Hwang Dong-hyuk, režisér populárního korejského seriálu Squid Game (Hra na oliheň), nedávno řekl, že trvalo 12 let, než se povedlo tento seriál dostat na obrazovky, ale jen 12 dní stačilo k tomu, aby se stal nejpopulárnějším seriálem na Netflixu (v prvních 28 dnech ho vidělo 111 milionů uživatelů, tedy polovina Netflixu). Není divu, že Netflix chce ze série vytěžit ještě více a podobně jako v Británii, i v tomto případě by měla být možnost zahrát si tuto hru naživo. Netflix totiž připravuje reality show na motivy tohoto seriálu, kde se proti sobě utká 456 soutěžících podobně jako v původní Squid Game.

Zásadním rozdílem bude pochopitelně to, že tu v případě prohry nebude nikdo umírat, nejhůře odejde s prázdnýma rukama. Hlavní cena činí rekordních 4,56 mil. USD (107 mil. Kč). Půjde o 10dílnou sérii, kde budou soutěžící plnit podobné, ale i nové úkoly, které budou vyžadovat různé strategie i spojenectví. Účastníci se mohou hlásit z celého světa, nicméně podmínkou je, že musí mít minimálně 21 let, musí umět anglicky a být k dispozici na 4 týdny natáčení na počátku roku 2023.
Zdroj: bbc.com, netflixlife.com