Apple TV+ uvolňuje některé seriály zdarma, i bez předplatného

11.4.2020, Jáchym Šlik, aktualita
I pokud nejste předplatiteli Apple TV+, máte nyní možnost zdarma zhlédnout velkou část seriálů z vlastní produkce Applu. Americká společnost se tak snaží zkrátit dlouhou chvíli lidem, kteří v důsledku pandemie onemocnění COVID-19 musí trávit svůj čas doma.
Vloni v září byla spuštěna dlouho očekávaná služba Apple TV+, která nabízí výhradně filmy, seriály a jiné pořady z vlastní produkce Applu. Originální obsahu ovšem zatím není tolik, proto stojí předplatné příjemných 139 Kč měsíčně s možností sdílení v rodině. K tomu se společnost snaží nalákat nové předplatitele sedmidenní zkušební verzí, možností volného přehrání prvních dvou epizod seriálů nebo ročním předplatným zdarma při nákupu nového zařízení s logem nakousnutého jablka. V době koronavirové krize, kdy velká část světa nuceně sedí doma a výrazně roste popularita služeb pro streamování videa, přichází Apple s dalším pozitivním krokem. Rozhodl se totiž uvolnit celé série většiny svých seriálů, které lze nyní zhlédnout i bez předplatného.

Tato nabídka je časově limitována, i když konkrétní datum ukončení zatím Apple nezveřejnil. Od čtvrtečního večera jsou bezplatné seriály dostupné pro americké zákazníky, dnes by se měla nabídka rozšířit také pro uživatele z dalších zemí, tedy včetně České republiky. Funkčnost můžete vyzkoušet už nyní a pokud by obsah nebyl k dispozici, doporučujeme ještě pár hodin počkat. Pro sledování seriálů se nemusíte k ničemu upisovat, postačí se jen přihlásit pomocí vašeho Apple ID. Pokud jste zatím žádné produkty Applu nepoužívali, budete si muset účet vytvořit. Připomeňme, že aplikace Apple TV+ je dostupná pro iPhony, iPady, Macy, Apple TV nebo televizory Samsung a LG, podporován je také protokol AirPlay. Pokud uživatel nevlastní žádné podporované zařízení, může využít webovou verzi přímo ve svém prohlížeči.

Podle dostupných informací měl Apple uvolnit až osm svých seriálů, i když mezinárodní nabídka obsahu zdarma se může proti americké mírně lišit.
  • Dickinson – komediální seriál o spisovatelce Emily Dickinson
  • For All Mankind – sci-fi seriál s alternativní historií, podle které by vesmírný závod nikdy neskončil