Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

výběr 46'' - 49'' LCD (?) , propojení s NAS

non_Michal (27)|30.8.2014 21:32
Ahoj všem.
Prosím o radu, doporučení nebo zkušenosti s výběrem nové TV. Jsem laik, takže ocením každý konstruktivní komentář. Obešel jsem pár elektro obchodů (EW, Datart, Okay) a prodavači vesměs tlačili značky, které mají doma. Tak jsem si říkal, že tady se mi dostane odbornější rady.

TV budu sledovat ze vzdálenosti +/- 3.5 metru, takže bych se nejspíš zaměřil na uhlopříčku 46'' - 49''...? Ohledně LCD / Plazma nemám preferenci, tady no fóru jsem se dočetl, že pořizovat Plazmu pod 50'' není nejlepší nápad...?
Využití TV:
1) digitální kabelová TV UPC
2) sledování stažených filmů ve formátech .mkv, .mp4, .avi, .mpg s cz titulky .srt, .sub
3) prohlížení fotek
4) občasné hraní her na Xbox (+Kinect)
Používám NAS (Synology DS214) na zálohování dat z PC a je pro mě důležité, aby se body 2) a 3) daly přehrávat právě z NAS a aby si s TV dobře "porozuměl". Tady bych ocenil Vaše zkušenosti a případné alternativy, pokud to není úplně idální způsob přístupu k multimediálním souborům, především videím, filmům s cz titulky.
Sociální sítě, Youtube, Skype pro mě nejsou na TV důležité, na to mám PC.
Full HD považuju za samozřejmost.
Ohledně ceny se chci dostat k 25tis, plus mínus.

Při mém kolečku po elektro obchodech prodejci nejvíc skloňovali značky Samsung, LG a Phillips (kvůli Ambilight). Nicméně nemám žádnou preferenci ohledně značky a rád si nechám něco doporučit s ohledem na plánovaný způsob využití (viz. výše).

Předem díky za odpovědi
Michal
vivid.sk (11472)|30.8.2014 21:38
[QUOTE=non_Michal;495273]prodavači vesměs tlačili značky, které mají doma[/QUOTE]
myslis, ze tu to takto nefunguje? :D :D

[QUOTE=non_Michal;495273]uhlopříčku 46'' - 49''...?[/QUOTE]