Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Panasonic st30, gt30, vt30

Drake89 (293)|13.1.2012 16:16
[quote=Kanape;390978]Tak to jsem nepochopil. Nejdřív tě sralo, že vidíš nějaké zelené šmouhy a teď tě sere, že je nevidíš a hledáš radu, jak je vidět? Proč to dál řešíš?[/quote]

No prave me to sere, ze tam byly, takze ted nevim, jestli:
a)tam furt jsou a jen sem si na ne zvykl
b)nebo tim nahranim novejsiho firmwaru zmizely..

Proto se ptam, jestli na to ten firmware muze mit vliv. Nebo je to nejaky (technicky) problem primo v panelu?
Drake89 (293)|13.1.2012 16:18
[quote=hakmar;390985]Tak to môžeš byť naozaj rád ak ti po nahodení nového firmwaru zelený nádych zmizol, ja som to štastie nemal, ale keď sa pýtaš, kde by to bolo možné vidieť, skús si napr. dať v menu TVvyhľadanie nového firmwaru a spusti, keď ti to bude hľadať aktualizáciu, je tam šedé pozatie a ak tam máš tie zelené škvrny určite ich uvidíš, ak nie, buď iba rád a užívaj si inak super telku.[/quote]

Diky, vyzkousim to..
A ty jsi ty zelene skvrny videl i primo ve filmech? My se vcera divali na Pocatek a Moto Movie 3 (film o motocrossu atd) a pri tom sledovani nic spatnyho videt nebylo.. Nebo spis nic nemlatilo do oci..
hakmar (401)|13.1.2012 19:30
Ano, videl som nádych aj pri filmoch, lebo som vedel že tam je tak som sa podvedome vždy pozrel na to miesto, kde bol nádych, najviac to bolo vidieť na ČB filmoch alebo na hocičom, kde bolo bledé pozadie, šedé, hnedé, béžové a pod.
Drake89 (293)|13.1.2012 19:58
Tak vite jak to nakonec dopadlo? Dneska jsem po praci zapnul TV a hned me to trklo do oci. Ta zelena tam je proste na urcitych mistech videt :( Vcera sem ji potom asi nevidel kvuli tomu, ze jsem se na ni schvalne soustredil a tak sem si na ni asi zvykl. :(
Schvalne jsem ted zkousel i to menu s sedym pozadim a tam to je taky videt, to stejne u cernobileho filmu- Schindleruv seznam.. :(
Po bejvale TX-P42ST30e je tahle TX-P50ST30e zklamani :( Asi jsem narazil na spatny kus.. :-!

Otazka je co s tim?
Objednaval jsem ji pres eshop,takze bych ji mohl vratit do 14dni bez udani duvodu, ne? A zkusit vzit jinou?
Nebo ji mam dat reklamovat? Ale to mam strach, ze budu treba az 30 dni bez TV (na kterou jsem se tesil jak male dite)
geronimoh (2327)|13.1.2012 20:08
[quote=Drake89;391096]Tak vite jak to nakonec dopadlo? Dneska jsem po praci zapnul TV a hned me to trklo do oci. Ta zelena tam je proste na urcitych mistech videt :( Vcera sem ji potom asi nevidel kvuli tomu, ze jsem se na ni schvalne soustredil a tak sem si na ni asi zvykl. :(
Schvalne jsem ted zkousel i to menu s sedym pozadim a tam to je taky videt, to stejne u cernobileho filmu- Schindleruv seznam.. :(
Po bejvale TX-P42ST30e je tahle TX-P50ST30e zklamani :( Asi jsem narazil na spatny kus.. :-!

Otazka je co s tim?
Objednaval jsem ji pres eshop,takze bych ji mohl vratit do 14dni bez udani duvodu, ne? A zkusit vzit jinou?
Nebo ji mam dat reklamovat? Ale to mam strach, ze budu treba az 30 dni bez TV (na kterou jsem se tesil jak male dite)[/quote]

Přes e-shop můžeš Tv vrátit do 14 dnů = odstoupení od kupní smlouvy (musí být přiloženo písemně). Vrací se kupní cena, nevrací se dopravné. Reklamace má lhůtu 30 dnů.
milk (16)|13.1.2012 20:12
Vrací se kupní cena, nevrací se dopravné. Reklamace má lhůtu 30 dnů.
Omyl dle zákona má kupující i nárok na vrácení dopravného a balného dle rozhodnutí soudu EU
KamilZ (10277)|13.1.2012 20:38
[quote=milk;391100]Omyl dle zákona má kupující i nárok na vrácení dopravného a balného dle rozhodnutí soudu EU[/quote]
Nepleteš si vrácení do 14-ti dnů s reklamací? U reklamací máš na uhrazení přiměřených nákladů nárok (po požádání), u vráceni do 14-ti dnů ne. Tam Tě naopak ještě o pár $$ mohou stáhnout, protože Ti mohou naúčtovat oni své oprávněné náklady.
geronimoh (2327)|13.1.2012 20:45
Drake89 : Odstoupení od kupní smlouvy při nákupu na dálku řeší zákon č. 367/2000 Sb. §53 odst. 6 .
Drake89 (293)|13.1.2012 20:54
Mate nekdo zkusenost s tim, ze bych ji vratil (do tech 14 dni) a objednal si ji znovu? Stejnou znacku, model i velikost? Je to mozne na moje jmeno? Aby mi pak nedosla zase ta stejna :-D
Protoze te reklamace se hodne bojim.. Abych pak necekal skoro mesic na jinou/opravenou a ono to nebylo zase zelene a pak necekal znovu.. :-/
KamilZ (10277)|13.1.2012 21:19
Tak to udělej opačně - objednej druhou a až pak první vrať ...
Drake89 (293)|13.1.2012 21:23
:-D To taky neni spatnej napad :-D Ale za jak dlouho si vezmou zpet tu prvni? Vraceli jste Datartu uz nekdo TV? Potrebuju ted penize taky na jiny veci, nemuzu je rval vsechny do televizi..
Kua, jsem blb, mel jsem si nechat tu 42" a nemel bych zadny takovy zbytecny starosti :(
hakmar (401)|14.1.2012 10:16
[quote=Drake89;391112]Mate nekdo zkusenost s tim, ze bych ji vratil (do tech 14 dni) a objednal si ji znovu? Stejnou znacku, model i velikost? Je to mozne na moje jmeno? Aby mi pak nedosla zase ta stejna :-D
Protoze te reklamace se hodne bojim.. Abych pak necekal skoro mesic na jinou/opravenou a ono to nebylo zase zelene a pak necekal znovu.. :-/[/quote]

Ja som to presne takto urobil, prvá ST30 bola zelená, tak som ju doniesol do Alzy v BA, kde som povedal, že ju chcem vrátiť, lebo má zelené šmuhy a že chcem si zobrať tem istý model v nádeji že bude dobrý. V Alze mi to takto vybavili a o dva dni mi prišla nová ST30, ale ako som už inde spomínal, aj tá bola na prd, tak som vrátil aj tú a v Alze mi vrátili naspäť prachy.
bavorak (1494)|14.1.2012 13:25
[quote=Drake89;391119]:-D To taky neni spatnej napad :-D Ale za jak dlouho si vezmou zpet tu prvni? Vraceli jste Datartu uz nekdo TV? Potrebuju ted penize taky na jiny veci, nemuzu je rval vsechny do televizi..
Kua, jsem blb, mel jsem si nechat tu 42" a nemel bych zadny takovy zbytecny starosti :([/quote]

Len to urob, za spokojnost to rozhodne stoji a tu velkost si tiez vybral dobre, ono by ta ta mala trapila cim dalej viac, ze je mala :-)
Drake89 (293)|14.1.2012 13:47
[quote=bavorak;391191]Len to urob, za spokojnost to rozhodne stoji a tu velkost si tiez vybral dobre, ono by ta ta mala trapila cim dalej viac, ze je mala :-)[/quote]

Jo, urcite ji musim vymenit, protoze jsem za ni dal docela "dost" penez, tak at to taky za neco stoji.
Jinak s tim, ze jsem vzal 50tku jsem spokojeny. Podle me je to idealni uhlopricka na tu vzdalenost ze ktere se divam (3,5m), je to o hodne lepsi nez ta 42" :)
Drake89 (293)|14.1.2012 13:58
[quote=hakmar;391157]Ja som to presne takto urobil, prvá ST30 bola zelená, tak som ju doniesol do Alzy v BA, kde som povedal, že ju chcem vrátiť, lebo má zelené šmuhy a že chcem si zobrať tem istý model v nádeji že bude dobrý. V Alze mi to takto vybavili a o dva dni mi prišla nová ST30, ale ako som už inde spomínal, aj tá bola na prd, tak som vrátil aj tú a v Alze mi vrátili naspäť prachy.[/quote]

A to si to mel jako vymena na zaruku? Nebo jsi vypovedel smlouvu- vratil TV a hned tam koupil jinou?
Nevite jak je to u Datartu s vymenou a s reklamaci? Prohlizel jsem si ty stranky a bud jsem slepej nebo nevim, nasel jsem tam jen, ze okamzita vymena vyrobku za jiny je u BD prehravacu, DVDcek, toustovacu a takovejch kravin.. Dobu vymeny nebo reklamace TV jsem tam nenasel..
geronimoh (2327)|14.1.2012 14:46
Reklamace je reklamace a ta má zakonnou lhůtu 30 dnů. Odstoupení od kupní smlouvy nemá s reklamací nic společného. Pokud chceš odstoupit od kupní smlouvy, dobrý prodejce by se měl snažit ti místo peněz "vnutit" jiný výrobek (případně jiný kus stejného výrobku). Pokud budeš požadovat výměnu, to je spíš reklamace, musíš jim dát písemně papír s odstoupením od kupní smlouvy (vzory jsou na NETu). Oni ti vrátí peníze, nebou převedou na tvůj účet. Pak si můžeš kdekoliv koupit další televizor.
hakmar (401)|14.1.2012 16:42
[quote=Drake89;391200]A to si to mel jako vymena na zaruku? Nebo jsi vypovedel smlouvu- vratil TV a hned tam koupil jinou?
Nevite jak je to u Datartu s vymenou a s reklamaci? Prohlizel jsem si ty stranky a bud jsem slepej nebo nevim, nasel jsem tam jen, ze okamzita vymena vyrobku za jiny je u BD prehravacu, DVDcek, toustovacu a takovejch kravin.. Dobu vymeny nebo reklamace TV jsem tam nenasel..[/quote]

V Alze to zrejme neriešia v rámci 14 dní, či je to reklamácia alebo vypovedanie zmluvy, proste prvý krát som pri vrátení telky povedal akú má chybu a že chcem novú a druhý krát som povedal že chyba sa opakuje a chcem naspäť prachy a tekto to aj bolo, nerobili žiadne problémy a nič mi nevnucovali.
kolacek10 (73)|14.1.2012 17:31
[quote=hakmar;391236]V Alze to zrejme neriešia v rámci 14 dní, či je to reklamácia alebo vypovedanie zmluvy, proste prvý krát som pri vrátení telky povedal akú má chybu a že chcem novú a druhý krát som povedal že chyba sa opakuje a chcem naspäť prachy a tekto to aj bolo, nerobili žiadne problémy a nič mi nevnucovali.[/quote]
ja len dodat ako som ja pochodil naposledy v alze co je asi tri dni dozadu.
1) kupil som MMC
2) po cca 4 dnoch som ho poslal na reklamaciu (bola to vyhodna kupa a dufal som vto ze vymenia cele vnutro a ostane povodny iba HDD.. koli nemu som to kupoval)
3) doslo z reklamacie s tym ze vsetko funguje cize reklamacia je zamietnuta..
4) doniesom som to domov a doskusal .. zase to nefungovalo
5) doniesol som to nech mi daju peniaze a aj sa tak stalo.. takze nebol problem

PS: reklamacia trvala naozaj temer tych 30 dni
EDIT: hovoril som o slovenskej pobocke alzy v bratislave
hakmar (401)|14.1.2012 18:04
[quote=kolacek10;391246]ja len dodat ako som ja pochodil naposledy v alze co je asi tri dni dozadu.
1) kupil som MMC
2) po cca 4 dnoch som ho poslal na reklamaciu (bola to vyhodna kupa a dufal som vto ze vymenia cele vnutro a ostane povodny iba HDD.. koli nemu som to kupoval)
3) doslo z reklamacie s tym ze vsetko funguje cize reklamacia je zamietnuta..
4) doniesom som to domov a doskusal .. zase to nefungovalo
5) doniesol som to nech mi daju peniaze a aj sa tak stalo.. takze nebol problem

PS: reklamacia trvala naozaj temer tych 30 dni
EDIT: hovoril som o slovenskej pobocke alzy v bratislave[/quote]

Ja hovorím tiež o alze v BA a zrejme svoje spraví, keď tam človek príde osobne a neposiela tovar, v rámci možností, teda samozrejme nemyslím cestovať cez celú republiku.
Drake89 (293)|15.1.2012 11:14
Tedka jsem na Datart.cz nasel jeste tohle:
"X. Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy
Kupující, který je spotřebitelem, má právo podle § 53 odst. 7 zákona č. 40/1964 Sb., Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Prodávající tímto upozorňuje, že toto právo neslouží jako způsob řešení dodání vadného zboží. "

Tak ja nevim co s tim, jestli riskovat dlouhou cekaci dobu a zkusit zaruku? Nebo zbozi vratit a zkusit to koupit jinde? Mate s tim zkusenosti? Co myslite? Poradte, diky.. :-(
geronimoh (2327)|15.1.2012 11:29
[quote=Drake89;391380]Tedka jsem na Datart.cz nasel jeste tohle:
"X. Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy
Kupující, který je spotřebitelem, má právo podle § 53 odst. 7 zákona č. 40/1964 Sb., Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Prodávající tímto upozorňuje, že toto právo neslouží jako způsob řešení dodání vadného zboží. "

Tak ja nevim co s tim, jestli riskovat dlouhou cekaci dobu a zkusit zaruku? Nebo zbozi vratit a zkusit to koupit jinde? Mate s tim zkusenosti? Co myslite? Poradte, diky.. :-([/quote]

Nemůžeš jim vrátit nefunkční televizor, porouchaný televizor, poškozený televizor, ale můžeš jim vrátit televizor, který má zelený nádech v obraze, nebo mu bzučí trafo. Ovšem neuvádět to jako důvod. Prostě ji vracíš v zákonné lhůtě bez udání důvodu ...
Drake89 (293)|15.1.2012 13:12
Asi ji vazne vratim, nechce se mi cekat na reklamaci a buhvi, jak dlouho to bude a jestli to pak nebude podobne..
Ale kde koupit jinou? V datartu je to asi blbost ne? :D
A v Alze ani electroworldu ji nemaji.. Mate jeste nejaky osvedceny obchod?
hakmar (401)|15.1.2012 18:20
Ja hovorím za seba, ak ti to neponáhla skús počkať na nový model, príp. ťa osloví ešte niečo iné, ja som sa rozhodol, že počkám.
KamilZ (10277)|15.1.2012 18:28
[quote=Drake89;391401]Asi ji vazne vratim, nechce se mi cekat na reklamaci a buhvi, jak dlouho to bude a jestli to pak nebude podobne.. Ale kde koupit jinou? V datartu je to asi blbost ne? :D
[/quote]
Jestli ten problém poznáš na první pohled, tak proč ne znovu v Datartu? Ale v kamenné prodejně s osobním výběrem. Sice tím zřejmě (nestudoval jsem jejich obchodní podmínky, třeba něco takového nabízí i při osobním odběru) přijdeš o možnost to do 14-ti dnů vrátit, ale zase budeš mít jistotu, že je z problematických hledisek OK. A kdyby Ti to chtěli prodat za vyšší cenu (než cenu v eshopu), tak začneš vyhrožovat a oni ještě rádi cuknou (dříve měli ceny odlišné, jestli ještě teď , nevím), osobní zkušenost.
erik555 (776)|15.1.2012 18:38
[quote=hakmar;391456]Ja hovorím za seba, ak ti to neponáhla skús počkať na nový model, príp. ťa osloví ešte niečo iné, ja som sa rozhodol, že počkám.[/quote]
Vies, ale nove modely nebudu za tu istu cenu ako terajsie.
A ked si pocka este rok, tak nove modely budu aj v 2013 a ked este dalsi rok, tak... :D
Drake89 (293)|15.1.2012 18:53
KamilZ:
Jde o to, ze to mam do Brna do Dataru 40km, takze bych neco nechal za benzin, ale hlavne je problem v tom, ze bych TV nemel v cem dovezt, do auta se mi sotva vesla 42", takze bych tam 50tku urcite nedal. Takze pro me je vyhodnejsi si ji nechat dovezt..
Jo a myslite, ze by nebyl problem koupit ten stejny vyrobek zase u Datartu, kdybych jim ho tam den predtim vratil? To je blbost ne?
Jinak Datart umoznuje vraceni zbozi i pri osobnim nakupu (to jsem zjistil az ted):
"Nesplní-li výrobek vaše očekávání, zavazujeme se k tomu, že ho přijmeme zpět. Zcela nadstandardně nad rámec zákona vám umožňujeme vrácení zboží zakoupeného v kamenné prodejně DATART do 10 dnů od nákupu. Podmínkou je předložení nákupního dokladu DATART (účtenky) a nepoužitého, nepoškozeného výrobku v kompletním obalu včetně veškerého příslušenství.
Pro vrácení zboží zakoupeného v našem internetovém obchodě DATART.cz plně respektujeme 14denní lhůtu na vrácení zboží a podmínky stanovené zákonem."


hakmar:
Cekat na novy model se mi nechce, navic bude za jiny penize, nez jsem do toho ochotny dat.. A ani menit typ TV nechci. Staci, kdyz bude tahle TV v poradku a budu ku*evsky spokojenej :)
milk (16)|15.1.2012 19:53
[quote=KamilZ;391108]Nepleteš si vrácení do 14-ti dnů s reklamací? U reklamací máš na uhrazení přiměřených nákladů nárok (po požádání), u vráceni do 14-ti dnů ne. Tam Tě naopak ještě o pár $$ mohou stáhnout, protože Ti mohou naúčtovat oni své oprávněné náklady.[/quote]

Já myslel že se řeší odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů.Jinak si stojím za svým odzkoušeno osobně vrací se dle zákona i poštovné a balné stačí si zavolat na ČOI
hakmar (401)|15.1.2012 20:02
[quote=Drake89;391471]KamilZ:

...... Staci, kdyz bude tahle TV v poradku a budu ku*evsky spokojenej :)[/quote]

Tak ti držím palce, nech ti to dobre dopadne, ja by som bol tiež spokojný ale už som si užil dosť prevážania nepodarkov panasonic.
KamilZ (10277)|15.1.2012 20:42
[quote=milk;391495]Já myslel že se řeší odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů.Jinak si stojím za svým odzkoušeno osobně vrací se dle zákona i poštovné a balné stačí si zavolat na ČOI[/quote]
Na základě jaké odstavce par. 53 zákona 4. 40/1964 (Občanský zákoník) nebo jiného zákona Ti musí uhradit i poštovné? Resp. bavíme se o poštovném při koupi, tak při vrácení? Bude to zajímavé pro více lidí. Já vidím odstavec 10, kde se píše:
[quote]
(10) Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy podle odstavce 7, má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení.
....¨
(7) Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění......
[/quote]
Takže Tě mohou stáhnout o jejich náklady, pokud jim to vrátíš. Praktickou zkušenost nemám, možná jsi narazil na dobrého prodejce, co se nechtěl hádat.
nunacek0 (947)|15.1.2012 21:03
Já jednou vracel Bluray přehrávač zakoupený přes net a , i když vrácení proběhlo vše bez problémů nevrátili mi plnou částku, ale odečetli od toho své náklady na uvedení výrobku do původního tj. znovu prodejního stavu. I když nechápu co více s tím mohli udělat než to , že překontrolovali stav výrobku a znovu ho zabalili, aby ho mohli zase prodat. Dělalo to nějakých 220kč +-. To je hold daň za to odzkoušení atd..
Drake89 (293)|16.1.2012 08:50
"Huraaa", zelene smouhy zmizely...
ALE misto zelenych jsou ted ruzove :-!
Mrknete na obrazky.. Humus
Rano jsem zapnul TV a myslel sem, ze budu mit infarkt..
Takze me nezbejva nic jinyho, nez to reklamovat a cekat co bude dal :-( Mate nekdo zkusenosti s timhle extremem?
DSC06910.JPG DSC06911.JPG DSC06912.JPG DSC06913.JPG
Drake89 (293)|16.1.2012 08:52
Tady posilam dalsi obrazky..
Uz jsem vazne nasranej, smutnej, zklamanej a nevim co jeste.. Ze ja kkt jsem si nenechal tu mensi puvodni bezvadnou TX-P42ST30e :-(
DSC06914.JPG DSC06921.JPG DSC06922.JPG DSC06923.JPG
Drake89 (293)|16.1.2012 10:15
Tak jsem ted volal do Datartu. V patek (AZ V PATEK :( ) si pro ni maji zdarma prijet, zdarma mi i pujci jinou TV (ale malou) a uvidi se.. Pry to technici zkontroluji a kdyz bude spatna, tak ji ani opravovat nemusi a pry mi daji jiny kus, protoze to reklamuji do 14dni od zakoupeni..
bavorak (1494)|16.1.2012 10:46
[quote=Drake89;391578]Tady posilam dalsi obrazky..
Uz jsem vazne nasranej, smutnej, zklamanej a nevim co jeste.. Ze ja kkt jsem si nenechal tu mensi puvodni bezvadnou TX-P42ST30e :-([/quote]

Ono by mozna casom zmenila farebne podanie aj ta mensia, tak ako teraz meni farby vacsia. To si nevytykaj. Kup si taku velku aku chces a vracaj ju dovtedy, kym ti nedaju poriadny vyrobok. No a mas 2 roky zaruku.
Drzim palce, to je fakt na j*bnutie.
hakmar (401)|16.1.2012 11:30
[quote=bavorak;391595] Kup si taku velku aku chces a vracaj ju dovtedy, kym ti nedaju poriadny vyrobok. No a mas 2 roky zaruku.
Drzim palce, to je fakt na j*bnutie.[/quote]

No s týmto by som nesúhlasil, predsa od takej fy. ako Panasonic a nielen od nej sa čaká, že človek si kúpi telku a užíva si ju minimálne pokiaľ morálne nezostarne, teda telka:) a nie aby vyberal medzi niekoľkými kusmi, veď to nie sú aspoň pre mňa malé peniaze a tiež to nie sú zemiaky na trhu, tam ti až tak vadiť nebude, keď bude vo vnútry hnilý.
bavorak (1494)|16.1.2012 14:29
a s cim nesuhlasis? Aby ju menil az kym nedostane dobru? To si ma nechat tu flakatu? Ja viem, ze by mal dostat dobry vyrobok na prvy krat, ale ked tomu tak nieje, tak ho budem menit, kym poriadny nedostanem.
hakmar (401)|16.1.2012 15:14
[quote=bavorak;391648]...Ja viem, ze by mal dostat dobry vyrobok na prvy krat... [/quote]

Toto presne som mal na mysli, nič viac, nič menej a je to smutné že človek musí vyskúšať a vrátiť niekoľko televízorov aby vôbec našiel telku, ktorá je bez závady a ešte nechápem ako to môžu výrobcovia dať na trh, to tí koncoví testeri , či čo to sú, sú asi úplne slepí, keď zelený nádych vidí aj môja 5-ročné dcéra a ak každému ide iba o prachy na úkor kvality, tak to tu môžme rovno všetci zabaliť. Toto ma jediné sere, nič iné.
nunacek0 (947)|16.1.2012 15:21
I kdyby to stálo 1kč a nebyl to Panasonic tak máš právo na bezproblémové zboží. u nás je poměrně rozšířený nešvar rčení: co bys chtěl za ty prachy, a o značce , kterou jako Panasonic nebo Sony přeplácíš oproti méně vyzdvihované konkurenci ani nemluvím. Koupil jsem, zaplatil a chci to užívat. A je jedno kolik to stálo nebo jaká značka to je. U značkového výrobku člověk očekává trochu více, když už jim nasypal do kapsy větší peníze. Takhle to vidím já.
hakmar (401)|16.1.2012 15:24
Úplne s tebou súhlasím.
nunacek0 (947)|16.1.2012 16:11
ve středu si jedu pro TX-P42ST30 tak doufám, že budu mít štěstí na kus. jak o tom přemýšlím je to šílené jak člověk musí doufat, že on bude ten , který bude mít provozuschopný výrobek. Přečetl jsem o tomto modelu snad vše na co jsem nerazil. Stránky v chorvatštině, norštině, polštině, u nás toho je také dost, dále různé anglické HDTV a vesměs kladné hodnocení. Problémy s bzučením a zelenou jsou na všech fórech a na všech modelech plazem Panasonic. Navíc vím, že to není problém každého kusu. Samozřejmě . že na fóra většinou píši uživatelé, které tento problém trápí. Ale ti co jsou v pohodě na fóra nepáchnou pokud to nejsou fandové Audio TV techniky jako jsme my.A , když vezmu kolik lidí tady napsalo , že má problém tak jich nebude víc než deset a tito pak problém rozebírají na několik stran. to je v pořádku. Na to fórum slouží. Jen jsem chtěl říci, že toho není zase tolik vzhledem kolik se asi prodá plazem Podle mne je to několik procent s celkového prodeje.A proto budu doufat, že budu trn vyvolený jako Drake89 s tím prvním kusem. Dám Panasonicu jednu šanci. To si každý zaslouží.
bavorak (1494)|16.1.2012 18:34
[quote=nunacek0;391668]Podle mne je to několik procent s celkového prodeje.[/quote]

to dufam, ze nie :-) !!! Snad promile. Drzim vsetkym palce.
nunacek0 (947)|16.1.2012 18:39
Promile mají v době Ti co ty plazmy vyrábějí. Jinak si to nedovedu představit.
JardaKo (30)|16.1.2012 21:19
Za sebe můžu říct - mám 50 asi 3týdny a jsme spokojen. Měl jsem na cca 3.5m obavu ze vzdálenosti, ale jak se ukázalo úplně lichou - klidně by to při kvalitním obsahu sneslo ještě o jedno číslo větší.
Barevných šmouh jsem si nevšiml, buď jsem slepý, nebo je hnidopišsky a s lupou nehledám - to co tu ukazují někteří opravdu tedy nemám.
Blikání - ano je to postřehnutelné, ale jen při statickém obrazu a světlých až bílých plochách, čili při běžném sledování si toho nevšimnete, pokud to nebudete schválně vyhledávat.
Jestli někdo čekáte na novou řadu - chcete-li či potřebujete-li novou TV, tak si ji kupte, jinak budete čekat pořád. Myslím, že cenově je (aspoň 50ST30) za velmi rozumnou cenu - cca 21tis.
nunacek0 (947)|16.1.2012 22:34
Gratuluji k bezproblémovému kusu a užívej si obrazu.
hakmar (401)|16.1.2012 23:20
[quote=JardaKo;391725]Za sebe můžu říct - mám 50 asi 3týdny a jsme spokojen. Měl jsem na cca 3.5m obavu ze vzdálenosti, ale jak se ukázalo úplně lichou - klidně by to při kvalitním obsahu sneslo ještě o jedno číslo větší.
Barevných šmouh jsem si nevšiml, buď jsem slepý, nebo je hnidopišsky a s lupou nehledám - to co tu ukazují někteří opravdu tedy nemám.
Blikání - ano je to postřehnutelné, ale jen při statickém obrazu a světlých až bílých plochách, čili při běžném sledování si toho nevšimnete, pokud to nebudete schválně vyhledávat.
Jestli někdo čekáte na novou řadu - chcete-li či potřebujete-li novou TV, tak si ji kupte, jinak budete čekat pořád. Myslím, že cenově je (aspoň 50ST30) za velmi rozumnou cenu - cca 21tis.[/quote]

Ja sa tiež pripájam, užívaj si, inak akým číslom začína výrobné číslo tvojej telky, údajne s číslom začínajúcim 16 by nemal byť problém so zelenými fľami.
Drake89 (293)|17.1.2012 00:37
s tou 16 na zacatku vyrobniho cisla to muze byt pravda, ja mam vadny kus a zacatecni cislo je 14.
Jinak me taky sere vylozene nejvic to, ze jsem si kupoval schvalne Panasonic, kvuli tomu, ze by mel mit s plazmama nejvic zkusenosti, tutiz by nemely byt zadne problemy..
O problemech jako je zelena barva a bzuceni jsem tu cetl, ale predpokladal jsem, ze to bude jeden kus z "tisice", takze jsem neveril, ze bych na nej mohl narazit. Jeste k tomu, kdyz moje puvodni 42" ST30 byla paradni a bez chybicky.. Proto jsem nevahal a koupil stejny typ, jen vetsi v 50", protoze byla vazne supr.
Uvidime jak dopadnu s tou reklamaci, pokud mi vymeni nebo opravi kus a ten uz bude v pohode, tak na Panasonic nezanevru a rad si casem koupim dalsi... ALE uvidime....... Pozdej napisu jak jsem dopadl..
Drake89 (293)|17.1.2012 00:40
Jo, kdyz uz tu o tom mluvime.. Mate nekdo zkusenosti s reklamaci TV (nejlip plazma Panasonic) konkretne u Datartu? Jak dlouho jste cekali a jak jste dopadli?
A nemam pravo na vymenu za jiny kus? Protoze jsem to kupoval po netu a mam ji teprve 5 dni.. Ale to je asi blbost ne? Asi musi projit zarukou, ze?
Ladys (1829)|17.1.2012 07:21
Pokud vyuzijes vraceni bez udani duvodu, tak na to mas ze zakona 14dni a nemusis to resit jako reklamaci.V tomto pripade ti musi vratit penize do 30dni.

Pokud to budes resit jako ofiko reklamaci, tak si pockas a nejspise ti vnuti jinou TV.Dle tvych prizpevku jsi to uz nahlasil jako vadny kus, takze cekej na vyjadreni Datartu.
nunacek0 (947)|17.1.2012 09:08
No já si myslím, že i kdyby si to nehlásil jako vadu a vrátil v zákonné lhůtě tak při vrácení jistě zkouší jestli je výrobek v pořádku jak vizuálně tak z hlediska provozuschopnosti. A pokud by to zapli a viděli tam to co si nám tady vyfotil tak by to jistě nemohli zabalit a prodat dále, ale šlo by to do servisu. To je můj názor. Ale třeba to tak není. Pokud vracíš zboží tak proto , že ti nevyhovuje, ale ne proto, že je nefunkční. To už je smůla a řeší se to servisem.Nebo si myslíte, že je to jinak?
nunacek0 (947)|17.1.2012 09:15
A co se týče, že kusy s výrobním číslem 16 a dále netrpí zeleným problémem tak si myslím , že to nemusí být až tak pravda. Pro dobré jméno značky jako takové by bylo lepší stáhnout z prodeje vadnou sérii tak zamezit šíření mezi zákazníky a předešlo by se problémům jak s reklamací tak nakonec s výměnou nového kusu.Tak bych to udělal já , abych ochránil dobrou pověst a zákazník by to jistě kladně vnímal. Jenže dnes se na tu dobrou pověst moc nehraje. Obchod je až na prvním místě.Nebo si myslíte , že to tak není?