Počet streamovacích služeb se stále zvyšuje, mnohé společnosti v nich vidí zlatý důl a pochopitelně nechtějí, aby místo nich uspěla konkurence. Proto se situace hodně přiostřuje a poslední, co by bylo žádoucí, by byla nevýhodná propagace konkurence na vlastních systémech. Středem posledních bojů je Disney+, nová streamovací služba, která má být spuštěna 12. listopadu za $6,99 měsíčně a za tuto cenu dostanete 4K pro 4 zařízení současně. Disney je nyní v konfliktu s konkurenčním Amazonem i Netflixem.

Vše je o reklamách a v případě Amazonu jde o to, že Amazon by si přál více reklam na službách od Disney pro Fire TV, např. na ABC, ESPN a Disney Channel. Disney však tolik prostoru Amazonu nechce dávat, takže nyní hrozí naopak to, že Amazon z ekosystému Fire TV úplně vyškrtne aplikace od Disney. Tohle by mohlo dosti bolet, protože Fire TV je druhým největším distributorem streamovacích aplikací. Disney podobně tak bojuje s Netflixem, protože ani tomu nechce dávat velký prostor a na jeho službách se tak přestanou objevovat reklamy na streamovací službu Netflix s výjimkou sportovního kanálu ESPN. Důvodem je i to, že Netflix nemá reklamy, takže jej nelze zpětně využít k propagaci obsahu a služeb od Disney.
Zdroj: theverge.com, techspot.com