HBO GO v prosinci 2020: nejlepší nové filmy a seriály

2.12.2020, Jáchym Šlik, aktualita
HBO GO v prosinci nadělí předplatitelům všech 26 bondovek, Jokera i Ježka Sonica. Nabídka nových seriálů je tentokrát slabší. K nejočekávanější novince patří seriálová adaptace filmu Čtyři svatby a jeden pohřeb.
Zatímco prosincová nabídka novinek od Netflixu je jasně ve znamení Vánoc, HBO GO potěší hlavně diváky, kteří si chtějí od všudypřítomných vánočních filmů a seriálů spíše odpočinout. Tento měsíc si služba připravila hlavně filmovými premiérami, ale tradičně začneme představením seriálů.

Listopad na HBO GO byl nabitý novými seriály především z originální produkce. Letuška, Jeho temné esence, Špinavý prachy, Sektor nebo 30 stříbrných jsou jen některé z nových titulů, přičemž většina z nich bude dalšími díly pokračovat ještě v následujících týdnech. Mezi prosincové novinky patří romantické drama Normální lidi (Normal People) inspirované románem spisovatelky Sally Rooneyové. Dvanáctidilný britský seriál sleduje láskyplný, ale komplikovaný vztah mezi Marianne a Connellem, od posledních dní střední školy v městečku na západě Irska až po léta strávená na Trinity College.

Seriálové zpracování romantické komedie Čtyři svatby a jeden pohřeb (Four Weddings and a Funeral) představí čtyři americké přátelé, kteří se sejdou na báječné londýnské svatbě. Ale poté, co jim šokující zpráva u oltáře obrátí život naruby, musí překonat bouřlivý rok plný lásky a utrpení. Oba výše uvedené seriály jsou již kompletně dostupné v HBO GO. Od 2. prosince se objeví také třetí řada rodinné série Najdi si mě v Paříži (Find me in Paris), ve které ruská princezna Lena dokončuje baletní školu v Paříži a zjišťuje, kým doopravdy je.

Úspěšný seriál Euforie (Euphoria) se vrátí 4. prosince se dvěma speciálními, svátečně laděnými epizodami. Od 10. prosince bude k dispozici třetí řada kriminálního dramatu Šerifská hvězda (Tin Star), která sleduje Jacka, Angelu a Annu vracející do Liverpoolu, kde jejich příběh před dvaceti lety začal a kde jsou nuceni čelit nejzákeřnějším nepřátelům v bitvě s minulostí.

Největším tahákem mezi filmovými přírůstky bude 26 filmů s Jamesem Bondem. Chybí tedy pouze nejnovější díl, jehož premiéra byla (opět) odložena kvůli koronaviru. Všechny bondovky od Dr. No až po Spectre jsou již nyní k dispozici v HBO GO. 10. prosince bude mít premiéru snímek Nechte je všechny mluvit (Let Them All Talk) z původní produkce HBO v režii Stevena Soderbergha. Hlavní roli spisovatelky, která se s kamarádkami vydává na cestu za zábavou, si zahrála Meryl Streepová.

Do HBO GO se dostane také úspěšný film Joker od DC Comics. Pro rodiny je potom připraven Ježek Sonic (Sonic the Hedgehog) nebo dobrodružný snímek Ivan je jen jeden (The One and Only Ivan) z produkce Disney.