Nvidia Shield TV získává rozhraní ve stylu Google TV, obsahuje i reklamu

Nvidia Shield TV získává rozhraní ve stylu Google TV, obsahuje i reklamu
, , aktualita
Uživatelé Nvidia Shield TV se mohou těšit na vylepšené uživatelské rozhraní Android TV. Domovská obrazovka inspirovaná Google TV se zaměřuje na doporučování pořadů. Někteří uživatelé ovšem kritizují výrazný sponzorovaný obsah.
K oblíbeným
reklama
Google TV je uživatelské rozhraní založené na operačním systému Android TV, které se poprvé objevilo na novém Chromecastu (2020). Ačkoliv se zatím Google TV objevila pouze na několika vybraných zařízeních, americký softwarový gigant přináší alespoň funkce z Google TV přímo do Android TV. Tuto redesignovanou domovskou obrazovku v minulosti získaly např. televizory Sony. A nyní se přidává multimediální centrum/herní konzole Nvidia Shield TV. Nejedná se o žádné velké překvapení, neboť spekulace o tom, že Shield TV obdrží nové uživatelské rozhraní, se objevily již před mnoha měsíci. Tento týden začala distribuce této aktualizace mezi uživatele, ale má to pár háčků.
 
 
Zaprvé byl redesign potvrzen pouze pro několik regionů: Austrálii, Kanadu, Francii, Německo, Itálii, Španělsko, Velkou Británii a USA. Prozatím není jasné, kdy se nová domovská obrazovka dostane i do dalších zemí, ale nejspíš půjde jen o otázku času. V některých regionech (konkrétně v Itálii a Španělsku) sice bude dostupný redesign, ale bez karty Discovery (Objevit). Nutno dodat, že se nejedná o standardní aktualizaci softwaru, která se nainstaluje prostřednictvím nastavení operačního systému. Místo toho změna proběhne automaticky na straně serveru, proto jsou možnosti uživatele zabránit tomuto updatu velmi omezené.
 
Karta Discovery (Objevit) obsahuje obsah doporučený na míru uživateli na základě historie sledování, aktivních předplatných streamovacích služeb, zájmů v účtu Googlu nebo popularity pořadů ve vaší zemi. K dispozici je také nová karta Apps (Aplikace) s přehledem nainstalovaných aplikací. Nejvíce kontroverze ovšem vzbuzuje hlavní karta domovské obrazovky, kde se objevila pás karet sponzorovaného obsahu. Jinak řečeno jde o reklamu, která zabírá značnou část obrazovky. Reklamy jsou zaměřený na filmy, seriály a jiný video obsah, nikoliv tedy např. fyzické produkty. Přesto mohou být někteří uživatelé zklamaní, protože Shield TV byla donedávna zcela ušetřena reklam v Android TV.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Netflix asi uvede streamování her: Přichází Mike Verdu ze Zyngy, FB a EA Mobile Netflix asi uvede streamování her: Přichází Mike Verdu ze Zyngy, FB a EA Mobile
Streamovací služba Netflix možná bude mít ještě širší záběr něž dnes. Poslední události totiž napovídají tomu, že by mohla přijít se systémem streamování her. Zda to bude obdoba Apple Arcade nebo něčeho podobného, to ukáže až čas.
16.7.2021, aktualita, Milan Šurkala
Marvelovka Black Widow: úspěšný start i na streamovací službě Disney Plus Marvelovka Black Widow: úspěšný start i na streamovací službě Disney Plus
Marvelovka Black Widow se Scarlett Johansson se konečně dostala do kin. Nebylo to ale jenom tam. Současně byla uvedena i na streamovací službu Disney Plus, kde zaznamenala velký divácký úspěch.
12.7.2021, aktualita, Milan Šurkala
Netflix v červenci 2021: všechny nové seriály a filmy z originální produkce Netflix v červenci 2021: všechny nové seriály a filmy z originální produkce
Netflix přivítá letní prázdniny hororovou trilogií Ulice strachu s herci ze Stranger Things, polské mysteriózní krimi Bažina 1997 nebo příběh odehrávající se v době černobylské havárie. Přijde také nová řada reality show Too Hot to Handle.
2.7.2021, aktualita, Jáchym Šlik
Pro náročné: Panasonic uvede laserový projektor s 240 Hz a 5 200 lumeny Pro náročné: Panasonic uvede laserový projektor s 240 Hz a 5 200 lumeny
Panasonic oznámil nový laserový projektor PT-FRQ50 pro plynulý a detailní obraz. Díky upscalingu umí vytvořit obraz v rozlišení až 4K. S tímto projektorem se ovšem nesetkáte v obývacích, určen je hlavně pro firemní zákazníky.
30.6.2021, aktualita, Jáchym Šlik1 komentář
HBO Max poprvé expanduje mimo USA, ale zatím vynechává ČR HBO Max poprvé expanduje mimo USA, ale zatím vynechává ČR
Platforma HBO Max se objevilo ve 39 nových oblastech Latinské Ameriky a Karibiku. Diváci budou mít možnost zvolit i nový mobilní plán s nižší cenou. Do Evropy se náhrada za HBO GO rozšíří později v roce 2021.
30.6.2021, aktualita, Jáchym Šlik