Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Strana 1 z 5 123 ... PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 62

Téma: Editace souborů MPEG2 - začátečník

Nováček Avatar uživatele bond007
    Registrace
    Sep 2005

Ahojte. Předem se omlouvám za možná amatérský dotaz, ale jsem začátečník. Dotaz tedy zní, jaký mám použít program na výslednou editaci nahrávky (vystřižení reklam, nastavení správného začátku a konce) a jaký program pro authoring DVD a nakonec jaký vypalovací program. V mém případě asi bude platit, že čím jednodušší, tím lepší. A ještě jeden dotaz. Je možné pomocí nějakého programu výslednému video souboru v MPEG 2 snížit kvalitu (=zmenšit ho)? Díky všem za radu. Radek
    Odpovídat lze po přihlášení

Je tu pořád Avatar uživatele mirekv
    Registrace
    Mar 2004

bond007
    viz sekce Návody apod.

Je tu pořád Avatar uživatele exTNT
    Registrace
    Sep 2004

bond007
    Zkus taky napsat, z jakého zdroje ten MPEG2 pochází (analogová x digitální TV karta), v jakém je formátu (mpg, ts apod.) a proč chceš ten výslednej soubor zmenšovat.
    Principielně: většina authoringových softů je ráda, když jim dáš video a audio odděleně, takže bys měl nahrávku nejprve demuxovat. Aplikace, která Ti provede demux (oddělení videa a audia při zachování, resp. opravě synchronicity) a zároveň Ti umožní vystříhat nepotřebné, je ProjectX (viz Návody, jak už psal "mirekv"). Během demuxu Ti taky PX vytvoří log, ve kterém je mj. napsáno, jaký má video (i audio) datový tok. DVD by mělo mít datový tok videa kolem 8000 kbps, protože nevím, co je zdrojem té Tvé nahrávky, tak nedovedu říct, jestli to bude potřeba zmenšovat, ale dost bych se divil. Každopádně: demuxované soubory můžeš použít jako základ pro tvorbu DVD prakticky v čemkoli, pro začátečníka je (dle mého názoru) dobrý DVD Lab Pro. Výsledek se dá zmenšit třeba ve Shrinku.