Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Koupě FullHD kamery?

danvavra (10)|6.10.2009 20:54
Dobrý den,
začínám přemýšlet o koupi Full HD videokamery.

Tak trochu točím amatérský seriál/film. Zatím půjčenou starou videokamerou na kazety Digital 8 tuším....
Nyní přemýšlím, že bych mohl točit 16:9 a hlavně v rozlišení 1920x1080 neboť i televize doma umí FullHD.
Kamera by byla také na domácí použití takže oslavy, výlety a dovolené.

Bohužel nemám moc peněz jakožto student, takže bych chtěl tip na nejlevnější full hd videokameru co se dá sehnat a hlavně zda neni lepší připlatit si něco navíc.

Chtěl bych kameru co natáčí FullHD
ukládá na SSD/kartu/pevný disk/DVD (řazeno od toho co by bylo nejlepší)
vstup pro externí mikrofon (by byl skvělý)

Co se videokamer týká jsem prakticky laik, takže se omlouvám za "primitivní vyjadřování" a budu rád za jakékoliv rady, otázky.

Děkuji
jarino1978 (8045)|6.10.2009 21:03
aký máš rozpočet ? čo je to najlacnejši ? ako veľmi dobrý pomer výkon/cena je napríklad Canon HF200 ( v dobrom svetla špička obraz, v zlých svetelných podmienkach je viacej šumu, ale dá sa to ustrážiť, externý mikrofón je samozrejmosť ). skús to nejako rozviesť, hlavne tie finančné možnosti.
danvavra (10)|6.10.2009 21:05
Rozpočet v tuhle chvíli nedokážu říct.

Ale cca 10 000 Kč

Také by mi zajímalo, za kolik by byla nejlevnější na trhu?
jarino1978 (8045)|6.10.2009 21:06
[quote=danvavra;243260]Rozpočet v tuhle chvíli nedokážu říct.

Ale cca 10 000 Kč

Také by mi zajímalo, za kolik by byla nejlevnější na trhu?[/quote]

tak to si trošku budeš musieť došetriť. do tej ceny nekúpiš kameru, ale hračku. porozmýšlaj...
danvavra (10)|6.10.2009 21:14
Kupovat budu až na vánoce, takže kamery co jsou dnes nad limit mohou být o vánocích pod limitem, pokud teda naopak nezdraží :-D