Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Apple TV+ nabídlo za novou bondovku 300-400 mil. USD, MGM odmítlo

28.10.2020, Milan Šurkala, aktualita
Poslední bondovka No Time To Die byla už několikrát odložena a zatím se neukázala ani v kinech, ale ani na žádné streamovací službě. Zájem měla společnost Apple, ale ta byla odmítnuta. 300-400 milionů USD nestačilo.
Koronavirová krize už několikrát odložila poslední bondovku No Time To Die. Původně se měla na plátnech kin objevit už v dubnu 2020, ale začátek šíření nemoci COVID-19 a první opatření způsobila, že se termín uvedení posunul na letošní listopad. Ale jak vidíme, situace je ještě mnohem horší než tehdy, a tak se uvedení posouvá znovu, tentokrát na duben 2021. Studio MGM sice nabídlo práva streamovacím službám, jenže vše dopadlo neúspěšně. Podle různých zdrojů měl významnější zájem vyjádřit pouze Apple pro svou streamovací službu Apple TV+. Tomu se v minulosti povedlo ukořistit práva např. na Greyhound s Tomem Hanksem. Bondovka by mohla být dalším velkým lákadlem pro službu, která nemá zrovna na růžích ustláno.
 
James Bond - No Time To DIe
 
Zásadním problémem je načasování. Služba Apple TV+ chtěla přicházet s vlastním obsahem, jenže kvůli koronavirové pandemii bylo natáčení vlastního obsahu pozastaveno a nabídka filmů a seriálů tak zeje prázdnotou. V době, kdy vše přeje streamovacím službám, tak Apple nemá moc co nabídnout a především ani nemá moc možností, jak zlepšit svou situaci. No Time To Die mohla být vzpruha, jenže za 12měsíční licenci na film prý nabídlo něco okolo 350 až 400 milionů USD (jiné zdroje hovoří o 300 milionech), což MGM nestačilo.
 
To údajně požadovalo mezi 600 až 700 miliony, dokonce se hovoří o 800 milionech. Není divu, když se předpokládalo, že v kinech trhne přes miliardu dolarů. Samotné náklady na film byly vyčísleny na 250 mil. USD a dalších 50 mil. USD měla sebrat propagace filmu, nemluvě o finančních bonusech pro hlavní představitele a další zainteresovaná studia.
 


Autor: Milan Šurkala
Vystudoval doktorský program v oboru informatiky a programování se zaměřením na počítačovou grafiku. Nepřehlédněte jeho seriál Fotíme s Koalou o základech fotografování.