www.tvfreak.cz
>
>
>

Reklama v Android TV naštvala uživatele. Google schytává 1* hodnocení

Reklama v Android TV naštvala uživatele. Google schytává 1* hodnocení
, , aktualita
Průměrné hodnocení launcheru pro Android TV kleslo v Obchodu Play na pouhou jednu hvězdičku. Důvodem jsou nespokojení uživatelé, kteří si stěžují na reklamy, jako je panel se sponzorovaným obsahem po nedávném redesignu.
K oblíbeným
reklama
Ve snaze zrychlit aktualizace Android TV byl launcher, tedy jedna z nejdůležitějších součástí operačního systému, vydán v Obchodě Google Play. Díky tomu lze provádět některé změny, aniž by bylo třeba podstupovat zdlouhavý proces testování, schvalování a distribuce systémové aktualizace. Aplikaci najdete v obchodě pod označením „Android TV Home“ a hned na první pohled vás může překvapit mimořádně nízké průměrné hodnocení. V tuto chvíli má aplikace pouze 1 hvězdičku z 5, čímž v negativním slova smyslu překonává i aplikace, které si takové hodnocení skutečně zaslouží.
 
 
Jednohvězdičkové recenze začaly přibývat vloni v srpnu, kdy se na domovské obrazovce Android TV začaly poprvé zobrazovat reklamy. Od té doby přibývají prakticky jen negativní recenze, což se podepsalo na průměrném hodnocení, neboť Google Play Store bere při výpočtu v úvahu také stáří recenze. K dalšímu nárůstů negativních hodnocení došlo v posledních dnech, kdy vychází nový redesign domovské obrazovky Android TV ve stylu Google TV. Tato aktualizace míří na televizory Sony, ale také dalších značek (např. Philips). Může se týkat také streamovacích zařízení.

 
Nová domovská obrazovka obsahuje na kartě „Objevit“ velký panel se sponzorovaným obsahem. Jedná se de facto o reklamy na filmy nebo seriály, což se uživatelům příliš nelíbí. většina recenzentů zmiňuje, že „Android TV Home“ byla dříve dobrá aplikace, ale kvůli reklamám dává nejnižší možné hodnocení. Redaktor webu 9to5google.com zmiňuje, že poslední pozitivní recenze pochází z 18. srpna 2020. V neprospěch aplikací hovoří skutečnost, že je součástí operačního systému. Většina uživatelů si tedy aplikaci v Obchodu Play vyhledá jen v případě, že je něčím naštve.
 
Tento případ ukazuje, že velká část diváků nemůže přijít na chuť reklamám v uživatelském rozhraní Smart TV. Pro výrobce televizí a vývojáře softwaru se přitom jedná o způsob, jak zvýšit zisky. Nějakou formu reklamy proto najdete i na konkurenčních platformách od LG a Samsungu.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Poslední aktualizace pro LG OLED TV (2019) může rozladit Dolby Vision Poslední aktualizace pro LG OLED TV (2019) může rozladit Dolby Vision
Aktuální firmware 5.10.04 přidělal vrásky na čele některých majitelům televizí LG C9 a nejspíš také dalších OLED TV z roku 2019. Po updatu totiž přestal za určitých okolností fungovat formát Dolby Vision, což se projevuje blikající obrazovkou.
Dnes, aktualita, Jáchym Šlik
Nvidia Shield TV získává rozhraní ve stylu Google TV, obsahuje i reklamu Nvidia Shield TV získává rozhraní ve stylu Google TV, obsahuje i reklamu
Uživatelé Nvidia Shield TV se mohou těšit na vylepšené uživatelské rozhraní Android TV. Domovská obrazovka inspirovaná Google TV se zaměřuje na doporučování pořadů. Někteří uživatelé ovšem kritizují výrazný sponzorovaný obsah.
Dnes, aktualita, Jáchym Šlik
Skoro polovina 4K TV prodaných v ČR je od Samsungu Skoro polovina 4K TV prodaných v ČR je od Samsungu
Samsungu se daří nejen na globálním trhu s televizory, ale také v Česku. Ze všech chytrých televizorů prodaných v dubnu jich bezmála třetina nesla logo Samsungu. V kategorii TV nad 75" drží dokonce více než poloviční podíl.
Dnes, aktualita, Jáchym Šlik
O2 TV ztrácí kanály skupiny AMC, ale představuje i řadu novinek O2 TV ztrácí kanály skupiny AMC, ale představuje i řadu novinek
AMC, Film+, Spektrum, Sport1 nebo Minimax. Tyto a další kanály zmizí za pár týdnů z nabídky O2 TV. Naopak dojde k přidání desítky kanálů včetně exkluzivní novinky HGTV HD z rodiny Discovery. Připravena je i služba O2 TV Plus pro filmové fanoušky.
Včera, aktualita, Jáchym Šlik
SledováníTV zdarma na 6 měsíců? TCL rozdává dárek k TV a soundbarům SledováníTV zdarma na 6 měsíců? TCL rozdává dárek k TV a soundbarům
Pokud si zakoupíte televizor TCL nebo Thomson, případně soundbar TCL, máte nárok na vyzkoušení služby SledováníTV po dobu 6 měsíců. Balíček v hodnotě 1 880 Kč obsahuje více než stovku kanálů.
Včera, aktualita, Jáchym Šlik