www.tvfreak.cz
>
>
>

Reklama v Android TV naštvala uživatele. Google schytává 1* hodnocení

Reklama v Android TV naštvala uživatele. Google schytává 1* hodnocení
, , aktualita
Průměrné hodnocení launcheru pro Android TV kleslo v Obchodu Play na pouhou jednu hvězdičku. Důvodem jsou nespokojení uživatelé, kteří si stěžují na reklamy, jako je panel se sponzorovaným obsahem po nedávném redesignu.
K oblíbeným
reklama
Ve snaze zrychlit aktualizace Android TV byl launcher, tedy jedna z nejdůležitějších součástí operačního systému, vydán v Obchodě Google Play. Díky tomu lze provádět některé změny, aniž by bylo třeba podstupovat zdlouhavý proces testování, schvalování a distribuce systémové aktualizace. Aplikaci najdete v obchodě pod označením „Android TV Home“ a hned na první pohled vás může překvapit mimořádně nízké průměrné hodnocení. V tuto chvíli má aplikace pouze 1 hvězdičku z 5, čímž v negativním slova smyslu překonává i aplikace, které si takové hodnocení skutečně zaslouží.
 
 
Jednohvězdičkové recenze začaly přibývat vloni v srpnu, kdy se na domovské obrazovce Android TV začaly poprvé zobrazovat reklamy. Od té doby přibývají prakticky jen negativní recenze, což se podepsalo na průměrném hodnocení, neboť Google Play Store bere při výpočtu v úvahu také stáří recenze. K dalšímu nárůstů negativních hodnocení došlo v posledních dnech, kdy vychází nový redesign domovské obrazovky Android TV ve stylu Google TV. Tato aktualizace míří na televizory Sony, ale také dalších značek (např. Philips). Může se týkat také streamovacích zařízení.

 
Nová domovská obrazovka obsahuje na kartě „Objevit“ velký panel se sponzorovaným obsahem. Jedná se de facto o reklamy na filmy nebo seriály, což se uživatelům příliš nelíbí. většina recenzentů zmiňuje, že „Android TV Home“ byla dříve dobrá aplikace, ale kvůli reklamám dává nejnižší možné hodnocení. Redaktor webu 9to5google.com zmiňuje, že poslední pozitivní recenze pochází z 18. srpna 2020. V neprospěch aplikací hovoří skutečnost, že je součástí operačního systému. Většina uživatelů si tedy aplikaci v Obchodu Play vyhledá jen v případě, že je něčím naštve.
 
Tento případ ukazuje, že velká část diváků nemůže přijít na chuť reklamám v uživatelském rozhraní Smart TV. Pro výrobce televizí a vývojáře softwaru se přitom jedná o způsob, jak zvýšit zisky. Nějakou formu reklamy proto najdete i na konkurenčních platformách od LG a Samsungu.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Sony představuje televize Bravia XR A95K s technologií QD-OLED Sony představuje televize Bravia XR A95K s technologií QD-OLED
Sony představilo svou první QD-OLED televizi Bravia XR A95K. Ta má kombinovat vysoký kontrast OLED technologie s vysokým jasem typickým pro QLED. V podstatě tak jde o QLED s OLED podsvícením.
12.1.2022, aktualita, Milan Šurkala
Vizio uvádí herní televize M-Series, zvládnou až 240 Hz Vizio uvádí herní televize M-Series, zvládnou až 240 Hz
Vizio přichází na trh s novými herními chytrými televizemi M-series Quantum X LCD TV. Ty se mají pochlubit možností dosáhnout až 240Hz obnovovací frekvence, chybět nebude ani funkce variabilní frekvence (VRR).
11.1.2022, aktualita, Milan Šurkala
Hisense uvádí nové televize vrcholící řadou U9H se 120 Hz a Mini LED Hisense uvádí nové televize vrcholící řadou U9H se 120 Hz a Mini LED
Společnost Hisense také představila na veletrhu CES 2022 několik novinek. Ukázala prémiové modely řad U9H, U8H, U7H a U6H, nicméně nezapomněla ani na cenově příznivější modely A7H, A6H a A4H.
9.1.2022, aktualita, Milan Šurkala
Samsung uvedl Neo QLED se 144 Hz a 99" model s MicroLED Samsung uvedl Neo QLED se 144 Hz a 99" model s MicroLED
Na CES 2022 představila společnost Samsung i další nové produkty. Jsou mezi nimi chytré televize Neo QLED, které budou vrcholit modelem s 8K rozlišením a frekvencí 144 Hz, zajímavostí jsou i televize s MicroLED.
8.1.2022, aktualita, Milan Šurkala
LG uvedlo nové OLED TV: svou nejmenší 42" C2 a naopak největší 97" G2 LG uvedlo nové OLED TV: svou nejmenší 42" C2 a naopak největší 97" G2
LG uvedlo na veletrhu CES 2022 spoustu nových televizí. Mezi nimi se dá najít i několik zajímavostí. OLED televize výrobce budou nově k dispozici v ještě menší 42" úhlopříčce a naopak v ještě větší, 97".
7.1.2022, aktualita, Milan Šurkala