HBO GO v březnu 2021: nejlepší nové filmy a seriály

3.3.2021, Jáchym Šlik, aktualita
V březnu si můžete na HBO GO uspořádat maraton všech dílů Pána prstenů a Hobita. Premiéru bude mít čtyřhodinový akční snímek Liga spravedlnosti Zacka Snydera, stejně jako nový seriál se Supermanem.
Pokud jste předplatiteli HBO GO, můžete aktuálně sledovat několik novinek, které se na platformě objevily v posledních týdnech. Patří mezi ně seriál Superman a Lois, ve kterém jsou nejslavnější superhrdina světa (Tyler Hoechlin) a nejznámější komiksová novinářka (Elizabeth Tulchová) nuceni čelit dosud největší výzvě – stresu, tlaku a problémům, jimž jsou pracující rodiče v dnešní společnosti vystaveni. Aktuálně jsou k dispozici dva díly, třetí bude mít premiéru 10. března.

Další seriálovou novinkou je německé provokativní drama My děti ze stanice ZOO (Wir Kinder vom Bahnhof Zoo) vyprávějící příběh šesti teenagerů, kteří hledají své místo ve světě a toulají se po nadčasovém Berlíně. Středobodem skupiny je mladá Christiane, jejíž život se po rozvodu rodičů zhroutil. Aktuálně lze na HBO GO zhlédnout všech osm dílů série vycházející ze slavné knižní předlohy.

Diskuzi vzbudila také nedávná premiéra dokumentární série Allen vs. Farrow, který zkoumá desítky let trvající příběh jednoho z nejznámějších skandálů Hollywoodu – obvinění Woodyho Allena ze sexuálního zneužívání jeho dcery Dylan, následný soudní proces a Allenův vztah s dcerou Miy Farrowové Soon-Yi.

Z nadcházejících seriálových premiér stojí za zmínku osmidílná novinka Genera+ion (Generation) z produkce HBO Max. Jedná se o temný, ale hravý půlhodinový seriál sledující různorodou skupinu středoškoláků, jejichž zkoumání současné sexuality testuje hluboce zakořeněné přesvědčení o životě, lásce a povaze rodiny v jejich konzervativní komunitě. První tři díly budou k dispozici od 11. března.

Premiéru bude mít 18. března čtyřhodinová komiksová adaptace Liga spravedlnosti Zacka Snydera (Zack Snyder's Justice League). Fanoušci fantasy si přijdou na své díky všem dílů Pána prstenů a Hobita. Filmy jsou k dispozici v originálním znění nebo v českém dabingu, Hobit je dokonce dostupný ve slovenštině. A nejsou to jediné klasiky, které jsou v březnu dostupné na HBO GO. Ke zhlédnutí je dostupná trilogie Kmotr a od 6. března se přidá Meryl Streep ve snímku Ďábel nosí pradu.

Zdroj: HBOGO.cz