
Otázky a odpovědi od TV Karneval / UPC
Musím dát za pravdu jerzy555. Na jiném fóru se vedly a ještě stále vedou diskuze o novém ceníku, s mnoha odkazy, citacemi a plně funkčními linky na nový ceník. Bohužel, z oficiální webové stránky jsem se na nový ceník nikdy nedostal, asi neumím hledat na tak velmi přehledném webu, jakým upc.cz je... Už jsem to dlouho nezkoušel, možná, že už je tento ceník snadno pžístupný
Už se tady (i na jiných místech TVF) o tom bavíme nejméně od října, kdy to zdražení oznámili, a po celou dobu to spolehlivě funguje jak ve zkrácené formě (podle dopisu):
http://www.upc.cz/zmeny2015
tak i v úplné podobě (komu by se tam chtělo proklikat, tak tam má celou cestu)
http://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/stavajici-zakaznik/zmeny2015/
Tak si to OMG zkuste napsat do příkazového řádku ručně.
http://www.upc.cz/zmeny2015
tak i v úplné podobě (komu by se tam chtělo proklikat, tak tam má celou cestu)
http://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/stavajici-zakaznik/zmeny2015/
Tak si to OMG zkuste napsat do příkazového řádku ručně.
Tak u seriozní firmy nebývá problém se JEDNODUŠE proklikat i k nepříjemným věcem, jakým ceník bezesporu bývá. Bývá přímý link dobře popsaný. Mé dlouholeté zkušenosti s UPC_ČR jsou takové, že tam se doklikat k leckterým věcem je hodně komplikované. Dost věcí je tam tzv. pod pokličkou a pryč z očí. I to samozřejmě cosi vypovídá o takové firmě.
:-E:-)-9-) To ten jejich internet je ještě sranda proti tomu rozhodnout se někdy použít Bellův přístroj a hochům z ústředí chtít zavolat telefonem... To je teprve porod, když je "rodič/rodička" na XXXtém místě v pořadí "hotline"... :p I na to už jsou finty.
Např. u německé KabelDeutschland si zde:
[ATTACH=CONFIG]29378[/ATTACH]
kliknete na "Info Service" a tam na "Informationen als Download". A hned se vám objeví:
[ATTACH=CONFIG]29379[/ATTACH]
A tam si pouze kliknete na službu, kterou máte, nebo kterou chcete požadovat a v *pdf se vám objeví kompletní ceník. A nutno dodat, že v Německu (tak jako všude ve vyspělých západních zemí Evropy) neexistuje tzv. balkánksý trh. Tedy ceny jsou pevné a ne jako u nás, že když někdo zavolá, že chce službu UPC zrušit, tak mu vytvoří slevu. U nás není žádnou výjimkou, že i tři lidé, kteří mají stejnou službu, mají rozdílné ceny. Holt Východ - co k tomu jiného dodat.
[ATTACH=CONFIG]29378[/ATTACH]
kliknete na "Info Service" a tam na "Informationen als Download". A hned se vám objeví:
[ATTACH=CONFIG]29379[/ATTACH]
A tam si pouze kliknete na službu, kterou máte, nebo kterou chcete požadovat a v *pdf se vám objeví kompletní ceník. A nutno dodat, že v Německu (tak jako všude ve vyspělých západních zemí Evropy) neexistuje tzv. balkánksý trh. Tedy ceny jsou pevné a ne jako u nás, že když někdo zavolá, že chce službu UPC zrušit, tak mu vytvoří slevu. U nás není žádnou výjimkou, že i tři lidé, kteří mají stejnou službu, mají rozdílné ceny. Holt Východ - co k tomu jiného dodat.
UPC se oproti předchozímu kvartálu opět zvýšil propad počtu klientů kabelové TV
Výraznější propad počtu klientů digitální kabelové televize zaznamenal v prvním kvartálu letošního roku největší tuzemský operátor, společnost UPC Česká republika. Zatímco na konci loňského čtvrtletí to vypadalo, že pokles zákaznické základny se zpomaluje, na začátku letošního roku firma přišla oproti předchozímu čtvrtletí o více než tři a půl tisíce klientů.
Důležité je zmínit fakt, že do tohoto výsledku se stále ještě nepromítla multimediální služba Horizon, kterou operátor představil oficiálně koncem dubna. První výsledky, které ji zohlední, tedy budou známy až za další čtvrt rok.
K tomu je ovšem nutno doplnit, že česká UPC (jako jediná v Evropě !!) zrušila prodej i pronájem modulů CA. Takže pokud si koupíte TV s kabelovým tunerem, tak je to zbytečná investice a pokud si koupíte vlastní kabelový STB (např. TechniSat), kam jste si od UPC objednali CA modul s CI dekodovací kartou, tak jste vyhodili peníze do kanálu. Údajně to objednat jde, ale oficielně na webu tato možnost před několika dny zmizela a na jejich "fejsbůku" vám napíšou, že tato možnost již neexistuje. Takže asi taková loterie.
[ATTACH=CONFIG]30628[/ATTACH]
Pokud nadále bude výlučně česká UPC (znovu opakuji - v jiných evropských zemích, kde také již provozují Horizon, jsou moduly CA nadále v nabídce) CI moduly blokovat, propad zákazníků bude opravdu značný.
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Výraznější propad počtu klientů digitální kabelové televize zaznamenal v prvním kvartálu letošního roku největší tuzemský operátor, společnost UPC Česká republika. Zatímco na konci loňského čtvrtletí to vypadalo, že pokles zákaznické základny se zpomaluje, na začátku letošního roku firma přišla oproti předchozímu čtvrtletí o více než tři a půl tisíce klientů.
Důležité je zmínit fakt, že do tohoto výsledku se stále ještě nepromítla multimediální služba Horizon, kterou operátor představil oficiálně koncem dubna. První výsledky, které ji zohlední, tedy budou známy až za další čtvrt rok.
K tomu je ovšem nutno doplnit, že česká UPC (jako jediná v Evropě !!) zrušila prodej i pronájem modulů CA. Takže pokud si koupíte TV s kabelovým tunerem, tak je to zbytečná investice a pokud si koupíte vlastní kabelový STB (např. TechniSat), kam jste si od UPC objednali CA modul s CI dekodovací kartou, tak jste vyhodili peníze do kanálu. Údajně to objednat jde, ale oficielně na webu tato možnost před několika dny zmizela a na jejich "fejsbůku" vám napíšou, že tato možnost již neexistuje. Takže asi taková loterie.
[ATTACH=CONFIG]30628[/ATTACH]
Pokud nadále bude výlučně česká UPC (znovu opakuji - v jiných evropských zemích, kde také již provozují Horizon, jsou moduly CA nadále v nabídce) CI moduly blokovat, propad zákazníků bude opravdu značný.
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Nový set-top-box, posilování wifi a další výstavba sítě
http://www.rozhlas.cz/digital/televize/_zprava/majitel-upc-odhaluje-plany-novy-settopbox-posilovani-wifi-a-dalsi-vystavba-site--1707055
http://www.rozhlas.cz/digital/televize/_zprava/majitel-upc-odhaluje-plany-novy-settopbox-posilovani-wifi-a-dalsi-vystavba-site--1707055