HBO GO v lednu 2021: nejlepší nové filmy a seriály

3.1.2021, Jáchym Šlik, aktualita
První měsíc roku 2021 přináší pokračování čtyř seriálů na HBO GO a druhý bonusový díl Euforie. Kromě toho je připraveno také několik filmových premiér včetně hororu Doktor Spánek od Stephena Kinga.
V letošním roce se nejspíš rozloučíme se službou HBO GO a na její místo by měla nastoupit nová platforma HBO Max, která přinese širší nabídku obsahu a vyšší kvalitu obrazu i zvuku. Ještě, než k tomu dojde, se ovšem pojďme podívat na novinky, které budou mít premiéru na HBO GO během ledna 2021. První měsíc roku přináší pokračování několika seriálů, které jejich fanoušci jistě netrpělivě vyhlíží.

Druhou řadou bude od 8. ledna pokračovat romantické fantasy Čas čarodějnic (A Discovery of Witches). Osm nových dílů, které přicházejí tři roky po první sérii, vypráví příběh Diany a Mathewa. Při pátrání po Knize života se vydávají zpět v čase a dostanou se až do alžbětinské Anglie nebo na dvůr Rudolfa II. Všechny díly budou dostupné na HBO GO hned v den premiéry. Stejně jako v případě dalšího fantasy V zajetí kouzel (The Magicians). V pořadí již pátá série vypráví příběh dvacátníka Quentina, který hrdinně zachránil své přátele, a ti se teď snaží přežít ve světě, kde je magie silnější, než by bylo záhodno. Všechny nové díly budou k dispozici od 15. ledna.

Ačkoliv první řada seriálu Batwoman se nestala diváckým hitem, natočili autoři dvacet dalších dílů. Na HBO GO budou k dispozici od 19. ledna. Prozradí nám, kam zmizela Kate Kane a jak se povede nové hrdince, která bude dohlížet nad pořádkem v Gotham City. Aby toho fantasy nebylo na začátku roku málo, přidá se 22. ledna třetí řada seriálu Odkaz (Legacies). V nových dílech se dozvíme, jaký je osud Hope i Landona. Studenty Salvatore School mezitím čeká těžká zkouška. Do 25. ledna budou čekat příznivci Euforie (Euphoria) na druhý bonusový díl. V něm Jules tráví Vánoce vzpomínáním na uplynulý rok a těžká rozhodnutí, která musela učinit.

Z filmových premiér stojí za zmínku Doktor Spánek (Doctor Sleep), který byl natočen podle povídky Stephnea Kinga. Ke zhlédnutí je na HBO GO již nyní, stejně jako některé starší přidané tituly – např. Tomb Raider nebo Gravitace (Gravity). 4. ledna se potom přidá Počátek (Inception) s Leonardem DiCapriem.