![TCL posouvá QD-Mini LED na další úroveň, představuje televize QM6K 7716/tcl-qm6k-tv-50.webp](tcl-posouva-qd-mini-led-na-dalsi-uroven-predstavuje-televize-qm6k/7716/img/tcl-qm6k-tv-50.webp)
Vysoky datovy tok z TP (Skylink HDTV, UPC Direct)
Je to procedura na delsi dobu. V zadnem pripade to neni hrrrr a je koza.
Jakýkoliv zásah do FW musí proběhnout testy na všem možném....
Jakýkoliv zásah do FW musí proběhnout testy na všem možném....
[quote=panasonic650;299811]Predtym nez precitam vsetko co k teme bolo napisane len zahlasim ze mam Panasonic TX-P42G15E a Nova HD mi neide. Akurat som volal do Skylinku a nechal si zrusit HD program co mi nabehne formou kreditu zeevraj. V HTPC kde mam TechniSat SkyStar HD2 + CI slot mi to ide s tou istou kartou a de-cryptovacim modulom. Idem citat dalej...
EDIT: Po telefonate do Panasonicu to vyzera ze bude novy FW ale len tak narychlo (mozno tento tyzden) opravney = bez korektneho EPG[/quote]
To panasonic650: HD program u Skylinku si dal zrusit, alebo len docasne pozastavit??? Zaujima ma to v suvislosti s tym "prenesenim do kreditu"...
Dik.
EDIT: Po telefonate do Panasonicu to vyzera ze bude novy FW ale len tak narychlo (mozno tento tyzden) opravney = bez korektneho EPG[/quote]
To panasonic650: HD program u Skylinku si dal zrusit, alebo len docasne pozastavit??? Zaujima ma to v suvislosti s tym "prenesenim do kreditu"...
Dik.
No ked sa pozriem na svoje konto tak ten HD tam nemam a mam kredit. Akosi to preratali. Mal som na mesiac od 1.10 zaplateny Multi+HD za 17 a teraz mam od 5.10 len multi na mesiac a kredit 6. Staci takto ?
Ahoj. Takže History SD Vám všem jde? To je divný, proč mě přestal fungovat, docela jsme ho sledovali. Jinak od včera mě NovaHD zase jde, ale s výpadky v obraze ( kostičkování v různých částech obrazu ). Že by s tím něco začala dělat?
[quote=ludva10;300003]Ahoj. Takže History SD Vám všem jde? To je divný, proč mě přestal fungovat, docela jsme ho sledovali. Jinak od včera mě NovaHD zase jde, ale s výpadky v obraze ( kostičkování v různých částech obrazu ). Že by s tím něco začala dělat?[/quote]
Pravděpodobně s tím něco dělají - snížili datový tok??
Pravděpodobně s tím něco dělají - snížili datový tok??
to: panasonic650
Jasne, dik.
Je mi len podozrive, ako Skylink pristupuje k jednotlivym zakaznikom. Niekomu ponuknu prerusenie, niekomu vobec nic, niekomu to prerataju na kredit - hm, zaujimave. Ja mam na rok predplatene HBO HD + Cinemax a po mojej prvej reklamacii som zo Skylinku dostal iba info o tom, ze za to moze Panasonic. Ked som sa ozval druhy krat, tak mi to pozastavili s tym, ze ked to budem mat technicky vyriesene, tak sa mam ozvat - zas to pustia.
Co sa aktualneho stavu Novy HD tyka - vcera tesne pred polnocou som to len tak z nudy checkol a ani tuk :-(
Jasne, dik.
Je mi len podozrive, ako Skylink pristupuje k jednotlivym zakaznikom. Niekomu ponuknu prerusenie, niekomu vobec nic, niekomu to prerataju na kredit - hm, zaujimave. Ja mam na rok predplatene HBO HD + Cinemax a po mojej prvej reklamacii som zo Skylinku dostal iba info o tom, ze za to moze Panasonic. Ked som sa ozval druhy krat, tak mi to pozastavili s tym, ze ked to budem mat technicky vyriesene, tak sa mam ozvat - zas to pustia.
Co sa aktualneho stavu Novy HD tyka - vcera tesne pred polnocou som to len tak z nudy checkol a ani tuk :-(
[quote=MarecekSVK;300011]to: panasonic650
Jasne, dik.
Je mi len podozrive, ako Skylink pristupuje k jednotlivym zakaznikom. Niekomu ponuknu prerusenie, niekomu vobec nic, niekomu to prerataju na kredit - hm, zaujimave. Ja mam na rok predplatene HBO HD + Cinemax a po mojej prvej reklamacii som zo Skylinku dostal iba info o tom, ze za to moze Panasonic. Ked som sa ozval druhy krat, tak mi to pozastavili s tym, ze ked to budem mat technicky vyriesene, tak sa mam ozvat - zas to pustia.
Co sa aktualneho stavu Novy HD tyka - vcera tesne pred polnocou som to len tak z nudy checkol a ani tuk :-([/quote]
Zalezi, komu sa dovolas. Ja som natrafil na jednu pekne drzu z Ostravy, potom jednu milu. Nakoniec som to riesil s clovekom z BA. Balik mi z konta zmizol a kredit mam 1. Neviem, co to znamena, ale snad sa to niekedy vysvetli.
Jasne, dik.
Je mi len podozrive, ako Skylink pristupuje k jednotlivym zakaznikom. Niekomu ponuknu prerusenie, niekomu vobec nic, niekomu to prerataju na kredit - hm, zaujimave. Ja mam na rok predplatene HBO HD + Cinemax a po mojej prvej reklamacii som zo Skylinku dostal iba info o tom, ze za to moze Panasonic. Ked som sa ozval druhy krat, tak mi to pozastavili s tym, ze ked to budem mat technicky vyriesene, tak sa mam ozvat - zas to pustia.
Co sa aktualneho stavu Novy HD tyka - vcera tesne pred polnocou som to len tak z nudy checkol a ani tuk :-([/quote]
Zalezi, komu sa dovolas. Ja som natrafil na jednu pekne drzu z Ostravy, potom jednu milu. Nakoniec som to riesil s clovekom z BA. Balik mi z konta zmizol a kredit mam 1. Neviem, co to znamena, ale snad sa to niekedy vysvetli.
Skylink je proti Paňácům malý hráč a ví, že pokud se nedohodnou a nebudou společně řešit, tak ztratí zákazníky obě strany. Otázkou je jak dlouho jim ta spolupráce na vyřešení bude trvat...
Při 1. reklamaci Skylink samozřejmě tvrdí "my nic, my muzikanti to oni..." Po tiskové zprávě Paňáce se už Skylink musí chvovat vůči zákazníkům korektněji - vrátit předplatné a doufat, že společně s Paňácem tuto záležitost vyřeší tak, aby příjem transpordéru s novými parametry na modelových řadách 2009 fungoval.
Při 1. reklamaci Skylink samozřejmě tvrdí "my nic, my muzikanti to oni..." Po tiskové zprávě Paňáce se už Skylink musí chvovat vůči zákazníkům korektněji - vrátit předplatné a doufat, že společně s Paňácem tuto záležitost vyřeší tak, aby příjem transpordéru s novými parametry na modelových řadách 2009 fungoval.
Hm, mne balik z konta po tej druhej urgencii zmizol tiez, ale kredit mam nula. Nerozumiem sice naco by ten kredit bol dobry ak sa to (podla nej) zacne opat cerpat az po opatovnom spusteni. Znervoznuje ma hlavne ten odlisny pristup - zavana to trochu spekulaciou.
[quote=ludva10;300003]Ahoj. Takže History SD Vám všem jde? To je divný, proč mě přestal fungovat, docela jsme ho sledovali. Jinak od včera mě NovaHD zase jde, ale s výpadky v obraze ( kostičkování v různých částech obrazu ). Že by s tím něco začala dělat?[/quote]
Vyuzivas interny tuner v TV? Ak ano, aky modul pouzivas?
Dik...
Vyuzivas interny tuner v TV? Ak ano, aky modul pouzivas?
Dik...
Co sa kreditu tyka tak mne to vychadza ako kredit v Euro co co je rozdiel medzi Multi+HD a Multi ponizeny o dobu pouzivania (nereklamovania hned 1.10). Cize nabuduce ked budem objadnavat (dufam) ze ten kredit budem moct pouzit ako euro pri platbe. Tak to chapem ja.
[quote=panasonic650;300024]Co sa kreditu tyka tak mne to vychadza ako kredit v Euro co co je rozdiel medzi Multi+HD a Multi ponizeny o dobu pouzivania (nereklamovania hned 1.10). Cize nabuduce ked budem objadnavat (dufam) ze ten kredit budem moct pouzit ako euro pri platbe. Tak to chapem ja.[/quote]
Teraz som to riesil. Mal som objednane Multi+HD. Ked som reklamoval, ze mi nejdu HD programy tak mi balik prerusili a mal som len Gratis. Vcera mi prestali ist Multi programy. Tak som volal Skylink, mal som tam 64€ tak mi z nich urobili Mutli balik na 7 mesiacom a zostal mi kredit 1€. Ak zacnu fungovat HD programy, zrusim Multi balik a z aktulaneho kreditu mi urobia Multi+HD. Takto sme sa dohodli a mne to tak vyhovuje.
Teraz som to riesil. Mal som objednane Multi+HD. Ked som reklamoval, ze mi nejdu HD programy tak mi balik prerusili a mal som len Gratis. Vcera mi prestali ist Multi programy. Tak som volal Skylink, mal som tam 64€ tak mi z nich urobili Mutli balik na 7 mesiacom a zostal mi kredit 1€. Ak zacnu fungovat HD programy, zrusim Multi balik a z aktulaneho kreditu mi urobia Multi+HD. Takto sme sa dohodli a mne to tak vyhovuje.
Zaujimave sledovat na http://www.facebook.com/pages/Skylink/ ako postupne vychadzaju fixy aj na ine zariadenia ;) Evidentne s tym ma problem viacej zariadeni a nie len Panasonic.
[quote=ludva10;300003]Ahoj. Takže History SD Vám všem jde? To je divný, proč mě přestal fungovat, docela jsme ho sledovali. Jinak od včera mě NovaHD zase jde, ale s výpadky v obraze ( kostičkování v různých částech obrazu ). Že by s tím něco začala dělat?[/quote]
kecas, nebo nemas TV v podpisu
kecas, nebo nemas TV v podpisu
Proč byvh asi kecal. Opravdu to včera večer šlo, koukali jsme na Ordinaci. Akorád to dost často kostičkovalo na různých částech obrazu. Ted jsem to zkoušel a už mě to zase nejede vůbec.
Jinak ohledně mého dřívějšího dotazu ne nefungující českou stopu na Eurosportu a nefungující History SD ( program je šifrován ) mě Skylink odepsal:
"Dobrý den, pokud je naladěno jak píšete stačí přepnout u Eurosportu na ESP stopu zvukového doprovodu na CZE a mělo být po problémech. History CH je v systému zapnut a EMM instrukce odcházejí na vaši kartu."
A tam právě nechápu: "stačí přepnout na ESP stopu zvukového doprovodu na CZE" a "EMM instrukce odcházejí na vaši kartu." Nefunguje mě pořád ani jedno. Vůbec nevím, co s tím.
Jinak ohledně mého dřívějšího dotazu ne nefungující českou stopu na Eurosportu a nefungující History SD ( program je šifrován ) mě Skylink odepsal:
"Dobrý den, pokud je naladěno jak píšete stačí přepnout u Eurosportu na ESP stopu zvukového doprovodu na CZE a mělo být po problémech. History CH je v systému zapnut a EMM instrukce odcházejí na vaši kartu."
A tam právě nechápu: "stačí přepnout na ESP stopu zvukového doprovodu na CZE" a "EMM instrukce odcházejí na vaši kartu." Nefunguje mě pořád ani jedno. Vůbec nevím, co s tím.
[quote=ludva10;300113]Proč byvh asi kecal. Opravdu to včera večer šlo, koukali jsme na Ordinaci. Akorád to dost často kostičkovalo na různých částech obrazu. Ted jsem to zkoušel a už mě to zase nejede vůbec.
Jinak ohledně mého dřívějšího dotazu ne nefungující českou stopu na Eurosportu a nefungující History SD ( program je šifrován ) mě Skylink odepsal:
"Dobrý den, pokud je naladěno jak píšete stačí přepnout u Eurosportu na ESP stopu zvukového doprovodu na CZE a mělo být po problémech. History CH je v systému zapnut a EMM instrukce odcházejí na vaši kartu."
A tam právě nechápu: "stačí přepnout na ESP stopu zvukového doprovodu na CZE" a "EMM instrukce odcházejí na vaši kartu." Nefunguje mě pořád ani jedno. Vůbec nevím, co s tím.[/quote]
Napis presne, aky mas TV a aky modul. Dekodovanie DD zvuku na Eurosport HD nedokazali dekodovat Diablo CAM a na History SD zase Eurocam SmarDTV vyhadzoval hlasku. Vsetko v spojeni s Panasonic TV.
Jinak ohledně mého dřívějšího dotazu ne nefungující českou stopu na Eurosportu a nefungující History SD ( program je šifrován ) mě Skylink odepsal:
"Dobrý den, pokud je naladěno jak píšete stačí přepnout u Eurosportu na ESP stopu zvukového doprovodu na CZE a mělo být po problémech. History CH je v systému zapnut a EMM instrukce odcházejí na vaši kartu."
A tam právě nechápu: "stačí přepnout na ESP stopu zvukového doprovodu na CZE" a "EMM instrukce odcházejí na vaši kartu." Nefunguje mě pořád ani jedno. Vůbec nevím, co s tím.[/quote]
Napis presne, aky mas TV a aky modul. Dekodovanie DD zvuku na Eurosport HD nedokazali dekodovat Diablo CAM a na History SD zase Eurocam SmarDTV vyhadzoval hlasku. Vsetko v spojeni s Panasonic TV.
ja to vcera taky zkousel a nic
navic Skylink pouze v tu dobu urcite nezmensil datovy tok z 59.5 pod 58
u eurosportu si pres option zmen zvuk a emm znamena,ze by ti history melo fungovat
nepletes si to s nature ?
jaky mas modul ?
navic Skylink pouze v tu dobu urcite nezmensil datovy tok z 59.5 pod 58
u eurosportu si pres option zmen zvuk a emm znamena,ze by ti history melo fungovat
nepletes si to s nature ?
jaky mas modul ?
Zkoušeno s moduly Technisat Technicrypt B2C ( 26.8.5.0.4 ) a Technisat Technicrypt CW ( CW-STD-3.9.11 ) na TV TX-P46G15E ( fw. 2.0.13 ). Ten History Channel ještě minulý týden fungoval normálně, Eurosport CZE stopa nikdy.
[quote=dunaj;300116]Napis presne, aky mas TV a aky modul. Dekodovanie CZ zvuku na Eurosport HD nedokazali dekodovat Diablo CAM a na History SD zase Eurocam SmarDTV vyhadzoval hlasku. Vsetko v spojeni s Panasonic TV.[/quote]
Ahojky, mě na Diablu šel český zvuk na Eurosportu HD, ale nešel mi DD na ČT1. teď na novém sw mi jede DD zvuk ČT1, ale Eurosport HD ehm, zatím nevím.
Ahojky, mě na Diablu šel český zvuk na Eurosportu HD, ale nešel mi DD na ČT1. teď na novém sw mi jede DD zvuk ČT1, ale Eurosport HD ehm, zatím nevím.
Abych nezapomněl, tohle jsem dnes dostal s PANASONICu, když jsem se jich ptal, kde je těch pár nejbližších hodin
velmi se Vám omlouváme za zpoždění pomoci, kterou jsme přislíbili v
původním e-mailu.
Momentálně naše továrna intenzivně pracuje na novém software pro naše
televizory. Finalizují přípravy a testování před uvedením právě tohoto
software na naše webové stránky. Chápu Vaše rozhořčení, ale prosím Vás o
strpení. Vše by mělo být uvedeno na pravou míru během několika dní -
bohužel,ne hodin, jak bylo původně plánováno.
Předem Vám moc děkuji za pochopení
velmi se Vám omlouváme za zpoždění pomoci, kterou jsme přislíbili v
původním e-mailu.
Momentálně naše továrna intenzivně pracuje na novém software pro naše
televizory. Finalizují přípravy a testování před uvedením právě tohoto
software na naše webové stránky. Chápu Vaše rozhořčení, ale prosím Vás o
strpení. Vše by mělo být uvedeno na pravou míru během několika dní -
bohužel,ne hodin, jak bylo původně plánováno.
Předem Vám moc děkuji za pochopení
[quote=Doktor1962;300127]Abych nezapomněl, tohle jsem dnes dostal s PANASONICu, když jsem se jich ptal, kde je těch pár nejbližších hodin
velmi se Vám omlouváme za zpoždění pomoci, kterou jsme přislíbili v
původním e-mailu.
Momentálně naše továrna intenzivně pracuje na novém software pro naše
televizory. Finalizují přípravy a testování před uvedením právě tohoto
software na naše webové stránky. Chápu Vaše rozhořčení, ale prosím Vás o
strpení. Vše by mělo být uvedeno na pravou míru během několika dní -
bohužel,ne hodin, jak bylo původně plánováno.
Předem Vám moc děkuji za pochopení[/quote]
To je dobre! ja som tipoval tak do vianoc:-)
velmi se Vám omlouváme za zpoždění pomoci, kterou jsme přislíbili v
původním e-mailu.
Momentálně naše továrna intenzivně pracuje na novém software pro naše
televizory. Finalizují přípravy a testování před uvedením právě tohoto
software na naše webové stránky. Chápu Vaše rozhořčení, ale prosím Vás o
strpení. Vše by mělo být uvedeno na pravou míru během několika dní -
bohužel,ne hodin, jak bylo původně plánováno.
Předem Vám moc děkuji za pochopení[/quote]
To je dobre! ja som tipoval tak do vianoc:-)
[quote=ludva10;300123]Zkoušeno s moduly Technisat Technicrypt B2C ( 26.8.5.0.4 ) a Technisat Technicrypt CW ( CW-STD-3.9.11 ) na TV TX-P46G15E ( fw. 2.0.13 ). Ten History Channel ještě minulý týden fungoval normálně, Eurosport CZE stopa nikdy.[/quote]
ktery eurosport ?
CZ pro skylink se vysila jenom na 19.2E - 12344 ! a pomoci Option,Multi audio a sipek lze prepinat cze,dut a hun
mam tu samou TV s ti samym FW
ktery eurosport ?
CZ pro skylink se vysila jenom na 19.2E - 12344 ! a pomoci Option,Multi audio a sipek lze prepinat cze,dut a hun
mam tu samou TV s ti samym FW
[quote=dunaj;300128]To je dobre! ja som tipoval tak do vianoc:-)[/quote]
jen aby to až do Vánoc nakonec netrvalo, no a nebo aby jsme si pak o Vánocích neříkali: "do kterých Vánoc ?"
jen aby to až do Vánoc nakonec netrvalo, no a nebo aby jsme si pak o Vánocích neříkali: "do kterých Vánoc ?"
Mám naladěno na 19,2 12344, H, 27500 a jde jen stopa DUT. Ostatní píší šifrováno. Samozřejmě k tomu používám tl. Option. Možná tedy problém s modulem.
[quote=mack_shw1;300137]ktery eurosport ?
CZ pro skylink se vysila jenom na 19.2E - 12344 ! a pomoci Option,Multi audio a sipek lze prepinat cze,dut a hun
mam tu samou TV s ti samym FW[/quote]
[quote=mack_shw1;300137]ktery eurosport ?
CZ pro skylink se vysila jenom na 19.2E - 12344 ! a pomoci Option,Multi audio a sipek lze prepinat cze,dut a hun
mam tu samou TV s ti samym FW[/quote]
Vcera uverejnil Panasonic tlacovu spravu aj na slovenskych strankach. http://www.panasonic.sk/zprava.aspx?id=744&pohled=tiskove_zpravy
V podstate nic nove, ale je prekvapive s akou rychlostou sa im podaril preklad z cz do sk, o to viac ked uvazim, ze vyrobky z modeloveho radu 2009 maju stale uvedene ako novinky.
Uz sa to lepsi, citim to. Vianoce 2012 a mame novy firmware.:-)
V podstate nic nove, ale je prekvapive s akou rychlostou sa im podaril preklad z cz do sk, o to viac ked uvazim, ze vyrobky z modeloveho radu 2009 maju stale uvedene ako novinky.
Uz sa to lepsi, citim to. Vianoce 2012 a mame novy firmware.:-)
Hmm.... Vsimli ste si novy "slovnik" ktory pouzili na SK strankach ? Uz nehovoria ze bude firmware ale je tam ze mozno budeme musiet bombardovat Skylink. Vid cast "a na koho sa obrátiť pri vyššie uvedených ťažkostiach"
CELA VETA: "V súčasnosti hľadáme v spolupráci s prevádzkovateľom vysielania satelitnej služby Skylink technické riešenie, ktoré by u vyššie uvedených modelov z roku 2009 umožnilo vyriešiť problém s prechodom na nové parametre modulácie. Návod na to, ako postupovať a na koho sa obrátiť pri vyššie uvedených ťažkostiach, bude uverejnený v najbližších hodinách na našich stránkach."
CELA VETA: "V súčasnosti hľadáme v spolupráci s prevádzkovateľom vysielania satelitnej služby Skylink technické riešenie, ktoré by u vyššie uvedených modelov z roku 2009 umožnilo vyriešiť problém s prechodom na nové parametre modulácie. Návod na to, ako postupovať a na koho sa obrátiť pri vyššie uvedených ťažkostiach, bude uverejnený v najbližších hodinách na našich stránkach."
A do prcic.... Uz aj CZ... toto vyzera blbo
"Návod na to, jak postupovat a na koho se obrátit při výše uvedených obtížích, bude uveřejněn v nejbližších hodinách na našich stránkách."
"Návod na to, jak postupovat a na koho se obrátit při výše uvedených obtížích, bude uveřejněn v nejbližších hodinách na našich stránkách."
[quote=panasonic650;300203]A do prcic.... Uz aj CZ... toto vyzera blbo
"Návod na to, jak postupovat a na koho se obrátit při výše uvedených obtížích, bude uveřejněn v nejbližších hodinách na našich stránkách."[/quote]
Nerob paniku a nebud paranoidny:-)
To tam bolo uz od zaciatku:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
"Návod na to, jak postupovat a na koho se obrátit při výše uvedených obtížích, bude uveřejněn v nejbližších hodinách na našich stránkách."[/quote]
Nerob paniku a nebud paranoidny:-)
To tam bolo uz od zaciatku:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Ale objavilo sa toto (komentovat to uz radsej nebudem):
Během dnešního dne by se měla na našich webových stránkách měla objevit
upřesňující informace, týkající se termínu uvedení opravného SW.
HW i SW výrobků prodávaných v ČR je naprosto identický s výrobky
prodávanými v celé kontinentální Evropě. Vaše domněnka je v tomto ohledu
zcela mylná. Rovněž nevím, kteří zahraniční poskytovatelé satelitního
signálu používají vyšší datový tok než 58 Mbps. Podle našich informací se
tak děje pouze v případě firmy UPC, která ovšem nabízí kompletní vlastní
ditribuční cestu od odbavování až po nabídku externích tunerů, takže v
jejich případě je aplikace normy na vysílání komplikovaná. V zásadě si
mohou parametry vysílání upravovat na základě vlastbích požadavků
V případě firmy Skylink a podobných providerů, kteří vycházejí z
distribuce signálu, který je přijímán zařízeními vyráběnými bez přímé vazby
na poskytovatele signálu, je nutné řídit se nějakými obecnými pravidly.
Tato pravidla jsou specifikována zcela exaktně normou EN 50 221, která
definuje minimální propustnost na straně přijímače, čímž se, opakuji zcela
přesně, definují i maximální hodnoty na straně vysílače. Tato norma je
specifikací rozhraní CI. U modelů letošního roku je použita rozhraní CI+,
ke kterému náleží i celé odlišné HW vybavení přijímače akteré má i odlišné
parametry pro příjem signálu ajeho datového toku.
Zákazníci ve zmíněné civilizované Evropě tak nemají problémy proto, že
mají odlišné zařízení, ale proto, že přijímají civilizovaný signál.
Od začátku roku se zástupci naší firmy snažili neúspěšně získat informace
o chystaném typu vysílání a jeho parametrech, protože Skylink avizoval
změnu modulace už delší dobu, nicméně o výsledku jsme se dozvěděli
29.9.2010 v 7:00 ze zahájeného vysílání. Vzhledem k tomu, že SW, který má
být pro nápravu současného stavu musí být schopen plně podporovat nejen
toto nespecifické vysílání, ale i všechny ostatní normované signály, je
třeba jej řádně otestovat, což probíhá právě teď.
Na závěr bych rád zdůraznil, že se nejedná o problém, který způsobila
firma Panasonic, ale nedodržení specifikace vysílání
Děkujeme a přejeme Vám hezký zbytek dne.
Zákaznická podpora Panasonic
Během dnešního dne by se měla na našich webových stránkách měla objevit
upřesňující informace, týkající se termínu uvedení opravného SW.
HW i SW výrobků prodávaných v ČR je naprosto identický s výrobky
prodávanými v celé kontinentální Evropě. Vaše domněnka je v tomto ohledu
zcela mylná. Rovněž nevím, kteří zahraniční poskytovatelé satelitního
signálu používají vyšší datový tok než 58 Mbps. Podle našich informací se
tak děje pouze v případě firmy UPC, která ovšem nabízí kompletní vlastní
ditribuční cestu od odbavování až po nabídku externích tunerů, takže v
jejich případě je aplikace normy na vysílání komplikovaná. V zásadě si
mohou parametry vysílání upravovat na základě vlastbích požadavků
V případě firmy Skylink a podobných providerů, kteří vycházejí z
distribuce signálu, který je přijímán zařízeními vyráběnými bez přímé vazby
na poskytovatele signálu, je nutné řídit se nějakými obecnými pravidly.
Tato pravidla jsou specifikována zcela exaktně normou EN 50 221, která
definuje minimální propustnost na straně přijímače, čímž se, opakuji zcela
přesně, definují i maximální hodnoty na straně vysílače. Tato norma je
specifikací rozhraní CI. U modelů letošního roku je použita rozhraní CI+,
ke kterému náleží i celé odlišné HW vybavení přijímače akteré má i odlišné
parametry pro příjem signálu ajeho datového toku.
Zákazníci ve zmíněné civilizované Evropě tak nemají problémy proto, že
mají odlišné zařízení, ale proto, že přijímají civilizovaný signál.
Od začátku roku se zástupci naší firmy snažili neúspěšně získat informace
o chystaném typu vysílání a jeho parametrech, protože Skylink avizoval
změnu modulace už delší dobu, nicméně o výsledku jsme se dozvěděli
29.9.2010 v 7:00 ze zahájeného vysílání. Vzhledem k tomu, že SW, který má
být pro nápravu současného stavu musí být schopen plně podporovat nejen
toto nespecifické vysílání, ale i všechny ostatní normované signály, je
třeba jej řádně otestovat, což probíhá právě teď.
Na závěr bych rád zdůraznil, že se nejedná o problém, který způsobila
firma Panasonic, ale nedodržení specifikace vysílání
Děkujeme a přejeme Vám hezký zbytek dne.
Zákaznická podpora Panasonic
docela zajímavá bude asi řežba mezi Paňáci a Skylinkem ohledně té normy, nicméně Paňáci asi tedy opravdu něco pro zlepšení stavu dělají, takže mne to docela naplňuje optimismem, jen je otázkou, jak jim to bude dlouho trvat a zda se to odbyde jenom tím SW, no snad se už nebudu radostí "válet" ve sněhu, až to bude "na světě"
[quote=dunaj;300206]Tato pravidla jsou specifikována zcela exaktně normou EN 50 221, která
definuje minimální propustnost na straně přijímače, čímž se, opakuji zcela
přesně, definují i maximální hodnoty na straně vysílače[/quote]
Chce tym snad basnik povedat, ze ak norma definuje ze prijimac musi prepustat MINIMALNE hodnotu X, tak tato hodnota X zaroven urcuje hornu hranicu pre vysielac????
To asi vysvetlil nejako divne, nie :-?
definuje minimální propustnost na straně přijímače, čímž se, opakuji zcela
přesně, definují i maximální hodnoty na straně vysílače[/quote]
Chce tym snad basnik povedat, ze ak norma definuje ze prijimac musi prepustat MINIMALNE hodnotu X, tak tato hodnota X zaroven urcuje hornu hranicu pre vysielac????
To asi vysvetlil nejako divne, nie :-?
[quote=MarecekSVK;300239]Chce tym snad basnik povedat, ze ak norma definuje ze prijimac musi prepustat MINIMALNE hodnotu X, tak tato hodnota X zaroven urcuje hornu hranicu pre vysielac????
To asi vysvetlil nejako divne, nie :-?[/quote]
To je výzva SkyLinku aby začal párovať ako UPC.
A je po ftákoch aj po paňákoch.
To asi vysvetlil nejako divne, nie :-?[/quote]
To je výzva SkyLinku aby začal párovať ako UPC.
A je po ftákoch aj po paňákoch.
[quote=MarecekSVK;300239]Chce tym snad basnik povedat, ze ak norma definuje ze prijimac musi prepustat MINIMALNE hodnotu X, tak tato hodnota X zaroven urcuje hornu hranicu pre vysielac????
To asi vysvetlil nejako divne, nie :-?[/quote]
Samozrejme, ze je to sprostost. Vysielanie sa definuje normou EN 302307.
Rovnako ako sa tam dalsie kraviny, ze UPC ma karty iba vo vlastnych prijimacoch a pod...
To asi vysvetlil nejako divne, nie :-?[/quote]
Samozrejme, ze je to sprostost. Vysielanie sa definuje normou EN 302307.
Rovnako ako sa tam dalsie kraviny, ze UPC ma karty iba vo vlastnych prijimacoch a pod...
[quote=dunaj;300246]Samozrejme, ze je to sprostost. Vysielanie sa definuje normou EN 302307.
Rovnako ako sa tam dalsie kraviny, ze UPC ma karty iba vo vlastnych prijimacoch a pod...[/quote]
Presne ako píše Dunaj, UPC predáva už aj dokonca na Slovensku karty s možnosťou použiť vlastný prijímač.
A ako píšu o tej civilizovanej europe - tak v Nemecku už kvôli nim prechádzajú naspäť na analogove vysielanie [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
:) :) :)
Rovnako ako sa tam dalsie kraviny, ze UPC ma karty iba vo vlastnych prijimacoch a pod...[/quote]
Presne ako píše Dunaj, UPC predáva už aj dokonca na Slovensku karty s možnosťou použiť vlastný prijímač.
A ako píšu o tej civilizovanej europe - tak v Nemecku už kvôli nim prechádzajú naspäť na analogove vysielanie [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
:) :) :)
[quote=Dagy2;300247]A ako píšu o tej civilizovanej europe - tak v Nemecku už kvôli nim prechádzajú naspäť na analogove vysielanie [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
:) :) :)[/quote]
"kvôli nim..."?? Kvůli komu? Je to rozhodnutí provozovatele vysílat analogově a vůbec to nesouvisí s vysokým datovým tokem či Paňácem či jiným "oným".
Souvislost hledej, že tento kanál se pravděpodobně chce dostat k většímu okruhu potenciálních zájemců, kteří stále zůstávají v analogu u satelitu.
:) :) :)[/quote]
"kvôli nim..."?? Kvůli komu? Je to rozhodnutí provozovatele vysílat analogově a vůbec to nesouvisí s vysokým datovým tokem či Paňácem či jiným "oným".
Souvislost hledej, že tento kanál se pravděpodobně chce dostat k většímu okruhu potenciálních zájemců, kteří stále zůstávají v analogu u satelitu.
[quote=RoPo;300254]"kvôli nim..."?? Kvůli komu? Je to rozhodnutí provozovatele vysílat analogově a vůbec to nesouvisí s vysokým datovým tokem či Paňácem či jiným "oným".
Souvislost hledej, že tento kanál se pravděpodobně chce dostat k většímu okruhu potenciálních zájemců, kteří stále zůstávají v analogu u satelitu.[/quote]
Ale toto bolo naozaj myslené ako fór.
Sorry za vydráždené nervy :)
Souvislost hledej, že tento kanál se pravděpodobně chce dostat k většímu okruhu potenciálních zájemců, kteří stále zůstávají v analogu u satelitu.[/quote]
Ale toto bolo naozaj myslené ako fór.
Sorry za vydráždené nervy :)
Obnoveno: 7.10.2010
Společnost Panasonic vyvinula software, který vyřeší potíže způsobené změnou technických parametrů satelitního vysílání.
Nový software, který vyřeší potíže majitelů televizorů Panasonic s příjmem HD programů prostřednictvím satelitní služby Skylink, byl předán k nezávislému testování. To probíhá odděleně na několika místech, aby byla zaručena bezporuchovost vyvinutého řešení. Jeho odladění se očekává během jediného týdne.
Jakmile se tak stane, budou všichni, kdo svoje potíže ohlásili e-mailem či telefonicky společnosti Skylink nebo Panasonic, kontaktováni. Pracovníci Panasonic callcentra s každým z nich individuálně dohodnou, kdy a jak dojde k přehrání původního software právě u jejich televizoru. Společnost Skylink nebude klientům, kterých se tato situace týká, účtovat příjem HD vysílání v době, kdy je kvůli pozměněným parametrům sledovat nemohli.
Pokud jste zaznamenali podobné obtíže u vašeho televizoru a zatím jste to nenahlásili, učiňte tak v nejbližších dnech.
Callcentrum Panasonic
Po-Pá: 10:00-15:00
Tel.: + 420 236 032 911
E-mail: [email]panasonic.praha@eu.panasonic.co[/email]
Společnost Panasonic vyvinula software, který vyřeší potíže způsobené změnou technických parametrů satelitního vysílání.
Nový software, který vyřeší potíže majitelů televizorů Panasonic s příjmem HD programů prostřednictvím satelitní služby Skylink, byl předán k nezávislému testování. To probíhá odděleně na několika místech, aby byla zaručena bezporuchovost vyvinutého řešení. Jeho odladění se očekává během jediného týdne.
Jakmile se tak stane, budou všichni, kdo svoje potíže ohlásili e-mailem či telefonicky společnosti Skylink nebo Panasonic, kontaktováni. Pracovníci Panasonic callcentra s každým z nich individuálně dohodnou, kdy a jak dojde k přehrání původního software právě u jejich televizoru. Společnost Skylink nebude klientům, kterých se tato situace týká, účtovat příjem HD vysílání v době, kdy je kvůli pozměněným parametrům sledovat nemohli.
Pokud jste zaznamenali podobné obtíže u vašeho televizoru a zatím jste to nenahlásili, učiňte tak v nejbližších dnech.
Callcentrum Panasonic
Po-Pá: 10:00-15:00
Tel.: + 420 236 032 911
E-mail: [email]panasonic.praha@eu.panasonic.co[/email]
Psal jsem, že to bude alespoň týden nebo měsíc. Vzhledem k postupům kvality jaký je třeba podstoupit. Zde se rozumí testování.
Představte si, že by se ve FW udělala možná chyba a po nahrání FW by z TV byla černá placka.....
Představte si, že by se ve FW udělala možná chyba a po nahrání FW by z TV byla černá placka.....
Ak to bude takto, tak je to velmi dobry vysledok. Dufam, ze si to budem moct natiahnut sam z SD karty.
Kazdopadne: problem evidentne nebol v HW.
Kazdopadne: problem evidentne nebol v HW.
Ci to bude tyzden alebo dva, je v tomto momente nepodstatne - zo stanoviska je ale zrejme, ze na to staci SW uprava a to je pre "nas" dolezite!!!
Je predsa jasne, ze novy FW nemozu "vyplut" len tak zo dna na den.
Ja osobne som nahodou rad, ze sa to vyvija prave tymto smerom :-)-
Je predsa jasne, ze novy FW nemozu "vyplut" len tak zo dna na den.
Ja osobne som nahodou rad, ze sa to vyvija prave tymto smerom :-)-
smer je OK, ale rychlost ne
zkousim v jinych HW kompontech jinych vyrobcu zkusebni FW a pripadne spolupracuji na jeho vyvoji
klidne bych risknul to do TV nahrat a zkouset
je ovsem pravda, ze nejaky "Jtag" interface na Panasonic TV nemam :-)
zkousim v jinych HW kompontech jinych vyrobcu zkusebni FW a pripadne spolupracuji na jeho vyvoji
klidne bych risknul to do TV nahrat a zkouset
je ovsem pravda, ze nejaky "Jtag" interface na Panasonic TV nemam :-)
[quote=bobl;300274]Obnoveno: 7.10.2010
Společnost Panasonic vyvinula software, který vyřeší potíže způsobené změnou technických parametrů satelitního vysílání.
Nový software, který vyřeší potíže majitelů televizorů Panasonic s příjmem HD programů prostřednictvím satelitní služby Skylink, byl předán k nezávislému testování. To probíhá odděleně na několika místech, aby byla zaručena bezporuchovost vyvinutého řešení. Jeho odladění se očekává během jediného týdne.
Jakmile se tak stane, budou všichni, kdo svoje potíže ohlásili e-mailem či telefonicky společnosti Skylink nebo Panasonic, kontaktováni. Pracovníci Panasonic callcentra s každým z nich individuálně dohodnou, kdy a jak dojde k přehrání původního software právě u jejich televizoru. Společnost Skylink nebude klientům, kterých se tato situace týká, účtovat příjem HD vysílání v době, kdy je kvůli pozměněným parametrům sledovat nemohli.
Pokud jste zaznamenali podobné obtíže u vašeho televizoru a zatím jste to nenahlásili, učiňte tak v nejbližších dnech.
Callcentrum Panasonic
Po-Pá: 10:00-15:00
Tel.: + 420 236 032 911
E-mail: [email]panasonic.praha@eu.panasonic.co[/email][/quote]
Viem, ze tato info je od vcera zavesena na stranke Panasonic.cz
Zaujima ma ale, ci Vam to prislo aj mailom?????
Společnost Panasonic vyvinula software, který vyřeší potíže způsobené změnou technických parametrů satelitního vysílání.
Nový software, který vyřeší potíže majitelů televizorů Panasonic s příjmem HD programů prostřednictvím satelitní služby Skylink, byl předán k nezávislému testování. To probíhá odděleně na několika místech, aby byla zaručena bezporuchovost vyvinutého řešení. Jeho odladění se očekává během jediného týdne.
Jakmile se tak stane, budou všichni, kdo svoje potíže ohlásili e-mailem či telefonicky společnosti Skylink nebo Panasonic, kontaktováni. Pracovníci Panasonic callcentra s každým z nich individuálně dohodnou, kdy a jak dojde k přehrání původního software právě u jejich televizoru. Společnost Skylink nebude klientům, kterých se tato situace týká, účtovat příjem HD vysílání v době, kdy je kvůli pozměněným parametrům sledovat nemohli.
Pokud jste zaznamenali podobné obtíže u vašeho televizoru a zatím jste to nenahlásili, učiňte tak v nejbližších dnech.
Callcentrum Panasonic
Po-Pá: 10:00-15:00
Tel.: + 420 236 032 911
E-mail: [email]panasonic.praha@eu.panasonic.co[/email][/quote]
Viem, ze tato info je od vcera zavesena na stranke Panasonic.cz
Zaujima ma ale, ci Vam to prislo aj mailom?????
[quote=MarecekSVK;300399]Viem, ze tato info je od vcera zavesena na stranke Panasonic.cz
Zaujima ma ale, ci Vam to prislo aj mailom?????[/quote]
Citaci z tohoto uveřejnil včera také např. server parabola.cz
Zaujima ma ale, ci Vam to prislo aj mailom?????[/quote]
Citaci z tohoto uveřejnil včera také např. server parabola.cz
[quote=ludva10;300123]Zkoušeno s moduly Technisat Technicrypt B2C ( 26.8.5.0.4 ) a Technisat Technicrypt CW ( CW-STD-3.9.11 ) na TV TX-P46G15E ( fw. 2.0.13 ). Ten History Channel ještě minulý týden fungoval normálně, Eurosport CZE stopa nikdy.[/quote]
Zdravím vespolek,
Mám naprosto stejné potíže. History SD přestal minulý týden zničehonic fungovat. Vidím jen tmavou obrazovku s nápisem "Šifrováno".
U Eurosportu SD si neuvědomuju, zda-li v minulosti fungovala česka stopa, dávám přednost HD verzi. Teď však SD nefachčí. Jeden Eurosport má jen tmavou obrazovku a nápis "Šifrováno". Další mi nabízi přepnutí mezi CZE, HUN, ENG a DUTCH, jenže jede jen Dutch stopa s proužkem "Šifrováno" ve středu obrazu.
Provedl jsem reaktivaci karty u Skylinku, ale zatím bez výsledku.
Nemáte někdo podobný problém?
Dík za info a tipy.
Zdravím vespolek,
Mám naprosto stejné potíže. History SD přestal minulý týden zničehonic fungovat. Vidím jen tmavou obrazovku s nápisem "Šifrováno".
U Eurosportu SD si neuvědomuju, zda-li v minulosti fungovala česka stopa, dávám přednost HD verzi. Teď však SD nefachčí. Jeden Eurosport má jen tmavou obrazovku a nápis "Šifrováno". Další mi nabízi přepnutí mezi CZE, HUN, ENG a DUTCH, jenže jede jen Dutch stopa s proužkem "Šifrováno" ve středu obrazu.
Provedl jsem reaktivaci karty u Skylinku, ale zatím bez výsledku.
Nemáte někdo podobný problém?
Dík za info a tipy.
[quote=thomasero;300493]Zdravím vespolek,
Mám naprosto stejné potíže. History SD přestal minulý týden zničehonic fungovat. Vidím jen tmavou obrazovku s nápisem "Šifrováno".
U Eurosportu SD si neuvědomuju, zda-li v minulosti fungovala česka stopa, dávám přednost HD verzi. Teď však SD nefachčí. Jeden Eurosport má jen tmavou obrazovku a nápis "Šifrováno". Další mi nabízi přepnutí mezi CZE, HUN, ENG a DUTCH, jenže jede jen Dutch stopa s proužkem "Šifrováno" ve středu obrazu.
Provedl jsem reaktivaci karty u Skylinku, ale zatím bez výsledku.
Nemáte někdo podobný problém?
Dík za info a tipy.[/quote]
Teraz som skusal. S Mascomom History SD v pohode. S cervenym Eurocam s hlaskou. Po odklepnuti OK.
Mám naprosto stejné potíže. History SD přestal minulý týden zničehonic fungovat. Vidím jen tmavou obrazovku s nápisem "Šifrováno".
U Eurosportu SD si neuvědomuju, zda-li v minulosti fungovala česka stopa, dávám přednost HD verzi. Teď však SD nefachčí. Jeden Eurosport má jen tmavou obrazovku a nápis "Šifrováno". Další mi nabízi přepnutí mezi CZE, HUN, ENG a DUTCH, jenže jede jen Dutch stopa s proužkem "Šifrováno" ve středu obrazu.
Provedl jsem reaktivaci karty u Skylinku, ale zatím bez výsledku.
Nemáte někdo podobný problém?
Dík za info a tipy.[/quote]
Teraz som skusal. S Mascomom History SD v pohode. S cervenym Eurocam s hlaskou. Po odklepnuti OK.