HBO GO v dubnu 2021: nejlepší nové filmy a seriály

3.4.2021, Jáchym Šlik, aktualita
Duben přinese na HBO GO všechny řady seriálu Přátelé. Novou sérií pokračuje Fargo a Příběh služebnice. Přijde i několika seriálových novinek včetně dokumentu o vraždě spojené s náboženskou sektou. Z filmových novinek se můžete těšit na Wonder Woman 1984.
Dosavadní měsíce letošního roku byly na HBO GO z pohledu novinek možná trochu slabší, ale duben by to předplatitelům mohl vynahradit. Služba totiž přináší několik atraktivních premiér nejen mezi seriály, ale také filmy. Již nyní najdete v HBO GO všech jedenáct dílů čtvrté řady téměř kultovní kriminálky Fargo, která nás tentokrát zavede do Kansas City 50. let minulého století. Ve městě proti sobě stojí dva kriminální syndikáty – italský a afroamerický. Aby upevnili mírové soužití, vymění si mafiánští bossové své syny.

Pokud upřednostňujete skutečné kriminální příběhy před fikcí, mohla by se vám zamlouvat osmidílná dokumentární série Modli se, poslouchej, zabíjej (Knutby: I blind tro). Zabývá se případem ve švédské vesnici Knutby, kde byla zavražděna mladá žena a její soused utrpěl četná střelná poranění. Činy byly spojeny s tamější uzavřenou náboženské komunitou. V dokumentu se objeví nové okolnosti případu a rozhovory s lidmi, kteří promluvili vůbec poprvé. Seriál bude dostupný od 4. dubna.

Další seriálovou novinkou je šestidílné drama Viktoriánky (The Nevers), které se odehrává v posledních letech vlády královny Viktorie. Vypráví o skupině převážně žen, které náhle získají nadpřirozené schopnosti. Seriál se objeví online 12. dubna. Pro mnoho diváků vůbec největší dubnová novinka vlastně není žádná premiéra. Do HBO GO se totiž 15. dubna dostane všech šest řad slavného seriálu Přátelé (Friends), který asi není potřeba blíže představovat. Mimochodem, tento divácký hit HBO přebralo Netflixu, kde byl seriál dostupný dříve. Přátelé tak nejspíš zastíní i komiksovku Wonder Woman 1984. Film měl premiéru koncem loňského roku na HBO Max a původně měl zamířit do tuzemských kin, ale kvůli pandemii z toho sešlo.

Od 18. dubna bude možné sledovat norský komediální seriál Vítejte na konci světa (Utmark), ve kterém se zkorumpovaný šerif a farář, co nenávidí Boha, snaží začít nový život ve městě, které žije podle vlastních pravidel. O den později se poprvé představí Kate Winsletová jako vyšetřovatelka z městečka v Pensylvánii, kde se snaží přijít na kloub místní vraždě a mezitím se jí rozpadá život pod rukama. Sedmidílná minisérie Mare z Easttownu (Mare of Easttown) z produkce HBO bude mít premiéru 19. dubna.

Na závěr měsíce si HBO GO schovává další žhavou novinku – čtvrtý řadou série Příběh služebnice (The Handmaid's Tale), ve kterém June s celým odbojovým hnutím bojuje za svobodu. Nové díly se začnou objevovat od 29. dubna. Portál do své knihovny zařadil filmovou sérii Kingsman a v průběhu měsíce přidá i několik dalších lahůdek, jako jsou 21 Jump Street a 22 Jump Street, Hanebný pancharti nebo Spongebob ve filmu.