Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

SAMSUNG LED TV UE40C6500 - rady, postřehy,zkušenosti

Poginoah (4)|7.2.2011 20:58
[quote=jito;329113]Tak problém s propojením zvuku jsem ani po půl roce nevyřešil.
Myslím si,že nejsem zrovna začátečník práce s PC a ať jsem nastavoval zvukovku jakýmkoliv způsobem-nic.[/quote]

Mno, tak právě dopadnout nechci.. ;-) Zkoušel jsem klasický VGA kabel od monitoru, propojit s TV a s PC a to šlo i se zvukem... samozřejmě s redukci HDMI... To jsi zkoušel?
vivid.sk (11472)|7.2.2011 21:02
Cez Geforce 9600GT zvuk pojde, v pripade ze interne prepojis PCI zvukovku s GPU.
ATI funguje inak, ta ma virtualnu zvukovku, takze tam s tym problem nieje.

Zkoušel jsem klasický VGA kabel od monitoru, propojit s TV a s PC a to šlo i se zvukem


Tak to tazko, analogovy vga kabel zvuk neprenesnie ani omylom. Mozno si prepajal este audio samostatne.

Analogom ale prepajat TV je nezmysel, ak je moznost prepojit to digitalne.
Poginoah (4)|7.2.2011 21:48
[quote=vivid.sk;329149]Cez Geforce 9600GT zvuk pojde, v pripade ze interne prepojis PCI zvukovku s GPU.
ATI funguje inak, ta ma virtualnu zvukovku, takze tam s tym problem nieje.

Zkoušel jsem klasický VGA kabel od monitoru, propojit s TV a s PC a to šlo i se zvukem


Tak to tazko, analogovy vga kabel zvuk neprenesnie ani omylom. Mozno si prepajal este audio samostatne.

Analogom ale prepajat TV je nezmysel, ak je moznost prepojit to digitalne.[/quote]


Jo takhle, akorát se v počítáčích už delší dobu nepohybuji, tak si nejsem jist, jestli bych to zvládl ;-) Jasně, tak jsem to myslel, samozřejmě, že jsem k tomu připojil ještě audio kabel...
nin (388)|7.2.2011 22:56