Mnozí nenávidí reklamy, nicméně ty jsou nástrojem, jak snížit cenu služeb a produktů (někdy i na nulu a přenést ji na cenu inzerovaných produktů). V poslední době se to stává hodně populární u streamovacích služeb, kdy je pro mnohé neudržitelné platit si několik služeb najednou, aby se uživatelé dostali ke všemu exkluzivnímu obsahu. Pro některé je stravitelnější platit za služby nižší částky a strpět reklamní přestávky, díky čemuž mohou mít za stejnou cenu větší množství služeb. Vypadá to, že takový plán představí letos Netflix, chystá ho i Disney+. Nejprve by se měl objevit v USA, v příštím roce se počítá i s dalšími zeměmi.

Podle Disney by se na platformě neměly překročit 4 minuty reklam na hodinu sledování, což je méně než 5 minut u Peacocku a zhruba polovina toho, co je na Hulu od samotného Disney. U obsahu pro předškolní děti nebudou reklamy vůbec, stejně jako při použití dětského profilu. Služba se chce také vyvarovat reklam na alkohol a politických reklam, stejně jako reklam na konkurenční služby. Toto by mohlo pomoci službě navýšit počet předplatitelů citlivějších na cenu a bojovat proti Netflixu, kterému se poslední dobou moc nedaří. Také to zvyšuje šanci, že si lidé k Netflixu nebo jiné službě předplatí i reklamou dotované Disney+.
Zdroj: gadgets360.com, theverge.com