A_li
|
7.10.20108:50
Nemohu soudit všechny poskytovatele digitálního televizního šíření, ale co se týče např. UPC (Šumperk), tak musím zmínit: katastrofa, hrůza. Nezlobte se na mně, ale obraz se téměř každou chvíli (1až 5 minut) byť sebeméně rozpadne, zamrzne atd. Společnost UPC byla o skutečnosti informována, ale věc nejspíš neumí řešit. Mluvím za několik domácností v Šumperku používající jejich digitální přijímač napojený v kabelovém rozvodu, tuším Philips. A pokud vím, tak spousta lidí utíká od "kabelovky", protože nechtějí platit 300 Kč měsíčně (3600 Kč za rok) za to, co mohu chytnou na anténu s pozemním vysíláním, nebo zakoupením satelitního přijímače za pár tisíc v podstatě ve stejné či lepší kvalitě! Navíc si nemusíte za nechutný peníz pořizovat jiné komponenty pro nahrávání. Co se týče satelitních přijímačů, tak se dá na současné i nahrávat jak na HDD, tak i Flash Disk atd, samo že ceny jsou pestré, ale levnější varianty s Flash Diskem pořídíte jako komplet (parabola, přijímač HD, konvertor, karta např. Skylink do 5 tisícs rezervou) velmi výhodně.
Kabelové rozvody nemohu doporučovat, pokud Vám nevadí takové detaily a vysoká cena.
Naopak, pokud nemáte jiné možnosti, současně využíváte např. Internet s pomalým Uploadem a nevadí Vám nižší kvalita, tak přeji alespoň pevné nervy.
Odpovědět0 0
Tam bude problém v kabeláži rozvodu. Rekonstrukce nevyhnutelná. Já používám UPC a jsem spokojen. To, co popisujte vy, vůbec u nás nepozoruji (chomutovsko). Chytám po kabelu přes 100 kanálů, spoustu z nich v HD a jsem opravdu spokojen.
Máte skutečně kabelovku UPC? Proč se ptám - protože UPC nikdy nedodávala STB od Philipse. Dodává STB Handan a Kaon.
Jinak, nelze podle jedné lokality tak hrubě zkritizovat kabelový příjem všeobecně. Kabelovka skutečně má budoucnost. Jen tak pro zajímavost se podívejte, kolik kabelovek je v USA a Kanadě a kolik domácností kabelovku používá a kolik kanálů na kabelu chytají.
Odpovědět0 0
A_li
|
7.10.20109:30
Omlouvám se, jedná se o přijímač Handan- Karneval, podle foto co jsem našel na Internetu, děkuji za upozornění.
Odpovědět0 0