Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Streamovací služba Quibi moc nezaujala: 92 % z prvních uživatelů odešlo

10.7.2020, Milan Šurkala, aktualita
Streamovací služba Quibi své uživatele příliš nezaujala. Nabídla působivé 3měsíční zkušební období, nicméně podle průzkumů to vypadá, že z prvních uživatelů si ji předplatilo jen pouhých 8 %. To je o něco horší výsledek, než je standard.
Na trhu streamovacích služeb je pěkně narváno a jednou z mnoha je Quibi. Ta nabídla vysoce nadprůměrné 3měsíční zkušební období, které u prvních uživatelů skončilo před pár dny. Analytická společnost Sensor Tower se podívala na to, kolik uživatelů z prvních 3 dní po spuštění služby u ní opravdu zůstalo. Jde pochopitelně o neoficiální odhady, které nemusí být úplně přesné. Dle Sensor Tower se ke službě v tomto období přihlásilo 910 tisíc uživatelů, nicméně z tohoto množství si jen 72 tisíc z nich začalo platit službu, což dělá konverzní poměr zhruba 8 %. To nezní jako moc vysoké číslo, nicméně konverze uživatelů z prvních dní obvykle nebývají vysoké.
 
Quibi logo
 
Dle analytické společnosti např. Disney Plus zaznamenal 11% konverzi uživatelů z prvních 3 dní, což je sice lepší číslo, ale jak vidíme, obě služby se od sebe zas tak moc neliší. Jak je ale úroveň konverzí vysoká později, krásně ukazují oficiální čísla od Disney, které před pár týdny prozradilo, že nyní má konverzi 68 %, u Netflixu se neoficiálně hovoří ještě o mnohem vyšších číslech. Hodnoty od analytických společností je ale třeba brát s rezervou, protože jde jen o odhady.
 


Autor: Milan Šurkala
Vystudoval doktorský program v oboru informatiky a programování se zaměřením na počítačovou grafiku. Nepřehlédněte jeho seriál Fotíme s Koalou o základech fotografování.