Skylink
pokud máš ten pocit, doporučuji navštívit prodejní místo Slovak Telecom. Alebo poslať reklamáciu na Orange Slovensko keď ti naúčtujú niečo čo si nepoužil. Pak budeš vděčný za SkyLink.
Každý máme nejaké skúsenosti. Ja som kúpil v roku 2008 dve karty, zaregistroval na webe a odvtedy som žiadny SkyLink nepotreboval. V tomto roku som obe karty vymenil za ICE, zase preregistroval a oživil bez najmenšieho problému cez web.
Na Skylinku oceňujem, že človek s nimi nemusí prísť do styku ako je rok dlhý. Web stránka funguje - vždy keď som ju potreboval pre platbu balíčka, preregistráciu alebo kontrolu dátumu do kedy mám zaplatené. Navyše ma na nej víta celkom pekná slečna :) ktorá sa tam usmieva 24 hodin denne, 365 dní v roku.
Každý máme nejaké skúsenosti. Ja som kúpil v roku 2008 dve karty, zaregistroval na webe a odvtedy som žiadny SkyLink nepotreboval. V tomto roku som obe karty vymenil za ICE, zase preregistroval a oživil bez najmenšieho problému cez web.
Na Skylinku oceňujem, že človek s nimi nemusí prísť do styku ako je rok dlhý. Web stránka funguje - vždy keď som ju potreboval pre platbu balíčka, preregistráciu alebo kontrolu dátumu do kedy mám zaplatené. Navyše ma na nej víta celkom pekná slečna :) ktorá sa tam usmieva 24 hodin denne, 365 dní v roku.
[quote=666dia;380984]prosím připadá to jen mně, že Skylink je banda neschopných debilů, nebo je to jen můj dojem...?[/quote]
... a kde je pointa?
... a kde je pointa?
hlavní karta končila platnost 26.11.2011, druhá karta (závislá na té první, jako druhá v rodině za 880 Kč) 10.12.2011
poslal jsem peníze na rok za obě, první jede druhá 26.11. přestala jít...
na webu v historii objednávek je toto:
5580232 10.12.2011 42011065390 CZ-Druha Karta 12M 880 Uspokojitelná Jina uhrada
5580230 26.11.2011 42006555413 ICZ-MULTI na 12Mes 3190 Konzumovaná Jina uhrada
5577970 15.11.2011 4070 Vyčerpaná Jina uhrada
5551071 10.12.2011 42011065390 CZ-Druha Karta 12M 880 Prijatá Jina uhrada
5551070 26.11.2011 42006555413 ICZ-MULTI na 12Mes 3190 Prijatá Jina uhrada
nechápu, co je to "Uspokojitelná"....asi se sama uspokojuje...
proč nejde placený balíček, který měl jít do 10.12.2011 a už je zaplacený na další rok, nevím...
poslal jsem peníze na rok za obě, první jede druhá 26.11. přestala jít...
na webu v historii objednávek je toto:
5580232 10.12.2011 42011065390 CZ-Druha Karta 12M 880 Uspokojitelná Jina uhrada
5580230 26.11.2011 42006555413 ICZ-MULTI na 12Mes 3190 Konzumovaná Jina uhrada
5577970 15.11.2011 4070 Vyčerpaná Jina uhrada
5551071 10.12.2011 42011065390 CZ-Druha Karta 12M 880 Prijatá Jina uhrada
5551070 26.11.2011 42006555413 ICZ-MULTI na 12Mes 3190 Prijatá Jina uhrada
nechápu, co je to "Uspokojitelná"....asi se sama uspokojuje...
proč nejde placený balíček, který měl jít do 10.12.2011 a už je zaplacený na další rok, nevím...
Uspokojitelná znamená, že jsou k dispozici finanční prostředky k úhradě dalšího roku.
Nejlepší bude zavolat zítra dopoledne na jejich linku a informovat se přímo tam.
Nejlepší bude zavolat zítra dopoledne na jejich linku a informovat se přímo tam.
interfernet422
já vím, ale proč mám někde volat na placenou linku, když je chyba jinde...?
navíc potřebuju řešit jiný věci, než nějakej pitomej Skylink, kterej mně dokonce na placený lince loni zarytě tvrdil, že číslo hlavní karty 42006555413 vůbec neexistuje a slečna mě říkala několikrát, že jsem se spletl a číslo přečtu znovu....od té doby jsem na ně nějak alergickej....
já vím, ale proč mám někde volat na placenou linku, když je chyba jinde...?
navíc potřebuju řešit jiný věci, než nějakej pitomej Skylink, kterej mně dokonce na placený lince loni zarytě tvrdil, že číslo hlavní karty 42006555413 vůbec neexistuje a slečna mě říkala několikrát, že jsem se spletl a číslo přečtu znovu....od té doby jsem na ně nějak alergickej....
Rozumím tvému nasrání, můžeš zkusit i e-mail nebo skype.
Podle webu ti obě karty musí fungovat.
NEXT máš zaplacenou do 10.12.2012. Já bych to viděl, že ti neprošly možná zápisy na kartu. Vlez na web a reautorizuj si NEXT kartu.
Info bráno odtud: https://registrace.skylink.cz/cms_eshop/CARD_FindCard.do
Podle webu ti obě karty musí fungovat.
NEXT máš zaplacenou do 10.12.2012. Já bych to viděl, že ti neprošly možná zápisy na kartu. Vlez na web a reautorizuj si NEXT kartu.
Info bráno odtud: https://registrace.skylink.cz/cms_eshop/CARD_FindCard.do
[quote=666dia;381018]interfernet422
díky, reautorizace ze stránek Skylinku pomohla....[/quote]
to bud rad,na CSLink musis zavolat a nebo tam zajet nekomu dat par facek,protoze jsem na jejich strankach "reaktivaci" karty nenasel a operator ti s usmevem rekl,ze jima certifikovany STB je po dvou letech zastaralej :((
díky, reautorizace ze stránek Skylinku pomohla....[/quote]
to bud rad,na CSLink musis zavolat a nebo tam zajet nekomu dat par facek,protoze jsem na jejich strankach "reaktivaci" karty nenasel a operator ti s usmevem rekl,ze jima certifikovany STB je po dvou letech zastaralej :((
[quote=interfernet422;381026]... takže problém nebyl na straně Skylinku.[/quote]
byl...já s tím nic nedělal...
byl...já s tím nic nedělal...
mam tiez jeden dotaz, ale prosim neteoretizovat, nepoucovat, viem preco sa pytam prave tak ako sa pytam :-).
Ked teraz kupim kartu Skylink ICE vymena a strcim ju prvy krat do prijimaca bez blokeru, nabehnu mi (nezalezi na ako dlho) vsetky programy? Myslim hlavne HD !!! Teda Discovery HD, History HD, National geografic HD atd. Samozrejme mi je jasne, ze po registracii to vsetko zmizne.
Prosim iba odpovede od tych, ktori to realne vyskusali !!! Mam totiz odpovede aj ano aj nie.
Ked teraz kupim kartu Skylink ICE vymena a strcim ju prvy krat do prijimaca bez blokeru, nabehnu mi (nezalezi na ako dlho) vsetky programy? Myslim hlavne HD !!! Teda Discovery HD, History HD, National geografic HD atd. Samozrejme mi je jasne, ze po registracii to vsetko zmizne.
Prosim iba odpovede od tych, ktori to realne vyskusali !!! Mam totiz odpovede aj ano aj nie.
[quote=bavorak;381606]mam tiez jeden dotaz, ale prosim neteoretizovat, nepoucovat, viem preco sa pytam prave tak ako sa pytam :-).
Ked teraz kupim kartu Skylink ICE vymena a strcim ju prvy krat do prijimaca bez blokeru, nabehnu mi (nezalezi na ako dlho) vsetky programy? Myslim hlavne HD !!! Teda Discovery HD, History HD, National geografic HD atd. Samozrejme mi je jasne, ze po registracii to vsetko zmizne.
Prosim iba odpovede od tych, ktori to realne vyskusali !!! Mam totiz odpovede aj ano aj nie.[/quote]
Nabehne ti na 20 dni komplet promo :-)
Ked to chces presne - sused teraz vymienal(kupoval novy prijimacT. Isio), bral kartu vymena ICE a ide mu to promo, za nejaky tyzden mu to konci. Videne na vlastne oci :-)
Ked teraz kupim kartu Skylink ICE vymena a strcim ju prvy krat do prijimaca bez blokeru, nabehnu mi (nezalezi na ako dlho) vsetky programy? Myslim hlavne HD !!! Teda Discovery HD, History HD, National geografic HD atd. Samozrejme mi je jasne, ze po registracii to vsetko zmizne.
Prosim iba odpovede od tych, ktori to realne vyskusali !!! Mam totiz odpovede aj ano aj nie.[/quote]
Nabehne ti na 20 dni komplet promo :-)
Ked to chces presne - sused teraz vymienal(kupoval novy prijimacT. Isio), bral kartu vymena ICE a ide mu to promo, za nejaky tyzden mu to konci. Videne na vlastne oci :-)
[quote=bavorak;381606]mam tiez jeden dotaz, ale prosim neteoretizovat, nepoucovat, viem preco sa pytam prave tak ako sa pytam :-).
Ked teraz kupim kartu Skylink ICE vymena a strcim ju prvy krat do prijimaca bez blokeru, nabehnu mi (nezalezi na ako dlho) vsetky programy? Myslim hlavne HD !!! Teda Discovery HD, History HD, National geografic HD atd. Samozrejme mi je jasne, ze po registracii to vsetko zmizne.
Prosim iba odpovede od tych, ktori to realne vyskusali !!! Mam totiz odpovede aj ano aj nie.[/quote]
Mám osobne odskúšané, po prvotnom vložení na 20 dní plná full ponuka vrátane všetkých HD programov. Po 20. dňoch mŕtva a čaká na registrovanie na CW kartu v šuplíku :-)-
Ked teraz kupim kartu Skylink ICE vymena a strcim ju prvy krat do prijimaca bez blokeru, nabehnu mi (nezalezi na ako dlho) vsetky programy? Myslim hlavne HD !!! Teda Discovery HD, History HD, National geografic HD atd. Samozrejme mi je jasne, ze po registracii to vsetko zmizne.
Prosim iba odpovede od tych, ktori to realne vyskusali !!! Mam totiz odpovede aj ano aj nie.[/quote]
Mám osobne odskúšané, po prvotnom vložení na 20 dní plná full ponuka vrátane všetkých HD programov. Po 20. dňoch mŕtva a čaká na registrovanie na CW kartu v šuplíku :-)-
Neviem ale tuším prečo sa pýtaš - sú tam 2 zápisy, ktoré majú platnosť do 20dní a tieto tam zostanú aj po registrácii. nie sú teda vymazávané novým zápisom.
videné na vlastné oči u mňa doma a dokonca 2x - opakovanie je totiž matkou múdrosti.
videné na vlastné oči u mňa doma a dokonca 2x - opakovanie je totiž matkou múdrosti.
[quote=666dia;381496]byl...já s tím nic nedělal...[/quote]
Mě to dělal u dcer STB (Ferguson FK 6900-CR) , špatně prováděl zápisy na kartu. Jenže maj cslink a tam vždy pomohlo dát kartu do mascomu na na nějakou dobu a pak zase nějakou dobu jela. Od té doby co jsem upgradoval firmware na STB není problém. Tak kdyby to dělalo je lepší zkusit upgrade FW, než v případě skylinku provádět reautorizaci na webu(to jsem musel u sebe na Arivě 200 také), ale po upgrade také po problému.
Mě to dělal u dcer STB (Ferguson FK 6900-CR) , špatně prováděl zápisy na kartu. Jenže maj cslink a tam vždy pomohlo dát kartu do mascomu na na nějakou dobu a pak zase nějakou dobu jela. Od té doby co jsem upgradoval firmware na STB není problém. Tak kdyby to dělalo je lepší zkusit upgrade FW, než v případě skylinku provádět reautorizaci na webu(to jsem musel u sebe na Arivě 200 také), ale po upgrade také po problému.
[quote=interfernet422;381026]... takže problém [COLOR=Red]nebyl [/COLOR]na straně Skylinku.[/quote]
[quote=666dia;381496][COLOR=Red]byl[/COLOR]...já s tím nic nedělal...[/quote]
Na webu skylinku bylo viditelné, že karty jsou zaplacené a měly by fungovat, tak problém byl, že neprošly správně zápisy na kartu. V karuselu čísel karet jich skylink točí skoro milion. Jak dlouho trvá, než se zopakujou všechna čísla karet? Ví to někdo? Možná nebyl stb v čase průchodu tvého čísla karty zapnutý nebo nebyl navolen správný program. 100% funkčnost garantuje skylink jen na certifikované přijímače a CAM. Jak jsem viděl certifikát, tak tam byla napsána i konkrétní verze fw. Při povýšení verze fw pak můžou při problémech říct, že s touto verzí jsme přijímač necertifikovali. Pak je pomoc reautorizace, díky za ni. Není nutno nikam volat, nikoho se doprošovat, pár kliků na webu a zápisy dojdou a vše funguje dále.
666dia neprozradil jsi v jakém přijímači se ti ta karta neautorizovala. Patří mezi certifikované, nebo jedeš s uni čtečkou?
[quote=666dia;381496][COLOR=Red]byl[/COLOR]...já s tím nic nedělal...[/quote]
Na webu skylinku bylo viditelné, že karty jsou zaplacené a měly by fungovat, tak problém byl, že neprošly správně zápisy na kartu. V karuselu čísel karet jich skylink točí skoro milion. Jak dlouho trvá, než se zopakujou všechna čísla karet? Ví to někdo? Možná nebyl stb v čase průchodu tvého čísla karty zapnutý nebo nebyl navolen správný program. 100% funkčnost garantuje skylink jen na certifikované přijímače a CAM. Jak jsem viděl certifikát, tak tam byla napsána i konkrétní verze fw. Při povýšení verze fw pak můžou při problémech říct, že s touto verzí jsme přijímač necertifikovali. Pak je pomoc reautorizace, díky za ni. Není nutno nikam volat, nikoho se doprošovat, pár kliků na webu a zápisy dojdou a vše funguje dále.
666dia neprozradil jsi v jakém přijímači se ti ta karta neautorizovala. Patří mezi certifikované, nebo jedeš s uni čtečkou?