Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Koupě nové TV , cena 15000 +-

lapcis (16)|25.6.2013 08:57
Dobrý den,

Jelikož jsem naprostý laik, tak se zde poprosím o radu. K prodávačům důvěry moc nemám,tak snad se ptám správně:)

Stěhovali jsme se s přítelkyní do nového a chěli by jsme obnovit vozový park:) Z pc mi zůstaly repro Genius 5.1 hometheater, které už na pc nevyužiji, tak mne napadlo,že si teda v tom obýváku uděláme menší domací kino a tím pádem i novou TV, jelikož zde máme starou, malou CRT TV.

Nepotřebujeme nějaký high-end :) , spíš bychom chtěli čučet na klasický TV program a převážně na filmy či seriály z dvd a PC formátech( avi atd.)

Full HD asi nevyužijeme, takže prioritou není
Sledovat TV budeme cca z 3 metrů
Uhlopříčka tak 90-100 cm
Cena kolem těch 15000+-
Aby nebyl potřeba Setobox
Kvalitní servis,kdyby něco :) (Brno)


Teď bych měl druhý dotaz na propojení těch repro s TV. Googloval jsem dlouho a nakonec co jsem se dozvěděl, že ty repro se moc nekamaradí s TV a jde vidět, že byly vyrobené spíš pro PC.
Takže co jsem vyčet, že je třeba koupit DVD přehráváč, který vlastní 6x analog cinch výstupy a vlastní dekodér. Prodávají se ještě takové DVD přehráváče ?:) a pokud jo, poradli by jste mi který, aby to bylo kompaktibilní s tou TV?

Předem děkuji za odpovědi a přeji hezký den.
tdlmarek (1566)|25.6.2013 09:36
Ano, DVD přehrávač s dekódéry a 5.1 výstupy je jedna z možností. V dnešní době se bavíme spíše o blu-ray přehrávači (DVD zvládne přehrávat samozřejmě také), ale bohužel z trochu vyšší cenové kategorie - např. Panasonic DMP-BDT500 za ~7k CZK.

Univerzálnější alternativou je pak samostatný dekódér: [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]. K němu lze připojit stávající DVD přehrávač, ale i třeba TV, pomocí optiky/coaxu a bedýnky budou hrát pěkně 5.1.
vivid.sk (11472)|25.6.2013 16:53