Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

FullHD XDCAM-EX kamera Sony PMW-EX1 s 3x1/2" Exmor CMOS

RomaneRoman (143)|30.3.2008 19:45
Důvod: aby sa pavelpod posral...
Pytkin (7947)|30.3.2008 19:53
RomaneRoman : co pouzivas na Downconverziu ? ci konkretne ten Declink ?
stayman (12393)|1.4.2008 13:27
Inak ten SD prevod je nic moc, akokeby z Vegasu :D Pouzil by som ProCoder, Carbon.
RomaneRoman (143)|1.4.2008 15:22
Důvod: aby sa pavelpod posral...
MIHI (940)|1.4.2008 17:56
Jen malá historka o kamerce a vůbec výrobcích SONY. Samotné natáčení s ní bylo parádní. Ostření, clona všechno se mi velmi líbí. Pak jsem to ale potřeboval stáhnout do Avidu. Takže zkonvertovat do MXF. Ke kameře bylo přiložené CD s programem, který má vlastně jen jedinou funkci (teda kromě toho že pracuje jako prohlížeč s dost mizerným náhledem) a to převod do MXF. A ejhle ono to nešlo, pořád to vyhazovalo chybové hlášky a nedokázalo to ani jeden klip převést do MXF. Už jsem z toho pomalu šílel až jsem na stránkách Soňáků zjistil, že si musím stáhnout novou verzi, protože verze přiložená ke kameře bohužel nefunguje.) Koho by to napadlo, že sw na CD přímo u kamerky bude nefunkční.))