telly rozšířila prostor pro nahrávání obsahu ze 30 na 100 hodin. O2 TV zařazuje jako první operátor do nabídky nový kanál Naživo.
Dnes, aktualita, Jáchym Šlik
Další streamovací služba na obzoru, v lednu přijde Discovery Plus Další streamovací služba na obzoru, v lednu přijde Discovery Plus
Na trhu se streamovacími službami je už teď hodně plno, ale to nebrání dalším zkoušet své štěstí. Brzy by se měla rozšířit další služba nazvaná Discovery Plus. Stát se tak má už na začátku příštího roku.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Vánoční nadílka od Skylinku: 8 volně vysílaných programů včetně novinek Vánoční nadílka od Skylinku: 8 volně vysílaných programů včetně novinek
Skylink tento měsíc rozhodně nešetřil bonusy pro diváky a volně zpřístupnil hned osm kanály různých žánrů – od pohádek přes dokumenty až po hudbu. Úplnou novinkou v nabídce je program Canal+ Domo.
Včera, aktualita, Jáchym Šlik
miniLED se blíží. Samsung a LG si registrují další ochranné známky miniLED se blíží. Samsung a LG si registrují další ochranné známky
„Novinkou“ příštího roku by se měly stát miniLED TV, které představí oba korejští výrobci. Samsung požádal o registraci známky „Quantum Mini LED“, LG by si dokonce rádo zaregistrovalo celou abecedu od „ALED“ po „ZLED“.
Včera, aktualita, Jáchym Šlik
HBO GO v prosinci 2020: nejlepší nové filmy a seriály HBO GO v prosinci 2020: nejlepší nové filmy a seriály
HBO GO v prosinci nadělí předplatitelům všech 26 bondovek, Jokera i Ježka Sonica. Nabídka nových seriálů je tentokrát slabší. K nejočekávanější novince patří seriálová adaptace filmu Čtyři svatby a jeden pohřeb.
Včera, aktualita, Jáchym Šlik