Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně
Diskuze k článku: WD TV Live: návrat krále?
25.11.2011, Jakub Doležal, recenze
Je to již poměrně dávno, kdy trhu dominoval model WD TV Live. Nyní na scénu přichází jeho nástupce s inovovaným hardwarem, ale hlavně přepracovaným uživatelským prostředím. Bonusem navíc je integrované Wi-Fi, bude to však stačit?
haanse | 28.4.201316:55
Zdravím. Nemáte někdo zkušenost, zda je přístroj schopen bez problémů načíst externí HDD s více než 2TB? Díky
Odpovědět0  0
x.t | 25.3.20137:47
Zdravim, koupil jsem si tento prehravac pro prehravani videii ze site. Pripojen je kabelem k routeru. Po kazdem spusteni souboru mkv 720p ­(vetsi nez 1GB­) se video po urcitem casu sekne a vypne. Stava se to tak v 3­/4 filmu, at ten soubor ma 40 minut nebo 2:30 hodiny. Nevite jestli je to chyba kusu, nebo FW? MA nekdo podobne zkusenosti? Diky
Odpovědět0  0
tarmara | 25.3.20138:55
Ahoj,
tak jsem se zeptal sve odpovidaci kristalove koule a i ona si vyzadala spoustu doplnujicich detalu:
- jaky pouzivas FW ve WD TV Live?? Pokud ne aktualni, zkus ho rozhodne zaktualizovat
- co znamena ­"po siti­"?? Prehravas to z nejakeho NASu?? Nebo z notebooku?? Jak je to zarizeni pripojene k routeru?? Jaky pouzivas protokol na sdileni ­(Samba?? Linux??­)
- Stava se to i u jinych MKV souboru?? U jinych video souboru ­(avi, mp4..­) Zalezi na rozliseni ­(720 1080­)?? Stane se to i mensich??? Testoval jsi nejaka demo videa s vysokym datovym tokem??
Kdyztak se mi ozvi na email. Ja doma zprovoznil tuhle krabicku s pripojenim na Synology DS413j a slape to bez problemu ­(zatim:­))
Odpovědět0  0
xtabcd (1) | 25.3.20139:35
Je videt ze vestici koule uz nejsou tak kvalitni jak byvaly ;­-­)
FW by mel byt posledni, nebo aspon automaticka aktualizace stahla FW a dal jsem to neresil, jeste overim.
Slo o sdileni z notebooku ­(WIN 8 Pro­), zapojeni pres Wi­-Fi g, plny signal ­(asi 2m od routeru­). NAS je zatim otazka budoucnosti.
Stalo se to u rozdilnych mkv, vse 720p. Jiny video soubory jsem nezkousel. Musim sehnat jeste nejaky 1080p soubor na otestovani. Jeden soubor +­- 1GB, druhy +­- 6GB. Dema s vysokym tokem jsem netestoval, overim.
Jeste overim prehravani z externiho disku, jestli se chova stejne.
BTW. Nevim jak tady zjistit mail, takze pokud by to slo, ozvi se mi, diky.
Odpovědět0  0
tarmara | 25.3.201310:26
email mam nick uvedeny vyse na seznamu. Co se videa s vysokym datovym toke tyka tak hledej ­"Samsung Demo Oceanic Life­". Pokud bych si mohl tipnout, tak bych asi videl problem ve wifi pripojeni notesu....to sekani videa je na chvilku a hned se rozjede, nebo uz se nerozjede vubec ­(ted presne nevim jak se prehravac ve WD TV chova­)??? Pokud muzes zkus pripojit notes k routeru kabelem a vypni wifi na notesu ­(abys mel jistotu ze to jede pres kabel. Z toho notesu to sdilis pres nejaky media server ­(DLNA­), nebo jako sitovou slozku??
Odpovědět0  0
tarmara | 16.2.201311:25
s poslednim fw ­(1­/2013­) uz krabicka prehraje snad vsechno, aklikace pro webove sluzby sjou perfektne odladene, pouzivam hlavne youtube a tune in, v notesu si upravit seznamy stop a v tv pak uz jen prehravam...video bez problemu....vrele doporucuju a dekuju WD ze stale vydavaji nove FW
Odpovědět0  0
dks | 8.3.201223:01
ake by ste vypisali konkretne vyhody, oproti starej generacii wd tv live?
Odpovědět0  0
Martin Bauer | 5.3.20129:25
Ma nekdo zkusenosti s pripojenim externi DVD mechaniky pres USB? ja to doma zapojil, mechanika se sice roztoci, ale najit na prehravaci slozku se mi nepodarilo. Fungujou vubec u tohoto zarizeni externi DVD mechaniky, nebo je treba filmy z DVD nakopirovat na externi disk? Dekuji za radu
Odpovědět0  0
maxxim22 | 2.3.201221:50
Chci se zeptat zda přes HDMI 1.3 pošle do receiveru DTS­- hd master nebo DD true hd obsažené v MKV? Nebo poraďte nejaký jiný, který to umí. Přesně nevím zda by měl mít kodeky, které to podporují. Do teď jsem používal první WD HD Player a DTS pošle, ale ve standardu. Díky
Odpovědět0  0
martasikk | 29.2.201211:28
Samozrejme takto to mam nastaveno. stejny nazev. ve stejny slozce. prehravampreslan znasu
Odpovědět0  0
martasikk | 29.2.20120:33
dobr7 den, koupil jsem model WDBGXT0000NBK a nevim jak prehrat ceske titulky z externiho srt souboru kdyz film.mkv obsahuje napriklad jiz eng titulky. dekuji
Odpovědět0  0
tarmara | 29.2.20129:11
zkousel jste pojmenovat titulky stejne jako film?? ­(napr film.mkv ­-> film.srt­) ­- a pak zkusit titulky prepnout beznou cestou?? nemam ted krabicku u sebe abych to vyzkousel, ale pokud tohle nepomuze, tak bude nutne titulky do mkv souboru vlozit ­(mkvtoolnix)
Odpovědět0  0
martasikk | 29.2.201211:33
Samozrejme takto to mam nastaveno. stejny nazev. ve stejny slozce. prehravampreslan znasu
Odpovědět0  0
tarmara | 29.2.201211:39
v tom pripade bych zkusil domuxovat titulky primo do mkv souboru, ono se mkv zpracovava jinak nez avi u ktereho titulky mohou lezet vedle souboru....zkuste jeste v Options pri spusteni filmu v polozce Subtitles ­(mam kvuli youtube nastavenou anglictinu­), jestli nepujdou prehodit tam.....jen pro sichr: z nasu to prehravate jako soubor, nebo vam to nas streamuje??
Odpovědět0  0
martasikk | 29.2.201212:41
Z nasu jako soubor. zkusim doma vecer jeste tuanglictinu. kazdopadne vkladat do mkv srt kdyz mam na disku pul tera mkv se mi opravdu nechce. myslem jsem ze tohle jev dnesni dome standard, alespon ja to mam tak 80%, videa mkv a vedle tit srt.. Jestli to ten prehravac neumi tak ho snad stihnu jeste vratit. Kazdopadne vam dekuji za vas zajem.
Odpovědět0  0
martasikk | 1.3.201213:12
Tak chyba bude asi nekde jinde. Nezobrazuje to titulky ani k avi souboru. stejny nazev ve stejny slozce mam. taky ten wd nevidi zadne sitove slozky nasu ale pouze jako mediaserver. je to normalni? myslel jsem ze uvidim nas pres wd stejne jako ho vidim z compunebo pres wifi z telefonu. jo nas jsem pripojil pres lan kabelem i pres wifi ale search nic nenajde pouze mediaserver. muzete pomoci? Dekuji
Odpovědět0  0
romeo2 (1) | 23.2.201217:06
Ahojte dá sa táto mašinka zosieťovať s PC a prehrať tak napr. filmy vo Full HD 1080 cez wifi, alebo sieťový kábel ?
Odpovědět0  0
Jakub Doležal (179) | 24.2.20120:13
Dobrý den,
zkuste si přečíst kapitolu testy, tam to máte vše popsané.

Jinak jestli máte možnost připojit kabel, tak jednoznačně doporučuji.
Odpovědět0  0
tarmara | 11.2.20128:43
prvni poznatky o youtube aplikaci: mam posledni firmware ­(1.06.04­) a youtube funguje...pokud mate nastaveny jazyk zarizeni na anglictinu ­(znakova sada muze byt na win­-1250­)....to ale pak zase nefunguje accuWeather....evidentne aplikace prebiraji jazyk zarizeni v nejakem parametru a to zpusobuje pad zarizeni
Odpovědět0  0
9z9 (10) | 3.1.201218:02
- když už je použito rozhraní z WD TV Live HUB, tak mohli ponechat i jeho design.
- test byl prováděn na Wifi či kabelu? V článku jsem si této informace nevšiml. Pokud přes wifi, nebyla rychlost načítání video souborů po kabelu rychlejší? Mám Live HUB a nikdy jsem si nevšiml dlouhého načtení žádného scénového ripu ­(ani 20GB Avatar nebyl problém­). Nebyl by prosím odkaz na v testu použitá videa ­(ty nejnáročnější­)?
- stanby režim je řešen stejně blbě jako u Live HUB, tj. krátký stisk power tlačítka provede jen uspání. U Live HUB se v tomto případě točí větráček i HDD ­(ještě že jsem oba vyhodil­). Až dlouhý stisk ­(3s­) provede vypnutí. Zapnutí trvá déle, ale 30s to jistě není. Mimochodem, není to chyba, je to vlasnost :­-­)
- majitelé Logitech Harmony si ­(pokud chtějí přehrávač zcela vypínat­) užijí s Logitech supportem :­-­)
- čip u Live HUB je pěkně vřelý ­(i v režimu stanby­) a nelze na něm udržet ruku. Jak se hřeje tento? Je kryt teplý?

PS: Live HUB má sice 1Gbit, ale reálná rychlost jen tak tak překročí 100Mbit
Odpovědět0  0
prcek2 | 5.2.201210:31
Zajímalo by mě, zda je to vypínání stejné i u tohoto přístroje. Jestli to po těch 3s. dlouhého stisku vypne jak píše 9z9. Jestli se pak vypne HDD bez přídavného napájení. Dále by mě také zajímalo jak to zvládá BR ­(soubor o velikosti k 50­-ti GB­). WD TV LIVE který mám doma mi přehrál vše ­(i náročné Samsung mkv co používaj jako testovací­), co jsem mu podstrčil a především o to mi jde. V tomhle testu se píše, že nedá mkv s 40Mb­/s bitrate. Zodpoví mi někdo tyto 2. otázky? Dík!!
Odpovědět0  0
moshtik | 31.12.20110:29
zdravím, prosím vás, máte někdo vyzkoušené, jestli je možné k tomuto WD TV Live připojit externí USB disk se souborovým systémem NTFS a následně na něj přistupovat přes LAN a nahrávat ­/ mazat soubory, případně namapovat síťovou jednotku ve Windows 7? děkuji
Odpovědět0  0
tarmara | 20.2.201213:27
ano lze to ­- vse co pises je mozne...dokonce se daji takto pripojit disky dva
Odpovědět0  0
Anglicak | 15.12.20110:18
Dobry den
Nevim kde cerpate informaci ze tento prehrevac ma vysupni hdmi 1.3 kdyz ja sem na zahranicnich strankach docetl ze podporuje vystup hdmi 1.4 odkaz prikladam k textu: http:­/­/www.legitreviews.com­/article­/1738­/1­/ NEBO PRIMO SROVNANI NA OBRAZKU ZDE :http:­/­/www.legitreviews.com­/images­/reviews­/1738­/Media_Players_Comparison_lg.jpg

Prosim o objasneni situace co je tedy spravne? Samotneho by me to zajimalo nebot sem si jiz tento WD TV live objednal na vanoce dekuji za odpoved.
Odpovědět0  0
matesh11 | 27.12.201113:34
Zajímalo by mne, jak to dopadlo, opravdu podporuje HDMI 1.4? A mohl byste se prosím podělit o zkušenosti s provozem? Uvažuji o koupi, především chci využít jako přehrávání videí z youtube atd. Díky!
Odpovědět0  0
MrMarkus (4) | 7.12.201117:47
Pro vážnější použití doporučuji i nadále HTPC. Množství formátů a hlavně nevypočitatelná množina zajímavých použití vyžadují obecnější přístup. Je jednoduché nainstalovat na interní disk operační systém nebo nabootovat přes USB z flash live verzi třeba XBMC nebo Boxee. Jako základ je možné použít třeba něco od Sonacu nebo rovnou pořídit Xtreamer Ultra ­- doporučuji kombinaci Atom D525 ­(dvoujádro 1.8GHz­) plus NVIDIA ION2 ­(grafiky Intel GMA nebrat!­). Takový stroj je dnes už plně použitelným nejen mediálním centrem, pro XBMC i Boxee existují užitečné doplňující aplikace. Pokud máte doma NAS a rychlý Internet, gigabit ethernet je výhodou. Tahle zařízení dokáží generovat slušný traffic.
Odpovědět0  0
MrMarkus (4) | 8.12.20117:09
Ještě k článku. V WS TV Live je čip SMP8670 od Sigma Designs. Je to nový čip od dobrého výrobce, ale stále je to nízká řada. Vyšší řada 8643 podporuje prémiové přehrávače typu PopCorn Hour či QNAP media player, ale ta je pro mě změnu už zastaralá. Na jaře bude SMP8910 a od té se opravdu hodně očekává. Doporučuji si u prémiových přehrávačů počkat na tento čip. Jinak dnes ve světě asi nejoblíbenější pokročilé playery Boxee Box či Asus Aspire Revo jedou na kombinaci Atom plus NVIDIA ION nebo PowerVR ­- a tady je třeba se podívat na vnitřek, který lze stavbou HTPC posunout dále a udělat z přehrávače další univerzální domácí počítač ­- v případě rodiny není doma počítačů nikdy dost :)
Odpovědět0  0
Jakub Doležal (179) | 8.12.20118:04
Děkuji za doplnění. Mohu se zeptat, kde tyto informace čerpáte?
Odpovědět0  0
RoPo (177) | 8.12.20118:50
Kdo se u tuto problematiku zajímá již delší dobu, tak toto zná. Na internetu je těchto informací spousta.
Odpovědět0  0
RoPo (177) | 8.12.20118:55
Doplnění: SMP8910 je minimálně 3­/4 roků starý kousek. Jen se čeká na uvedení vícero modelů MMC. Minimálně je v Dune HD Pro, který se začne prodávat právě v 1­-2 kvartálu 2012.
Odpovědět0  0
RoPo (177) | 8.12.20118:56
... a právě pro SMP8910 a SMP8670 bude připravena i verze XBMC.
Odpovědět0  0
tjur | 6.12.201122:27
Prosím uživatele o radu. Právě jsem zakoupil WD TV Live streaming media player. Na externím HDD mám zálohované domácí videa, která jsem z digital8 kamery vždy nahrál na stolní HDD DVD recorder Panasonic DMR­-EH65, sestřihal, udělal menu a vypálil DVD. Obsah takto vypáleného DVD jsem vždy zkopíroval na externí HDD ­(záloha­). Nyní zakoupený WD TV Live streaming media player má dle návodu mít DVD menu navigation functionality ­- tedy schopnost zobrazit takovéto menu jako u DVD přehrávače. Nicméně i když mám na externím HDD VOB soubor ve sožce Video _TS, po zmáčknutí klávesy Options a volby Menu se menu nezobrazí? V nastavení přístroje mám DVD menu option nastavenu na ON. Poradí někdo jak zobrazit menu v souborech zkopírovaných na HDD z vypáleného DVD? Má někdo podobné zkušenosti nebo dělám něco špatně?
Dík za radu
Odpovědět0  0
RoPo (177) | 7.12.20117:55
Je možné, že podpora menu je jen při spouštění z ISO DVD obrazu. Nebo je nutné spouštět DVD z nultého IFO souboru. Vyzkoušej.
Odpovědět0  0
tjur | 8.12.201122:35
A jak mohu vytvořit ISO DVD obraz třeba v Neru? Tomu spouštění DVD z nultého IFO souboru nerozumím? Dík za vysvětlení.
Odpovědět0  0
tjur | 16.12.201122:10
Tak z ISO DVD obrazu to menu také nespstí???
Odpovědět0  0
ai (44) | 8.12.20112:37
navigace na WDTV Live funguje takto ­(zrejme stejna i u noveho modelu­):

1.naviguj na VIDEO_TS slozku, stiskni PLAY a hraje to jen film, nebo nejdelsi film vevnitr
2.naviguj na VIDEO_TS aslozku a stiskni ENTER , navigujes dovnitr a stiskni PLAY, zacne hrat DVD jako na DVD prehravaci,..., kdykoliv stisknes OPTIONS tak ti to zobrazi volbu na menu a kapitoly

nove WD ma vice tlacitek na ovladaci, mozna to maji pomenene, ale spis ne
Odpovědět0  0
tjur | 8.12.201122:19
No právětak mi to nefunguje. Když to udělám jak píšeš v bodě 2, tak při stisku tlačítka Options na ovladači se objeví nabídka, kde mohu potvrdit, že chci zobrazit menu, ale po jejím potvrzení se navigátor vrátí na složku, ve které mám obsah DVD zkopírovaný? Takže buď bude špatný software přehrávače nebo něco dělám špatně já. A ty máš na HDD jen zkopírované obsahy DVD nebo ISO DVD?
Není tady třeba někdo z Brna, kdo by to byl ochotný u mě rozchodit ­(třeba za Bechera nebo za dva :­-­))
Odpovědět0  0
ai (44) | 9.12.20111:59
me to funguje jak s HDD tak s NASu, tedy pres LAN, mam WDTV Live Plus,

cosi mi nefungovalo pres LAN u jakesi verze firmwaru u prehravace na kterem jezdi stejne vetsinou Netflix, tak jsem na dalsim prehravaci jinde verzi nezvysil, u WD cekas na firmware, ktere ti sedi

Jakmile ti sedi celkem vse podstatne NEOPOVAZUJ se upgradovat fw, neco pak urcite zase podelaji, ztratis nejakou funkci. tzn. ty jsi ted ve fazi, kdy ti neco nejde a cekas na fw, ktere to odstrani, nebo ti nekdo poradi jak to obejit. Ja ten prehravac nemam, je to novy model, malo zmen oproti predchozim verzim a jak ted zjistujes nedoladenym fw. My na to cekali s WDTV Live taky dlouho. Mas proste smulu, protoze zrejme se nemuzes vratit na fungujici fw, nebo to zkouset, jestli to je porad mozne to fw vracet zpet. ...Je to celkem frustrujici, i pro me, ja doporucuju WDTV Live, kde fw konecne je jakz takz sedi, pomer cena­/vykon je nejlepsi ,kde WD vzapeti vypusti novy model, pod stejnym jmenem, kde polovina veci frustruje obsluhu ...Proc hrome tomu nedaji jiny nazev, fakticky magori co se toho tyce. :­-)
Odpovědět0  0
Vodnikovic (1) | 5.12.201114:10
Nezkoušel někdo jak je na tom přehrávání AVCHD H.264 s vysokým datovým tokem ­(zdroj Full HD kamera od Canonu­) ­- FXP 17Mbps nebo MXP 24Mbps?
Odpovědět0  0
milost (1) | 7.1.201220:16
WD TV Live Streaming ver.1.03.10 ­(kúpene 3.1.2012­), stály odber 4­-5W, zdá sa, že na stojato sa zahrieva minimálne, na ležato sa nevetrá spodná ­- dierkovaná časť. Asi najideálnejšie bude to zavesiť vertikálne za pripravené otvory v spodnej časti na stenu, ktorá ho ochladí.

Na pripojenom USB kľúči PATRIOT RAGE XT, 16GB, USB2.0, FAT32, zaplnenie na 90% ­(R­/W 27­/25MB­/s­) boli pre test nahraté:
- Samsung.Demo.Oceanic.Life.x264.1080p.40Mbps.mkv, žiadne zaváhanie cez kábel ­(2m v1.3­) HDMI na 23­" LCD Samsung SyncMaster F23080 a ani kompozit výstyp na klasickú TV, perfektné zo zvukom
- Bird_42 ­(30,20­) Mbit_ABR_1.5_MBiit.mkv obdobne OK
- The Known Universe by AMNH.mp4 ­/ 30Mbps obdobne OK

ďalej testy s hore uvedenými súbormi:
USB Corsair Mini, modrý 4GB, FAT32 ­- všetko OK ­(na prázdny­)
USB Corsair GT, červený 4GB, FAT32 ­- začne OK, potom trhane ­(veľa datových súborov, zaplnenie 80%, 1. vadná bunka­)
USB Kingston DT101G2, 16GB, FAT32 ­- nepoužiteľný ­(dlhá doba načítavania, klúč je zaplnený na 80%|
HDD WD Passport, 160GB, NTFS, USB2 ­- veľmi veľa malých dátových súborov, fragmentácia, zaplnenie 25%, nesmierne dlhé načítavanie cez 1min. kým sa spustilo prehrávanie
WiFi sieť ­(2,4G­-n­) D­-Link 855 ­-podľa vyťaženia, raz nepoužiteľné inokedy s drobnými pauzami
LAN ­(1000MB Netgear ProSafe GS108­) ­- ani nenačítalo ­(zrejme potrebné doladiť povolenie zdieľania z PC, LAN GB­)

Externá CD­/DVD Samsung SO84F ­- nič

Zhrnutie:
- použiť rýchly USB kľúč len pre tento prehrávač ­(video, hudbu, foto­) zapisuje si naň index
- po sieti WiFi sa dá bez problémov prihrať aj zmazať súbor ­(aj pri prehrávaní­)
- bežné videa do 1,5GB po WiFi bez problémov
- škoda, že výrobca nezabudoval rýchlu pamäť ­(cca 8­-16GB­) priamo do prehrávača, veď veľa miesta nezaberá
Zatiaľ spokojnosť, cez WiFi ­(n­) bez problémov zmazanie a nahratie filmu na kľúč,
Odpovědět0  0
peter911 (1) | 4.12.201117:47
Má niekto praktické skúsenosti s hlučnosťou tohto zariadenia? V niektorých recenziách sa tento údaj uvádza v niektorých naopak nie, čo je dosť na škodu.

Uvažujem o kúpe HD prehrávača už som mal skoro vybratý d­-link boxee až kým som v diskusii nenarazil na problémy s hlučnosťou...

Hľadám jednoduchý tichý prehrávač bez HDD ­(mám NAS­), ktorý zvládne prehrať zo sieti cez kábel .mkv, flac a to čo sa dnes bežne používa, podporuje slovenské titulky ­(možnosť nastavenia titulkov by bola výhoda­) a mohol by mať prijemný UI ­(ako boxee, xmbc alebo plex, ktorý teraz používam na macu­).

Tri dni čítam všetky možné diskusie a už mám v tom guláš sa mi zdá, že sa tu viac riešia veci ako je či na tých zariadenia funguje internet a hry a pod. Kandidátov mám:
ASUS O!Play HDP­-R3
WD TV Live ­(nový­)
Xtreamer Ultra ­(tam bude asi problém s hlučnosťou­)

cena nie je až tak dôležitá už som pomaly nalomený kúpiť nový mac mini a nahrať tam plex, len sa mi to zdá ­"zbytočný kanón na komára­"...

Vie mi niekto poradiť rozumnú TICHÚ, mašinku bez HDD?
Odpovědět0  0
ai (44) | 5.12.20110:30
Nema to vetrak a HDD, tak to nevyda zadny zvuk. Pokud nemas vedle toho ani externi HDD, kde WDTV cte pres LAN, tak je naproste ticho, je to jen deska s elektronikou, nic se vevnitr nehybe a netoci.
Odpovědět0  0
MartinTom | 3.12.201119:31
Dobrý den, uvažuji o koupi multimediálního centra do +­/­- 3000 Kč. Celkem by se mi hodila rada nějakého fundovaného člověka, kterému takových zařízení prošla pod rukama už nějaká řádka. Chtěl bych se zeptat jaká by byla vaše volba v této cenové kategorii, či byste raději doporučil vyšší cenovou kategorii. Zvažuji nákup UMAX Xtreamer SW ­(cca 2000­) + HDD nebo UMAX eGreat EG­-R1B ­(cca 2000­) + HDD nebo EVOLVE Solaris ­(cca 2100­) + HDD nebo O!Play Air HDP­-R3 ­(cca 2300­) + HDD. Od zařízení očekávám vysokou ovladatelnost, podporu formátů, nízkou hlučnost, + bezproblémové síťové funkce ­(NAS...­) v lokální síti ­(WLAN + 100Mb­/s LAN­). MM centrum bude využíváno jako zdroj a přehrávač videa a hudby, přehrávání youtube klipů, shout cast atd... ­(pro full HD LCD TV s DVB­-T a HDMI­) fb, zprávy apod. výhodou. Dále jako odkládací prostor pro převážně multimediální soubory které mi permanentně zavazí na disku na PC. Děkuji za Vaši odpověď a hlavně za Váš čas.
MT
Odpovědět0  0
Pepa70 | 3.12.201117:01
Myslim si, ze ma tento prehravac chybu ve firmware. I po jeho vypnuti ma stale odber cca ty 4­-5W, minula verze mela 0,5. Myslim si, zejen zhasne ledka ale porad zustava zapnuty. Proto se pak tak rychle ­"zapina­" kdyz uz vlastne je.. A navic, i kdyz je jako vypnuty, pripojene zarizeni USB je stale viditelne v siti a normalne je mozne s nim pracovat. To mi zrovna moc nesedi, u stareho jsem vypl WDTV a vypl se i HDD, tady vypnu WDTV a HDD zustava stale zapnuty. Myslim si, ze je to spis chyba nez vlastnost... omu by se chtelo chodit rucne vypinat HDD ­(ktery je treba schovany a neni treba ani dostupny..
Odpovědět0  0
Jakub Doležal (179) | 3.12.201120:47
Ano, asi je to chyba. Uvidíme, jak se k tomu v budoucích verzích firmware postaví výrobce.
Odpovědět0  0
RoPo (177) | 4.12.201120:12
Ma tento prehravac funkci NASu? Pokud ano a lze ji vypnou­/zapnout, tak ji vypnete a skuste znovu zmerit spotrebu pri vypnutem prehravaci. Pokud funkce NASu nelze vypnout a je to ­"trvala funkce­", tak nelze snizit prikon prehravace pro potreby fungujicich sitovych sluzeb poskytovanim obsahu disku.
Odpovědět0  0
kubino77 (7) | 30.11.20119:46
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, proč v recenzích multimediálních center NIKDY neukážete­/nepopisujete možnosti výběru souborů k přehrávání? Myslím: kolik souborů přehrávač zobrazí na jedné stránce, jak pohodlné­/rychlé je vyhledávání a listování a pod. Celou sekci ­"menu ovládání­" věnujete nastavení přístroje, kam uživatel vleze v ideálním případě jednou, ale o listování multimediálním obsahem ­(což je nejčastější činnost­) není v recenzích ani řádek, ani jeden screen.
Odpovědět0  0
ai (44) | 30.11.201116:26
vizualni a graficke listovani je na YouTube
googluj ­"Youtube WDTV Live­" apod.
Odpovědět0  0
kubino77 (7) | 30.11.201118:57
Když musím informace hledat jinde, tak recenze nesplnila svůj účel.
Stejně tak by se mohla vypustit kapitola o možnostech nastavení s argumentem ­"najděte si to v manuálu výrobce na webu­".

Jenom jsem chtěl upozornit na, podle mě, opomíjený aspekt hodnocení multimediálních center. Teda beru jenom podle sebe, ale listování multimediálním obsahem tvoří většinu mojí interakce s přehrávačem. Ale možná je to hloupost, třeba si je lidi kupujou podle toho jestli umí ­"AVC s AC3­", a podpora složek nebo id3 tagů nikoho nezajímá.
Odpovědět0  0
Jakub Doležal (179) | 3.12.201120:49
Děkuji za podnět, zkusím to zapracovat do dalších recenzí. Kdyby Vás napadlo ještě něco dalšího, dejte vědět sem do diskuze.
Odpovědět0  0
Martin Kuchar | 29.11.201121:52
chcel by som sa spytat, ci po vypnuti zo zasuvky a nslednom zapnuti pristroja do zasuvky nabehne WD do stand by modu alebo sa automaticky zapina a automaticky sa zobrazi na telke po jej zapnuti.
druha otazka je v AV vystupe ­- je tam nejaky rozdiel oproti kompozitnemu vystupu?
posledna otazka ­- aky HDMI kabel by ste mi odporucili k tejto masinke
dakujem
Odpovědět0  0
ai (44) | 30.11.201116:35
WDTV nema sitovy vypinac, tedy od site jej vypnes jedine tak, ze vytahnes snuru,
vypnuti na dalkovem ovladaci je jakesi stand­-by, kde pokud jej zas zapnes zase se musi nastartovat ­(nejakou minutu nebo pul­),
tedy nech jej zapnuty porad ­(spotreba okolo 5W­) a po zapnuti TV jej mas pripraveny, ma jej zapnuty leta vpodstate :­-­) a nic se nedeje ..... ovsem samozrejme pokud mas pripojeny USB disk , tak ten je zaply taky potom porad, ..., WDTV Live jej vypne pokud jde jej vypnes do toho stand­-by.... ovsem sila techto masinek spociva v tom, ze jsou levne a prehraji skoro cokoliv tedy muze jich byt na siti doma vice, bez disku a vsechny ctou z centralniho NASu nebo PC, ...., nejlepe je nechat porad zaple ...
Odpovědět0  0
ai (44) | 30.11.201116:43
Kompozitni vystup je pro CRT ­(stare vakuove TV­) , a i na te TV pres toto zapojeni vidis krasny obraz, pokud mas zdroj kvalitni. Ten zdroj muze byt cokoliv HD video, SD video, DVD, BD, porad to jde pres ten kompozit ven na CRT. V menu se nastavi jen PAL a zobrazeni na ­"normal­" ­(tedy 4:3­)

Pokud mas HD zobrazovac, pripojis HDMI , v menu se nastavi treba rozliseni tveho TV , frekvenci, a ­"widescreen­" ­(tedy 16:9­)
Odpovědět0  0
ai (44) | 30.11.201116:44
HDMI kabel jakykoliv nejlevnejsi ...
Odpovědět0  0
Jakub Doležal (179) | 3.12.201120:50
Volil bych spíše nějaký rozumný cenový střed a také úměrně délce kabelu. Rozhodně kabel v megaakci za 99 Kč nebo profesionální za 500 Kč a výše nemají smysl...
Odpovědět0  0
KptBobr | 28.11.201120:33
A k cemu by tam asi mel ten gigabit Ethernet byt ? Nejake prakticke opodstatneni ? Kdyz se podivam na tabulku prehravanych MKVcek a jejich datovych toku, tak me to jaksi nedochazi... Osazovani techto lowendovych streameru gigabit Ethernet je jen marketingovym siditkem.

A k autorovi ­- proc ten bulvarni titulek ­"WD TV Live: návrat krále?­", vzdyt to ­"staremu­" Xtreamerovi SW1 nesaha ani po kolena, mel jsem toto take ­"v ruce­", v zivote bych nemenil.
Jinak s autorem souhlasim co se taky ­"podivneho viru­" neodladenosti firmware u novych prehravacu, mam cca 14 dni Xtreamer Prodigy, co se tyka odladenosti firmware, tak to je podobna katastrofa, ale to je na jinde. Po roce cekani velke zklamani...
Po mnoha testech me jako kral media streameru ­(proc tomu stale rikate multimedialni centrum, zrovna v tomto pripade, kdyz to neumi mit interni HDD?­) stale vychazi Xtreamer Ultra s OpenELEC edici XMBC, nejlepe na nejakem malinkem SSD disku ­(ktery netopi­), cena ale drobet jinde. Chodi ale naprosto skvele!
Odpovědět0  0
wladas (4) | 29.11.20110:05
A co tak pouzitie ako NAS? Rozdiel nahravat tam film 100Mbit a 1Gbit.
Ale davam za pravdu ze je to len cisto marketingovy tah. Pri lepsich masinach s GLAN to ide realne 180Mbit co potesi ale zdaleka to nieje ono.
Xtreamer Ultra je sica zaujimava masinka ale za tie peniaze...to radsej popkorna
Odpovědět0  0
KptBobr | 29.11.201114:07
Pokud se bavime o tomto prehravaci ­(bezdiskovem­), tak nerozumim te poznamce o NASu :­-­)
Nicmene tyto prehravace­-streamery ­(zadna multimed. centra, to tak mozna nejake HTPC­) jsou primarne urceny pro pripojeni do domaci LAN­/WLAN, a k jednoduchemu streamovani multimedii z nejakeho centralniho DLNA­/UpNP uloziste, tzn. domaciho nejakeho NASu. Takze uvazovat o nich jako NASu ­(po doplneni nejakym diskem­) je pochybne, a to presto, ze to jejich firmware umoznuje, prakticky je to nesmysl.
Domaci LAN je samozrejme gigabitova, ale proc by ten streamer ­(a mam jich napr na sve domaci LAN 4 ks­) mel mit sam gigabit konektivitu ? Vubec ji ke sve praci nepotrebuje.

A Ultra ? Jiste je jednou tak drahy, ale s OpenELECem extremne rychly, spolehlivy, a XMBC je opravdu nadhera, umi napr. do jednoho chlivecku Video nasdilet ruzne sitove cesty, tak jak to byva rozhazene na NASu, ruznych externich discich s archivy. To napr. zadny z techto prehravacu neumi. Jako hlavni prehravac, napr. do obyvaku to prijatelne, v ostatnic pokojich staci neco na urovni levneho Xtreameru SW1 ci Prodigy.
Odpovědět0  0
Jakub Doležal (179) | 3.12.201121:00
Gigabitové rozhraní bych zde viděl rád zejména proto, že tím bude velmi pravděpodobně zajišten plynulý chod videa za všech situací. Integrace 100 Mbps síťové karty sice papírově přináší dost výkonu, jenže výrobce často přenechá následnou práci s packety procesoru, který v ten samý čas ještě přehrává film. Ve výsledku se mi tak již několikrát stalo, že při 1080p videu se přehrávač dostal na hranici svých možností. Příkladem budiž Zyxel DMA2501
Odpovědět0  0
wladas (4) | 4.12.201114:25
Ne.
Realna rychlost tej 100Mbit sietovky na boxoch je +­- 50Mbit.
Bezne HD video ma datovy tok 6Mbit, 1080p kludne aj 12Mbit.
Takze zdaleka sa neda povedat ze je to hranica.
Hranica svojich moznosti stroskotala u vykonu procesora.
Odpovědět0  0
wladas (4) | 25.11.201115:07
nikde neviem najst ci ma Gbit LANku alebo ne
Odpovědět0  0
RoPo (177) | 25.11.201116:36
Vždyť v popisu je jasně napsán 10­/100 Mbits, tedy GLAN nemá.
Je to jasné?
Odpovědět0  0
RoPo (177) | 25.11.201116:37
GLAN má až WD TV Live Hub.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.