Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Samsung 2014 - UExxH7000, UExxH8000

ladinek123456 (81)|18.3.2015 10:30
r. h.
musíš zapnout Instant on. Přeji ostrý obraz
r.h (31)|18.3.2015 12:02
Mám zapnuto. Dneska se mi ani neukázala chybová hláška. Ale datum se posunul automaticky o týden. Další pokus je nastavení manuálně. Jen tím pádem nebude název uloženého programu.
Takže opět nic.... Prostě nenahrává. Ještě nějaké rady ohledně nastavení? Jak se vůbec dělá tovární nastavení TV? Díky
axicom (626)|21.3.2015 08:40
Umí mi někdo říct co to je?

Samsung signature service expires April 1st.
RoPo (6061)|21.3.2015 08:43
1.4. vyprsi digitalni podpis sluzeb Samsungu. To se ti zobrazilo na TV?
axicom (626)|21.3.2015 16:26
Ano, řádek nahoře na obrazovce.
KamilZ (10277)|21.3.2015 16:41
To je divné, že to nikdo zatím nehlásil. Má TV správně sesynchronizovaný čas (datum)? Pokud ano, tak to bude zřejmě hromadnější jev a Samsung vydá update firmware.
vivid.sk (11472)|21.3.2015 16:58
Vybehlo to aj u mna, je to len nejake oznamenie o ukonceni Kids & Fitness Service, staci to potvrdit a vybavene. A kliknes na detailne info, uvidis wo co go
Gudleifer (14)|2.4.2015 12:35
Stal jsem se majitelem UE55H7000 a zatím převládají pozitivní dojmy (Skylink). Ale už několikrát jsem narazil při nahrávání na USB. Okamžité nahrávání je 100%. Když ale nastavím nahrávání přes Guide do plánu, tak se mi někdy stane, že nahrávání neproběhne. V nahraných pořadech to pak zůstane viset s vykřičníkem a hlášením ve smyslu: "Nahrávání nebylo možné provést, protože nastavený program se neshoduje....." a dál se hláška nezobrazuje a nedokážu se na ni nijak dostat. Některá nahrávání ale proběhnou korektně. Měl jsem k TV vzdáleně připojeny techniky od Samsungu a podle nich je všechno nastaveno správně. Jeden z nich vyslovil teorii, že TV možná není české distribuce (koupeno v ALza.cz) a může se tedy chovat nepředvídatelně (což se mi moc nezdá). Teď momentálně prověřují původ distribuce.
Poradíte prosím někdo, čím to může být způsobeno?
Díky moc
r.h (31)|2.4.2015 15:01
Zdravím. A už je nová aktualizace... Tak snad nám to vyřeší to nahrávání.
ladinek123456 (81)|2.4.2015 15:48
r.h
aktualizace na co?
r.h (31)|2.4.2015 15:49
Pardon... Nenapsal jsem "software".
ladinek123456 (81)|2.4.2015 16:16
r.h
softwer na co ?poslední firmware na H7000 byl 3.3.2015
r.h (31)|2.4.2015 16:19
Takže 2606 není nic nového? Já to zkouším každé dva dny a dneska se stáhnul.
ladinek123456 (81)|2.4.2015 16:27
r.h
Na stránkách Sam.je poslední firmware z 3.3.verze 2604.1 od kudy tudy to stahuješ.?? 2606 je asi novější, je to na H 7000, dík.
r.h (31)|2.4.2015 16:42
Na stránkách ano. Ale TV mi stáhla 2606 pro UE55H7000.
ladinek123456 (81)|2.4.2015 16:49
A pozoruješ nejaké změny? Hlavně co se tyče obrazu
r.h (31)|2.4.2015 16:52
Právě, že ne. A spíš by mne zajímalo. Kde dohledat změny. A jak už jsem tady psal... Taky problémy s nahráváním.
ladinek123456 (81)|2.4.2015 16:59
No to je právě ono , mám zakázanou aktualizaci soft tam mám ten z 3.3 2015 a nahrávání fachčí normalné, report o tom co je v aktualizacích nového se nikde nedoví, teda aspoň o tom nevím, přeji ostrý obraz.
Gudleifer (14)|3.4.2015 10:21
Tak zkouším ještě dodat foto s chybovou hláškou o neprovedeném nahrávání. Poradíte prosím někdo, kde je zakopaný pes?

[ATTACH=CONFIG]30338[/ATTACH]

r.h: je to stejný problém, jako máš ty? Povedlo se Ti to nějak vyřešit?

Moc díky
20150403_073137.jpg
vivid.sk (11472)|3.4.2015 10:47
Asi by som skusil googlit z exaktnym znenim chybovej hlasky (v anglictine, zmen si jazyk TV a opis si hlasku). Mozno sa k niecomu dopatras.
r.h (31)|3.4.2015 10:54
[QUOTE=Gudleifer;511379]Tak zkouším ještě dodat foto s chybovou hláškou o neprovedeném nahrávání. Poradíte prosím někdo, kde je zakopaný pes?

[ATTACH=CONFIG]30338[/ATTACH]

r.h: je to stejný problém, jako máš ty? Povedlo se Ti to nějak vyřešit?

Moc díky[/QUOTE]
Přesně tohle mi dělá. Jednou se nahraje a víckrát nenahraje.
Jak si dopadl s tou distribucí? Já mám TV z Mallu.
r.h (31)|3.4.2015 10:59
Našel jsem problém po upgrade firmware 2606 na H7000. Když zapnu TV tak musím po každé nastavit čas.
Gudleifer (14)|3.4.2015 11:07
[QUOTE=r.h;511381]Jak si dopadl s tou distribucí? Já mám TV z Mallu.[/QUOTE]

Distribuci mám českou. Dnes mi to potvrdili. Konzultoval jsem to celé se servisním střediskem Samsungu. Poslal jsem jim fotku a popsal celý problém. Předají to prý výrobci a může trvat týden, než přijde odpověď. Jsem na to zvědavý. Radí mi ještě vyzkoušet jiný HDD. Ty jsi to zkoušel jen s jedním?
r.h (31)|3.4.2015 11:13
Jak poznali tu distribuci? Co jsi jim poslal? Nemám jiný HDD na vyzkoušení, mám Verbatim TV Hard Drive 1 TB.
Gudleifer (14)|3.4.2015 11:35
Podle sériového čísla. Potvrdil mi to Samsung i Alza
r.h (31)|3.4.2015 11:59
A máš na štítku Made in Slovakia?
Gudleifer (14)|4.4.2015 07:17
Tak to Ti nepovím. Mám TV na zdi a na štítek nevidím.
Malevil (46)|6.4.2015 18:51
ahoj potřeboval bych poradit v Smart hub s "Moje programy" mám dotaz že se mi propíše jen hlavní okno s aktuálním programem ostatní jsou tmavé,a pokud na ně kliknu objeví se hláška jestli chci zvolit ladění .pokud ano veškerá nastavení programů se vymaže, mám kabelovku a detekuje ji to jako UPC.
pokud to normálně nefunguje tak ok ,a nechám to.
díky
Gudleifer (14)|9.4.2015 09:19
A máš kabelovku nastavenou jako zdroj signálu?
Malevil (46)|9.4.2015 20:06
když dám menu ,je tam.tak to mam asi dobře
Menu-vysílání-anténa-kabel
používám kartu od Nej-TV bez seto boxu.
vivid.sk (11472)|10.4.2015 00:07
Musis si nastavit providera cez Smart Hub, ak chces vyuzivat tuto funkciu:
Smart Hub>On TV Settings>Set Up Provider.
Malevil (46)|10.4.2015 16:59
když dám Smart Hub je tam jen >účet Samsung, Nastavení první obrazovka, Nastavení moje programy, Nastavení aplikací, Otevřít Smart Hub, Smluvní podmínky, Obnovit nastavení Smart Hub.
Ale o nastavení providera tam nemám nic
vivid.sk (11472)|10.4.2015 21:34
Tak to prebehni vsetko a pohladaj. Podla mna to bude v "Nastavení moje programy".
svobora (1)|14.4.2015 20:47
Ahoj odbornici, jak je to u 46H7000 s podporou HEVC na T2? Nekde jsem cetl ze by mel fungovat, ale na testovacim vysilani CRa mam pouze zvuk.
vivid.sk (11472)|14.4.2015 20:52
Tak potom uz vies :) - nefunguje cez interny tuner. Len cez interny media player.
Budulinek68 (5)|15.4.2015 19:18
[QUOTE=Malevil;511797]když dám Smart Hub je tam jen >účet Samsung, Nastavení první obrazovka, Nastavení moje programy, Nastavení aplikací, Otevřít Smart Hub, Smluvní podmínky, Obnovit nastavení Smart Hub.
Ale o nastavení providera tam nemám nic[/QUOTE]

Taky jsem zkoušel různé nastavení a hrál si s tím dost dlouho. Ale podle toho, co jsem četl na různých fórech bohužel máme smůlu. Samsung podporuje kabelovku jen UPC.
vivid.sk (11472)|15.4.2015 19:37
[QUOTE=Budulinek68;512045] Samsung podporuje kabelovku jen UPC. [/QUOTE]
Akurat som to tento tyzden nastavoval na inej H7000, je tam aktualne UPC a Skylink. Ak zvolis, ze provider nieje v zozname, do ponuky pribudne okrem toho este Orange a T-COM.
Predpokladam teda, ze aj v cechach tam bude viac operatorov. Podla mna je jedno, ktoreho zvolis, on tie popisy a nahlady programov v SmartHube priraduje podla nazvu (aspon to tak vyzera).
Budulinek68 (5)|15.4.2015 20:11
Pokud má někdo návod byl bych rád. Vyzkoušel jsem opravdu vše, co mě napadlo a mám tam jen UPC a Skylink. A ať nastavím jedno nebo druhé, stejně to nefunguje. Když dám zobrazit vše, tak pořád jen UPC a Skylink. Zkoušel jsem i různá PSČ a pořád se stejným výsledkem.

Cituji co je napsáno na stránkách Samsungu:
"Služba Moje programy nyní podporuje vybrané operátory (poskytovatele televizního signálu) proto ověřte, že Váš operátor je mezi podporovanými:
- DVB-T (digitální pozemní příjem - anténa)
- Skylink / CS Link (satelitní příjem)
- UPC Česká republika (kabelový příjem)
Na podpoře dalších operátorů usilovně pracujeme."
vivid.sk (11472)|15.4.2015 20:40
Zkoušel jsem i různá PSČ a pořád se stejným výsledkem.
V kroku, ked ti to poskytne UPC a Skylink, tak zadaj, ze provider nieje v zozname. A nasledne by ti mal (mohol) ponuknut aj ostatnych.

BTW, preco nemozes zvolit UPC alebo Skylink?
Budulinek68 (5)|15.4.2015 21:09
No pokud zadám, že není v seznamu, tak mi naskočí hlášení "Váš poskytovatel služeb bohužel není aktuálně podporován. Služba Moje programy se v Smart Hub nezobrazí." Pokud zadám UPC nebo Skylink, tak se stejným výsledkem jako uživatel "Malevil". Jede jen hlavní obrazovka a ostatní jsou černé.

[QUOTE=Malevil;511592]ahoj potřeboval bych poradit v Smart hub s "Moje programy" mám dotaz že se mi propíše jen hlavní okno s aktuálním programem ostatní jsou tmavé,a pokud na ně kliknu objeví se hláška jestli chci zvolit ladění .pokud ano veškerá nastavení programů se vymaže, mám kabelovku a detekuje ji to jako UPC.
pokud to normálně nefunguje tak ok ,a nechám to.
díky[/QUOTE]
vivid.sk (11472)|15.4.2015 21:16
Zial, nemam to ako otestovat s inym providerom. U mna mam akurat UPC + Skylink (v oboch pripadoch su naladene nejake kanaly priamo cez interny tuner DVB-C + DVB-S tuner) a takisto v oboch pripadoch funguje zobrazenie cez Smart Hub. Zrejme koli tomu, ze oba su podporovane. :-D
Karel129 (503)|2.5.2015 09:09
Mel jsem zajimavej problem, mensi ovladani ukazovalo naopak, pri pohybu do prava, slo do leva. Docela sok po zapnuti TV. Pomohl restart, vydelani baterek. Stalo se to nekomu? Doufam ze se me to znovu nestane a nezustane to trvale. Ono zadavat pismena opacne, je docela problem.:-I
r.h (31)|2.5.2015 09:26
To já včera nahrával. A TV nereagovala na žádné tlačítko ani na jednom ovladači. Až po pár minutách se to chytlo.
pekiskol (6)|5.5.2015 10:59
Ake uzivatelske postredie ma Samsung UE55H7000?
ladinek123456 (81)|6.5.2015 08:20
r.h (31)|20.5.2015 17:27
Nový FW na UE55H7000... Změny jsem opět nenašel.
satas95 (6)|29.5.2015 10:17
Dobrý den, byl jsem už rozhodnut pro TV Samsung UE55H7000, bohužel se již nyná neprodává a proto se ptám jaká je za ní náhrada?

Děkuji
vivid.sk (11472)|29.5.2015 12:19
Adekvatna nahrada nieje.
Ak tak, potom curved UE55H8000. Zahnutie nieje pri tejto velkosti zasadne.



Moderatora prosim o presun do vlakna, kam dotaz patri.
Stanly001 (8)|25.6.2015 20:07
Čau lidi, mám doma model UE46H7000. Už ho mám nějaký pátek, ale pořád mi tam vadí jedna věc. Po každém updatu čekám, že to opraví, ale nic. Nevím, jestli je to normální chování nebo jen u mého modelu, ale řekl bych, že to bude všeobecný "problém". Pustím si TV na ovladači stisknu OK tlačítko pro vyjetí horní lišty kde je info o programu a pořadu a někdy musím listovat i den zpět abych zjistil na co vůbec koukám... je to šílené.
Je tohle normální? Dá se s tím něco dělat?

Díky moc za informace :-)
Standa
RoPo (6061)|25.6.2015 20:25
Aktualizaci času na TV máš ruční nebo automatické? Mohou být rozhozené hodiny v TV nebo také u vysílatele MUXu, který přidává EPG.