Soundbar Vizio Elevate se otočí nahoru po aktivaci Dolby Atmos

Soundbar Vizio Elevate se otočí nahoru po aktivaci Dolby Atmos
, , aktualita
Americká značka Vizio přišla na trh s netradičním soundbarem, jehož reproduktory se automaticky otočí směrem ke stropu po aktivaci prostorového zvuku Dolby Atmos. Teprve nedávno Vizio začalo nabízet také své první OLED TV.
K oblíbeným
reklama
Soundbary se obvykle vyznačují minimalistickým designem, aby dobře zapadly do každého interiéru. Uvnitř ovšem mohou ukrývat vcelku zajímavé technologie pro vylepšení zvuku. Z poslední doby můžeme jmenovat třeba model TCL Ray Danz, který se propracovaným designem snaží vylepšit akustiku. Pro další příklad můžeme vyrazit do USA, kde nedávno začal prodávat Vizio Elevate Sound Bar. Poprvé byl tento model představen na veletrhu CES 2020 v Las Vegas, ale k uvedení na trh došlo až před pár týdny. Aktuální cenovka ukazuje částku 999 dolarů, v přepočtu více než 22 tisíc korun bez daně. Za co si tedy zákazníci připlácí?
 
 
Tento inovativní soundbar od Vizio používá design s otočnými měniči na pravé a levé straně. Pokud uživatel aktivuje prostorový zvuk Dolby Atmos nebo DTS:X, dojde k otočení bočních směrem ke stropu, aby se zlepšila akustika. Za běžných okolností jsou reproduktory orientovány směrem do místnosti. Celý systém se 5.1.4kanálovým zvukem obsahuje osmnáct reproduktorů včetně osmipalcového bezdrátového subwooferu a dvojice satelitních reproduktorů. Nechybí ani další funkce, které známe z dnešních soundbarů, jako je podpora Bluetooth, Chromecastu, hlasového ovládání nebo dva konektory HDMI.
 
 
Soundbar Vizio Elevate lze pochopitelně používat se všemi moderními televizory, ale nejlépe se prý hodí k novým OLED TV. Vizio je totiž jedním z posledních výrobců, kteří se pustili do OLED TV. K dispozici jsou modely s úhlopříčkami 55 a 65 palců v kombinaci s rozlišením 4K. Není snad nutné dodávat, že panel pochází od LG Display. Televizory podporují mimo jiné Dolby Vision, Chromecast nebo Apple AirPlay. Mohou představovat také dobrou volbu pro majitele herních konzolí, neboť využívají vstupy HDMI 2.1. Herní zážitek se výrobce snaží vylepšit také pomocí vlastní technologie ProGaming Engine.
 
 
První Vizio OLED TV jsou k dostání na americkém trhu za 1 200 dolarů (27 000 Kč), respektive 1 800 dolarů (40 000 Kč). Vizio své produkty v tuto chvíli neprodává v Evropě.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Čipset Amlogic S805X2 s podporou AV1 míří do prvních TV boxů Čipset Amlogic S805X2 s podporou AV1 míří do prvních TV boxů
Po několika letech od představení se začíná čip Amlogic S805X2 dostávat do prvních zařízení. Odtud máme také technické detaily o tomto nástupci pro S805X a S805Y. Kromě vyššího výkonu nabídne i nový kodek AV1.
Dnes, aktualita, Jáchym Šlik
Po zkušebním období Netflix zrušil také stránku s obsahem zdarma Po zkušebním období Netflix zrušil také stránku s obsahem zdarma
Před časem Netflix v Česku zrušil možnost vyzkoušet si jeho služby na 30 dní zdarma. A nyní odstranil také speciální stránku, kde bylo možné zhlédnout několik filmů a epizod populárních seriálů i bez předplatného.
16.5.2021, aktualita, Jáchym Šlik
LG OLED TV zatím nepodporují hraní ve 4K120 s Dolby Vision na Xboxu LG OLED TV zatím nepodporují hraní ve 4K120 s Dolby Vision na Xboxu
Microsoft oficiálně potvrdil testování her v Dolby Vision na konzolích Xbox Series X/S. Majitelé LG OLED TV si ovšem všimli, že novinka nefunguje při použití vstupu 4K120. Oprava by měla přijít brzy. Majitelé konkurenčních televizí mají potom smůlu úplně.
16.5.2021, aktualita, Jáchym Šlik
Disney+ už má 103,6 milionu předplatitelů, čekalo se ale více Disney+ už má 103,6 milionu předplatitelů, čekalo se ale více
Streamovací služba Disney+ překonala hranici 100 milionů předplatitelů. Konkrétně jde o 103,6 milionu, což je velmi pěkné číslo, nicméně ne tak vysoké, jak se čekalo. Zábavní parky se sice otevírají, ale prozatím přináší ztráty.
16.5.2021, aktualita, Milan Šurkala
Disney zkrátí exkluzivní období pro kina na polovinu. Následuje konkurenci Disney zkrátí exkluzivní období pro kina na polovinu. Následuje konkurenci
Disney je dalším velkým studiem, které se rozhodlo zkrátit období, po které jsou jeho filmy exkluzivně dostupné v kinech. Některé snímky bude možné streamovat již po 45 dnech od premiéry. Disney+ hlásí zpomalení růstu počtu předplatitelů.
15.5.2021, aktualita, Jáchym Šlik