Připojení wifi k ip box-u
Dobrý den,prosím o radu a návod,pokud instalace je možná.
Bydlím v panelovém domě a domluvil jsem se se sousedem,že mu budu platit na půl wifi internet,bydlí pode mnou a má router Asus RT-N10U a já mám TP-LINK WR740N.
Vlastním notebook Toshiba Windows 7 Ultimate,vše běží jak má a vidím i svůj router,když se na něj připojím,tak můžu ze satelitu stahovat i dodávat pluginy,filmy atd.je propojený Lan kabelem ale jde mi o to abych nějakým způsobem dostal wifi signál do satelitu.Četl jsem různé články,nějak to prý jde ale bohužel nemůžu na to přijít,jak,zkoušel jsem různá nastavení v routeru a nic.Jde mi o to,jak dostat wifi signál do svého routeru a tím pádem i do sat.
Měl jsem to před tím,než přítelkyně přestěhovala notebook i s počítačovým stolkem jinam zapojené přes lan v not.jsem dal přemostění a vše šlapalo.
Pokud to nějak jde,prosím o podrobný postup,jelikož na tyto věci nejsem odborník.
Předem vám děkuji za jakoukoliv radu.
Bydlím v panelovém domě a domluvil jsem se se sousedem,že mu budu platit na půl wifi internet,bydlí pode mnou a má router Asus RT-N10U a já mám TP-LINK WR740N.
Vlastním notebook Toshiba Windows 7 Ultimate,vše běží jak má a vidím i svůj router,když se na něj připojím,tak můžu ze satelitu stahovat i dodávat pluginy,filmy atd.je propojený Lan kabelem ale jde mi o to abych nějakým způsobem dostal wifi signál do satelitu.Četl jsem různé články,nějak to prý jde ale bohužel nemůžu na to přijít,jak,zkoušel jsem různá nastavení v routeru a nic.Jde mi o to,jak dostat wifi signál do svého routeru a tím pádem i do sat.
Měl jsem to před tím,než přítelkyně přestěhovala notebook i s počítačovým stolkem jinam zapojené přes lan v not.jsem dal přemostění a vše šlapalo.
Pokud to nějak jde,prosím o podrobný postup,jelikož na tyto věci nejsem odborník.
Předem vám děkuji za jakoukoliv radu.