HBO GO v květnu 2021: nejlepší nové filmy a seriály

2.5.2021, Jáchym Šlik, aktualita
Během května se na HBO GO objeví disneyovka Mulan i filmová novinka natáčená v Praze. Z nových seriálů je připraveno rodinné drama Superman a Lois. Po více než deseti letech se vrátí také série V odborné péči.
Nejen Netflix, ale také HBO GO přináší v květnu nálož seriálových i filmových premiér. Po dubnových novinkách jako Přátelé, Příběh služebnice, Fargo nebo Wonder Woman 1984 sice květen není tak úrodný jako předchozí měsíc, ale přesto je o co stát. Od 3. května pokračuje seriál Já, společnice (The Girlfriend Experience). Ve 3. sérii prozkoumáme svět luxusních společnic a jejich klientů, kterým tyto ženy, známé jako „Dívky na přání“, poskytují citové i sexuální vztahy za velmi vysokou cenu.

Již v neděli 9. května si budete moct na HBO GO přehrát dobrodružný rodinný film Mulan, který se během podzimu krátce objevil v českých kinech. V USA a na dalších trzích je hraná verze známé disneyovky dostupná přes Disney+, ale jelikož u nás tato platforma zatím nefunguje, objeví se na konkurenčním HBO. Mulan je epický příběh legendární čínské bojovnice, ve kterém statečná mladá žena riskuje vše z lásky k rodině a své zemi. Stane se tak jednou z největších bojovnic, jakou kdy Čína poznala.

Fanoušci DC Comics mohou vyhlížet 19. květen, kdy bude mít premiéru nový dramatický seriál Superman a Lois, který vznikl jako spin-off k Supergirl. Nejslavnější superhrdina na světě (Tyler Hoechlin) a nejznámější komiksová novinářka (Elizabeth Tulchová) jsou nuceni čelit dosud největší výzvě – stresu, tlaku a problémům, jimž jsou pracující rodiče v dnešní společnosti vystaveni.

Po více než 10 letech se vrací seriál V odborné péči (In Treatment), který posbíral řadu cen Emmy i výborné hodnocení od diváků (na ČSFD má aktuálně 82 %). Čtvrtá řada, ve které si hlavní roli zahraje americká herečka Uzo Abuda, se věnuje tématům důvěrně známým v roce 2021. Nové díly seriálu V odborné péči se v HBO GO objeví 24. května, stejně jako 3. řada komedie Černé pondělí (Black Monday). Diváky opět čeká příběh o tom, jak se skupina outsiderů utkala s klubem zasloužilých titánů z Wall Street a způsobila kolaps největšího finančního systému na světě.

Poslední novinka bude mít premiéru až 30. května. Jedná se o filmové drama Oslo, které bylo natočeno podle stejnojmenné divadelní hry. Vypráví o tajných vyjednáváních, nečekaných přátelstvích a tichých hrdinských činech, které vedly k uzavření mírových dohod z Osla mezi Izraelci a Palestinci. Nás může těšit, že filmařům jako kulisy posloužila také Praha. Do HBO GO byly přidány také starší filmy. V květnu se jedná o opravdové legendy – všechny díly série Rocky a volného pokračování Creed. Snímky jsou již dostupné v HBO GO. 3. května se k nim přidá také Útěk z Alacatrazu (Escape from Alcatraz) s Clintem Eastwoodem.