Paramount+ je jednou z mnoha streamovacích služeb, které se uchází o přízeň diváků. Na konci roku dosáhla 32,8 milionu sledujících, což je zatím zlomek toho, co má např. Netflix se svými 222 miliony. Za poslední čtvrtletí je to ale velmi pěkný nárůst o 7,3 milionu uživatelů. Společnost ViacomCBS (nově Paramount) se navíc nechala slyšet, že by do roku 2024 chtěla dosáhnout 100 milionů předplatitelů, přičemž dosavadní cíl se pohyboval mezi 65 a 75 miliony. Ambice tedy firmě rozhodně nechybí.

K tomu ale bude potřebovat vstup na další mezinárodní trhy a platformy. Paramount zahrnuje televizní služby CBS, Nickelodeon i MTV, nechybí však také streamovací služby Showtime, Pluto TV a právě onen Paramount+. Tyto tři dohromady mají 56 milionů předplatitelů. Příjmy z předplatného Paramount+ meziročně vzrostly o 84 %, z reklam pak o 26 %. Ten je totiž placen předplatným i reklamami. Základní plán vyjde na 5 USD měsíčně, resp. 50 USD ročně, a diváci musí počítat s reklamami. Za 10 USD měsíčně nebo 100 USD ročně se už uživatelé zbaví většiny reklam a dostanou např. i 4K rozlišení u některých filmů.
Zdroj: digitaltrends.com, theverge.com