HBO GO v listopadu 2020: nejlepší nové filmy a seriály

1.11.2020, Jáchym Šlik, aktualita
Listopadová nálož novinek v HBO GO zahrnuje pokračování oblíbených seriálů, jako je Malý Sheldon, Mr. Robot nebo Jeho temné esence.  Diváci se mohou těšit také na řadu seriálových a filmových premiér.
Zdá se, že následující týdny až měsíce budeme muset strávit převážně doma. Proto se předplatitelům HBO GO bude hodit přehled premiér, které nás čekají tento měsíc. O premiérách na Netflixu v listopadu 2020 jsme psali v jiném článku.

Hned od začátku měsíce jsou dostupné všechny epizody francouzského seriálu Země nikoho (No Man's Land). Na platformě Hulu, pro kterou byl natočen, přitom bude mít premiéru až 18. listopadu. Čeští diváci si tedy tuto novinku mohou užít v předstihu. Seriál sleduje hrůzy syrské občanské války očima francouzského mladíka Antoina, který pátrá po své unesené sestře a spojí přitom své síly s kurdskými bojovnicemi proti ISIS.

Čtvrtou řadou bude 6. listopadu pokračovat komediální seriál Malý Sheldon (Young Sheldon), ve které se budoucí hvězda Teorie velkého třesku konečně dostane na vysokou. Skupinu ambiciózních dvacátníků, kteří se snaží budovat svou kariéru a budoucnost v oblasti mezinárodních financí, sleduje nový seriál Sektor (Industry). Rozhodně nečekejte jen nudné tlachání o bankovnictví, ale drama plné sexu a drog. Premiéru bude mít 10. listopadu.

Velmi úspěšný krimi seriál z programátorského prostředí Mr. Robot se dočká čtvrté řady, která se na HBO GO objeví 15. listopadu. Na co se diváci mohou těšit? Společnost se vzpamatovává z globálního finančního úroku a Elliot se znovu soustředí na Whiterose a Dark Army. A ještě jeden seriál se tento měsíc vrátí s další řadou. Fantasy Jeho temné esence (His Dark Materials) bude 17. listopadu pokračovat druhou sérií, ve které se Lyra na své pouti přibližuje k cíli a zjišťuje, že v jejích rukou leží osud mnoha světů.

Rumunská šestidílná komedie Špinavý prachy (Bani negri) z produkce HBO Europe se na obrazovkách našich zařízení objeví 22. listopadu. Dvojice správců dopravního osvětlení v ní žertuje o možnosti vykrást obrněný bankovní vůz, až jsou nakonec vinou různých nedorozumění donuceni skutečně loupež provést.

Poměrně očekávané je také osmidílné mysteriózní drama Letuška (The Flight Attendant), ve kterém si hlavní roli zahrála Kaley Cuoco – nejznámější svou rolí Penny v sitcomu Teorie velkého třesku. Seriál na motivy románu Chrise Bohjaliana vypráví příběh letušky, která se jednoho rána probudí v hotelovém pokoji s hroznou kocovinou a mrtvolou. Premiéra bude 26. listopadu.

Listopadový příval nových seriálů uzavírá další novinka z produkce HBO Europe. Španělský režisér a scénárista Álex de la Iglesia předvede svůj um v osmidílném hororu 30 stříbrných (30 monedas), který bude k dispozici od 29. listopadu. V napínavém seriálu se otec Vergara uchyluje do exilu na španělském venkově a odhaluje paranormální spiknutí.

HBO GO si pro listopad připravilo i několik zajímavých premiér. Diváci se mohou těšit na horor To Kapitola 2 (It: Chapter Two) podle Stephena Kinga, ruský životopisný snímek Humorista (Yumorist), akční sci-fi Alita: Bojový anděl (Alita: Battle Angel) nebo film se známým hrdinou počítačových her Ježek Sonic (Sonic the Hedgehog). Milovníci vesmíru DC si užijí kriminální thriller Joker nebo několik filmů s Batmanem.