Znacky z pohledu servisaka...
Mel jsem problem se svou G10 - vypadky napajeni 1 segmentu panelu (viz obr). Vcera v 10:00 rano jsem zavolal servis, vecer v 18:30 bylo opraveno (otevrit TV, konektor odsroubovat, profouknout, vycistit, pripojit, a pak poklepavanim sroubovakem a zahrivanim fenem zjistit, ze uz se vada neprojevuje ;) zavrit TV).
Behem prace jsme si s technikem povidali a dozvedel jsem se ruzne zajimave veci. Jak jsem koupil, tak prodavam - mluvili jsme vicemene pouze o plasmach:
Technik opravuje znacky Panasonic, Philips, LG, JVC, Samsung. Ze vsech veci, ktere dela, by si domu nic jineho, nez Panasonic nekoupil, opravdova tragedie jsou Samsungy. Aktualne maji ve firme z nejmenovaneho kamenneho obchodu 34 ks Samsungu na servis.
Problem je dilenske zpracovani i konstrukce, napr. namontovani zadniho krytu je neskutecny opruz - zacvakava se na ruznych mistech v predepsanem poradi. U Pana se nahore nasadi, sam zapadne a pak uz se jen sroubuje.
Po roce prodeje zacina Samsung dodavat uz pouze repasovane nahradni dily, nejnovejsi optimalizace nakladu: dodavaji servisum pouzite panely(!). Rekord jeho kolegy jsou 4 ks vadnych A boardu v rade, tzn. objednat, namontovat, nefunguje, vymenit, namontovat, nefunguje... V poradku byl az 4. On sam ma zatim rekord 2.
Problemy s pozarucnim servisem: ma v peci TV (40", puvodni cena 35tis), ktere 3 mesice po zaruce odesel A board. Odhadovana cena opravy 7tis, majitel, ze pry to da. Bohuzel, A board na tento typ (konkretne se nezminil) neni k sehnani, a to ani "sedymi" cestickami pres velke servisy, zname a dodavatele. Vysledek: TV po 2 letech na vyhozeni.
Pro srovnani: Panasonic dodava vsechny dily nove, po zaruce lze libovolny dil poslat do fabriky a oni ho repasuji, tedy opravi.
Mluvili jsme o zivotnosti panelu. Rikal, ze 3-4 roky stare Panasonicy, ktere videl, jsou jako nove. Pokud si vedle sebe postavi Panas, LG a nedejboze Samsung, pak vsichni krome Panas maji nerovnomerne svitici panely, tj. nerovnomerne opotrebovani luminoforu, casto vypalena loga apod. U Panasonicu pry nic takoveho nevidel.
Vrcholem vseho pro nej je, ze Samsung dela neuveritelne byrokraticke tanecky kolem kazde opravy. Musite mit fakturu/ucet, jediny spravny, tedy cesky zarucni list. Oprava se registruje na nejake telefonni lince, kde hlasite tuny cisel ze zadni strany TV, vsechny udaje o sobe a o spotrebiteli. Vysledkem je, ze se vam do tri dnu nekdo ozve.
Aktualni pripad: Samsung plasma, fleky na ramecku. Objednal dil, ten prisel, cena 17,- Kc (!!!), ale bohuzel - majitel TV nema na zarucnim listu razitko prodejce, takze je se zarucni opravou problem.
Tolik k memu servisnimu "zasahu".
(Kdyz jsem rekl, ze pokud mi TV vydrzi 8-10 let, budu spokojen, nerikal nic ;). No, aspon mam dobry zaklad...)
(Info pro uzivatele s podobnou vadou: Nezapinat TV, volat servis. Pokud je to napajenim segmentu, da se opravit na miste. Pokud se neopravi, muze shoret napajeci deska, ktera se musi objednat a menit v servisu.)
Behem prace jsme si s technikem povidali a dozvedel jsem se ruzne zajimave veci. Jak jsem koupil, tak prodavam - mluvili jsme vicemene pouze o plasmach:
Technik opravuje znacky Panasonic, Philips, LG, JVC, Samsung. Ze vsech veci, ktere dela, by si domu nic jineho, nez Panasonic nekoupil, opravdova tragedie jsou Samsungy. Aktualne maji ve firme z nejmenovaneho kamenneho obchodu 34 ks Samsungu na servis.
Problem je dilenske zpracovani i konstrukce, napr. namontovani zadniho krytu je neskutecny opruz - zacvakava se na ruznych mistech v predepsanem poradi. U Pana se nahore nasadi, sam zapadne a pak uz se jen sroubuje.
Po roce prodeje zacina Samsung dodavat uz pouze repasovane nahradni dily, nejnovejsi optimalizace nakladu: dodavaji servisum pouzite panely(!). Rekord jeho kolegy jsou 4 ks vadnych A boardu v rade, tzn. objednat, namontovat, nefunguje, vymenit, namontovat, nefunguje... V poradku byl az 4. On sam ma zatim rekord 2.
Problemy s pozarucnim servisem: ma v peci TV (40", puvodni cena 35tis), ktere 3 mesice po zaruce odesel A board. Odhadovana cena opravy 7tis, majitel, ze pry to da. Bohuzel, A board na tento typ (konkretne se nezminil) neni k sehnani, a to ani "sedymi" cestickami pres velke servisy, zname a dodavatele. Vysledek: TV po 2 letech na vyhozeni.
Pro srovnani: Panasonic dodava vsechny dily nove, po zaruce lze libovolny dil poslat do fabriky a oni ho repasuji, tedy opravi.
Mluvili jsme o zivotnosti panelu. Rikal, ze 3-4 roky stare Panasonicy, ktere videl, jsou jako nove. Pokud si vedle sebe postavi Panas, LG a nedejboze Samsung, pak vsichni krome Panas maji nerovnomerne svitici panely, tj. nerovnomerne opotrebovani luminoforu, casto vypalena loga apod. U Panasonicu pry nic takoveho nevidel.
Vrcholem vseho pro nej je, ze Samsung dela neuveritelne byrokraticke tanecky kolem kazde opravy. Musite mit fakturu/ucet, jediny spravny, tedy cesky zarucni list. Oprava se registruje na nejake telefonni lince, kde hlasite tuny cisel ze zadni strany TV, vsechny udaje o sobe a o spotrebiteli. Vysledkem je, ze se vam do tri dnu nekdo ozve.
Aktualni pripad: Samsung plasma, fleky na ramecku. Objednal dil, ten prisel, cena 17,- Kc (!!!), ale bohuzel - majitel TV nema na zarucnim listu razitko prodejce, takze je se zarucni opravou problem.
Tolik k memu servisnimu "zasahu".
(Kdyz jsem rekl, ze pokud mi TV vydrzi 8-10 let, budu spokojen, nerikal nic ;). No, aspon mam dobry zaklad...)
(Info pro uzivatele s podobnou vadou: Nezapinat TV, volat servis. Pokud je to napajenim segmentu, da se opravit na miste. Pokud se neopravi, muze shoret napajeci deska, ktera se musi objednat a menit v servisu.)
[quote=mph1;269672]
Vrcholem vseho pro nej je, ze Samsung dela neuveritelne byrokraticke tanecky kolem kazde opravy. Musite mit fakturu/ucet, jediny spravny, tedy cesky zarucni list. Oprava se registruje na nejake telefonni lince, kde hlasite tuny cisel ze zadni strany TV, vsechny udaje o sobe a o spotrebiteli. Vysledkem je, ze se vam do tri dnu nekdo ozve.
Aktualni pripad: Samsung plasma, fleky na ramecku. Objednal dil, ten prisel, cena 17,- Kc (!!!), ale bohuzel - majitel TV nema na zarucnim listu razitko prodejce, takze je se zarucni opravou problem.[/quote]
No nevím, ale podle zákona nemusí být razítko na záručním listu a stačí pouze prodejní doklad.
např. tady je to vysvětleno - http://www.pravnik.cz/a/233/zarucni-list.html
Vrcholem vseho pro nej je, ze Samsung dela neuveritelne byrokraticke tanecky kolem kazde opravy. Musite mit fakturu/ucet, jediny spravny, tedy cesky zarucni list. Oprava se registruje na nejake telefonni lince, kde hlasite tuny cisel ze zadni strany TV, vsechny udaje o sobe a o spotrebiteli. Vysledkem je, ze se vam do tri dnu nekdo ozve.
Aktualni pripad: Samsung plasma, fleky na ramecku. Objednal dil, ten prisel, cena 17,- Kc (!!!), ale bohuzel - majitel TV nema na zarucnim listu razitko prodejce, takze je se zarucni opravou problem.[/quote]
No nevím, ale podle zákona nemusí být razítko na záručním listu a stačí pouze prodejní doklad.
např. tady je to vysvětleno - http://www.pravnik.cz/a/233/zarucni-list.html
Dnes mnoho firem vymýšlí způsoby, jak maximalizovat zisky.
Takže proč by Samsung nezkoušel odradit lidi od reklamace třeba tvrzením, že musí mít razítko na záručním listu.
Takže proč by Samsung nezkoušel odradit lidi od reklamace třeba tvrzením, že musí mít razítko na záručním listu.
Já jsem jen chtěl poukázat na problém reklamací, které je často vidět v pořadech typu "Černé ovce". Výrobci i prodejci se někdy snaží vymýšlet způsoby třeby i protizákonné jak snížit náklady a zvýšit zisky. Jak se říká "o peníze jde až v první řadě". Moje přirovnání asi není vhodné, takže ho z mého příspěvku výše mažu.
[quote=Pavel_tempx2;269688]No nevím, ale podle zákona nemusí být razítko na záručním listu a stačí pouze prodejní doklad.[/quote]Ale ja jsem nepsal, co je v zakone a pro zakaznika. Ja jsem psal, co chce Samsung po tom servisnim technikovi. Ten totiz narokuje u Samsungu uhradu te opravy. Cili tam je smluvni vztah technik-tovarna.
Ano, znamena to, ze to slizne ten technik. Vysledkem je, ze ackoliv je smluvni opravar Samsung, na vizitce ho, narozdil od ostatnich znacek, nema. Dobre, ne?
Ano, znamena to, ze to slizne ten technik. Vysledkem je, ze ackoliv je smluvni opravar Samsung, na vizitce ho, narozdil od ostatnich znacek, nema. Dobre, ne?
proc by taky pomlouval znacku kterou si mu prinesl opravit :D kdybys mu prinesl Samsung bude pomlouvat Panasonic
Nic jsem mu neprinesl, prisel za mnou domu. Kdyby nechtel pomlouvat mou znacku, mohli jsme se bavit o pocasi nebo byt zticha.
kdyby samsung misto do reklamy ty penize investoval jinde tak mozna by mel kvalitnejsi vyrobky - ale reklama pracuje dobre a hodne lidi to zblblo - proto ma ted takovy prodej - jeste pred 10-15 roky to byla podprumerna korejska znacka a mela daleko nizsi ceny protoze by si ji za ty prachy nikdo nekupoval - no reklama pracuje dobre - tak si kupujte (kvalitni) samsung
[quote=mph1;269732]Ale ja jsem nepsal, co je v zakone a pro zakaznika. Ja jsem psal, co chce Samsung po tom servisnim technikovi. Ten totiz narokuje u Samsungu uhradu te opravy. Cili tam je smluvni vztah technik-tovarna.
Ano, znamena to, ze to slizne ten technik. Vysledkem je, ze ackoliv je smluvni opravar Samsung, na vizitce ho, narozdil od ostatnich znacek, nema. Dobre, ne?[/quote]
To už je bohužel chyba toho, jak je postavená nějaká smlouva mezi technikem a Samsungem. Zatím jsem tedy neměl problém zajít za prodejcem a dodatečně mi orazil záručák, po předložení dokladu. V horším případě, kdy je prodejce daleko nebo už neexistuje se dají koupit "samoskládací" razítka za nějaký 500Kč a můžete si vytvořit svoje podle toho kde jste to kupoval ;) :D
Ano, znamena to, ze to slizne ten technik. Vysledkem je, ze ackoliv je smluvni opravar Samsung, na vizitce ho, narozdil od ostatnich znacek, nema. Dobre, ne?[/quote]
To už je bohužel chyba toho, jak je postavená nějaká smlouva mezi technikem a Samsungem. Zatím jsem tedy neměl problém zajít za prodejcem a dodatečně mi orazil záručák, po předložení dokladu. V horším případě, kdy je prodejce daleko nebo už neexistuje se dají koupit "samoskládací" razítka za nějaký 500Kč a můžete si vytvořit svoje podle toho kde jste to kupoval ;) :D
ale reklama pracuje dobre a hodne lidi to zblblo
Neviem zrovna ci je to reklamou. Panasonic reklamu pozorujem podstatne castejsie ako reklamu na SAM. Zadalsie, ma reklama nezaujima a vyber vyrobku je ciste o funkciach a moznostiach vyrobku.
P.S. predajca ma taktiez upozoroval, ze problemy su len a len so Samsungami. Ono je to vzdy o rozhodnuti kupujuceho, ci to za ten risk stoji, alebo si kupi nieco ine.
A kedze dobry televizor je taky, co sa nepokazi, tak to zatial neriesim.
Neviem zrovna ci je to reklamou. Panasonic reklamu pozorujem podstatne castejsie ako reklamu na SAM. Zadalsie, ma reklama nezaujima a vyber vyrobku je ciste o funkciach a moznostiach vyrobku.
P.S. predajca ma taktiez upozoroval, ze problemy su len a len so Samsungami. Ono je to vzdy o rozhodnuti kupujuceho, ci to za ten risk stoji, alebo si kupi nieco ine.
A kedze dobry televizor je taky, co sa nepokazi, tak to zatial neriesim.
Na jednu stranu by se chtelo rict ze servisy budou zasobovany prave Samsungama protoze se jich u nas proda nejvic, na druhou musim z vlastni zkusenosti potvrdit ze Samsung televize jsou naprosta tragedie, mel jsem jich doma nekolik (nekolik ruznych rad) a kazda mela minimalne jednu vadu. Nektere se tykali celych serii, nektere byly dany spatnou vystupni kontrolou po montazi na Slovensku. Jako koncovyho uzivatele me ale nezajima jaky proces nebyl kde dodrzen nebo se dokonce jeste dozvedet vada je vlastne povazovana vyrobcem za vlastnost! Od te doby mi Samsung TV nesmi domu. Kdyz pro nekoho vybiram TV tak zkouknu zahranicni fora a behem chvili je znacka Samsung vyloucena.
ja tedy si myslim ze je to prave samsung ktery ma sve logo vyvesene na kazdem patem sloupu - pred touto reklamou po samsungu v cechach nikdo ani nevzdech
Od te doby mi Samsung TV nesmi domu
Ja mam podobnu averziu voci Philipsu. Ale co na tom narobis, ked sa vacsinou kazia len tie veci, ktore ma clovek doma :D.
Ja mam podobnu averziu voci Philipsu. Ale co na tom narobis, ked sa vacsinou kazia len tie veci, ktore ma clovek doma :D.
kocour65: to je pravda, předtím se Samsung dělil o místa se Sencory, Hyundai a po příchodu placatých TV je najedou porovnáván se Sony, Panasonic, Philips...
Pavel_tempx2: neuvedomujes si jeden fakt. Sencor a podobne znacky nemaju ziaden vyvoj, len kopiruju a vyrabaju v cine (detto Orava a ine ....).
Ako si spomenies, taky Samsung (detto LG) tu nikto nepoznal, mozno tak mrazicky samsung-calex...ale ked si zobries ake prachy vrazil samsung do vyvoja novych produktov a co vsetko zrazu robi (od vysavacov az po TV) ....nad takym HDD Samsungom by si mozno kedysi ohrnal nos, a dnes su to najspolahlivejsie disky v mojich PC (zatial neodisiel jediny!).
To, ze zla vystupna kontrola a nekvalitne suciastky kazia (pravdepodobnu) snahu konstrukterov a vyvojarov uz nebudem komentovat. Ododobne spomenuty philips si spravil kvalitne vlajkove lode, ktore montoval doma (za ktore dostaval casto ceny EISA). Ale vsetka ostatna spotrebka bol cisky smejd, ktory sa pokazil po dvoch rokoch.
P.S. nechcem tu nijako obhajovat Samsung, skor naopak. Moj TV je zatial jediny spotrebic tejto znacky, ktoru mam. Je pravda, ze mnohym inym spotrebicom by som sa oblukom vyhol. (nastastie dnes uz sa daju vyrobky celkom lahko porovnat)
Zial za cenu za ktoru som tento produkt kupil, som v case kupy nenasiel iny (lepsi) adekvatny vyrobok. A o tom to cele je.
Ako si spomenies, taky Samsung (detto LG) tu nikto nepoznal, mozno tak mrazicky samsung-calex...ale ked si zobries ake prachy vrazil samsung do vyvoja novych produktov a co vsetko zrazu robi (od vysavacov az po TV) ....nad takym HDD Samsungom by si mozno kedysi ohrnal nos, a dnes su to najspolahlivejsie disky v mojich PC (zatial neodisiel jediny!).
To, ze zla vystupna kontrola a nekvalitne suciastky kazia (pravdepodobnu) snahu konstrukterov a vyvojarov uz nebudem komentovat. Ododobne spomenuty philips si spravil kvalitne vlajkove lode, ktore montoval doma (za ktore dostaval casto ceny EISA). Ale vsetka ostatna spotrebka bol cisky smejd, ktory sa pokazil po dvoch rokoch.
P.S. nechcem tu nijako obhajovat Samsung, skor naopak. Moj TV je zatial jediny spotrebic tejto znacky, ktoru mam. Je pravda, ze mnohym inym spotrebicom by som sa oblukom vyhol. (nastastie dnes uz sa daju vyrobky celkom lahko porovnat)
Zial za cenu za ktoru som tento produkt kupil, som v case kupy nenasiel iny (lepsi) adekvatny vyrobok. A o tom to cele je.
Mozem len potvrdit a suhlasim. Mal som niekolko HDD samsung, idu doteraz a verte, ze to robi vrasky Western Digital-u, co je dlhorocny vyrobca HDD...Dalej si myslim, ze treba mat troska aj stastie na kus. V nemenovanom obchode, kde som kupoval LCD SM, mi tiez hovoril, ze sa SM kazia a ze PN su urcite lepsie....ANO SU, ale je ti vzdy jedno ALE ! :)..Ak moj SM odide a ukaze sa ze RMA bude problemova, tak kupim PN, ale ci urobim dobre, to je otazka...asi tak...
Tady v jinem vlaknu pisi jak je ten panasonic skvely odkaz je od tam http://hdworld.cz/audio-video/Problem-s-cernou-v-PDP-HDTV-Panasonic-sedne-1004
Panasonic je nejlepsi a Samsung je sracka...jinej duvod zalozeni tohodle topicu neni - takze se tu zas hadejte jak maly decka
[quote=vivid.sk;269766]Od te doby mi Samsung TV nesmi domu
Ja mam podobnu averziu voci Philipsu. Ale co na tom narobis, ked sa vacsinou kazia len tie veci, ktore ma clovek doma :D.[/quote]
moja rec:D
Ja mam podobnu averziu voci Philipsu. Ale co na tom narobis, ked sa vacsinou kazia len tie veci, ktore ma clovek doma :D.[/quote]
moja rec:D
Moje osobní zkušenost je ta, že jsem si kolem Vánoc koupil Samsung PS50B550 a čekal jsem 2měsíce na dodaní, jelikož Samsung začal dodávat až v půlce února :( Vypaluje se mi obraz (at si kazdy rika co chce ja nejsem slepej :) ) po pár minutách statického obrázku v pohode a naprosto citelne vidim na cernem podkladu co tam bylo pred tim :( Chtel jsem TV vratit v 14ti dnech. Objel a obvoval jsem si plno servisu. Bez potvrzeneho zárucaku nehnou ani prstem. Nakonec mi eshop kde jsem TV kupoval nabidnul, ze prijedou domu a vymeni kus za kus. Bohuzel ted uz ji nemaji a me je uteklo 14dni :( Ale eshop byl tak fer a pro TV si v pondeli (cca mesic po nakupu) prijede kuryr, vrati mi penize a ja kupuju Panasonic. Samsunga jsem si na netu vybral dle recenzi a to ze za tu cenu byl dobrej. Ted vim, ze si radsi priplatim a mam Panasonica. Samsung je good znacka, ale plazmovky vychytane nemaji no :(
Ted pujdu nejspis do Panasonica S20, S10 uz se prestava prodavat :( Dneska jsem se byl na S20 podivat v Electroworldu. Samsung 550 a Panak S10 meli primo vedle sebe a za stejne penize :) Je jasny co asi prodejce vychvaloval :) Panaka :) Meli tam uz i S20 a G20, jestli to nekdo touzi videt na tom SD signalu, ktery bezi na 50x telkach :) :)
[quote=ladik1983;269785]Panasonic je nejlepsi a Samsung je sracka...jinej duvod zalozeni tohodle topicu neni...[/quote]To neni tak docela pravda (vlakno jsem zalozil ja, tak snad muzu napsat proc).
Ve skutecnosti mne to, co jsem se od toho technika dozvedel, dost prekvapilo. I ja jsem cetl na ruznych forech o poruchovosti Sam, o tom, jak je to o stesti na kus atd. Ale vsechno jsem to bral jako: "Jasne, nejspis je poruchovejsi, ale ti, co nemaji problem, vetsinou nikam nepisi." Ale je-li pristup Samu takovy, jaky ho ten technik popisuje, pak je to opravdu huste a myslel jsem, ze to stoji za informovani ostatnich, uz jen z toho titulu, ze jsou to preci jen hlubsi informace, nez "Mel jsem Sama doma a odesel".
Ve skutecnosti mne to, co jsem se od toho technika dozvedel, dost prekvapilo. I ja jsem cetl na ruznych forech o poruchovosti Sam, o tom, jak je to o stesti na kus atd. Ale vsechno jsem to bral jako: "Jasne, nejspis je poruchovejsi, ale ti, co nemaji problem, vetsinou nikam nepisi." Ale je-li pristup Samu takovy, jaky ho ten technik popisuje, pak je to opravdu huste a myslel jsem, ze to stoji za informovani ostatnich, uz jen z toho titulu, ze jsou to preci jen hlubsi informace, nez "Mel jsem Sama doma a odesel".
muj kamarad je majitel servisu elektroniky...delaji samy, panaky, sony a lg...zarucni opravy a certifikovane stredisko...na moji otazku jak je to s televizema co doporucuje...nam vzdycky rika...ty samy a lg se meni a kazi jeden za druhym...jedna zaruka za druhou...nejmene reklamacek ze zaruk a naslednych oprav eviduje u panasoniku...takze jeho subjektivni nazor je "ja bych sel do panasoniku"...nicmene druhy dechem dodava "dneska se to kazi vsecko stejne"...tedy zalezi kus od kusu, zalezi na tom co se komu libi za obraz, na tom jak se necha zmasirovat reklamou, jestli si projede internet, aby videl ze se vyrabi i jine typy tv nez vyse zminenych znacek, spotrebe elektriny....proste hodne vlivu....ja sam jsem po 6letech crt 100hz panaka za 20litru byl presvedceny ze zustanu u znacky a koupim plazmu od panaka, ale po cca pul rocnim intenzivnim studiu mistniho fora a pozorovanim tv v prodejnach jsem se rozhodnul zariskovat a jit do neceho uplne jineho...mam Toshibu draze zaplacenou ze slovenskeho e-shopu vyssi radu nez jsem chtel a muzu rict jen jedno, jsem maximalne nadseny a opravdu nevim jestli nektera jina telka za ty prachy dokaze splnit tolik veci co jsem ocekaval...druha vec je vydrz, ale to se muzu modlit...
Moje zkušenost z TV Samsung. Mě se stavá, že při zapnutí TV Samsung PS50A756 když s DO zmačknu power nebo čiselné tlačítko tak se až po několika sekundách plus mínus 40 sekund, někdy dřív někdy později zapne TV, myslim tím to cvaknutí a nabíhání červených diod ne samotné rozvícení obrazovky. Měl jsem TV kvůli tomu už v servisu. Když mě ji dovezli zpět říkali, že vyměnili desku a pro jistotu prý dali i nový DO. Na druhý den jsem jim volal, že závada nebyla odstraněno a že to pořád dělá. Oni na to, že to je normalní, že se nejedná o závadu a když přijedou tak vše zaplatím. Samozřejmě jsem se rozčílil proč bych platil když je TV necelý měsíc stará v záruce a oni, že tak tedy nepřijedou. Potom jsem zavolal na Samsung centrum a zdělil jsem jim jakou závadu mám na TV a jak se zachoval ke mě servis, tak mě řekli abych si zavolal soudního znalce a pak to řešil soudní cestou. Tak to jsem se rozčílíl úplně. To se stalo před třičvrtěrokem. Po té zkušenosti jsem už servis nevolal. A dělá to pořád do dnes. Závada je to určitě. Tu stejnou TV má i kamoš a TV hned po zapnutí cvakne. Už nikdy TV Samsung.
PS3 - kaput 2 mesiace pred skončením záruky
CRT Panasonic - kaput po 14 mesiacoch
CRT Thomson - nezmar...
PDP Panasonic - kaput po 7 mesiacoch
LCD Samsung - nezmar
CRT Thomson č. 2 - nezmar
CRT Samsung - nezmar
CRT Orava - nezmar
CRT Tesla - nezmar
Sony HC3 - po 27 mesiacoch odišiel káblový kĺb na LCD displeji
Hi-fi veža AIWA - total nezmar , prežila blesk, prežila 2 stavby
DVD-R Pioneer - nezmar
DVD player - Grundig - nezmar
DVB-T Sencor - nezmar
Vantage HD - nezmar
AVR Onkyo - nezmar
VHS Panasonic - nezmar
2x LCD monitor Samsung - nezmar
analóg STB Pace - total nezmar
Čo je toto za blbé téma ?
CRT Panasonic - kaput po 14 mesiacoch
CRT Thomson - nezmar...
PDP Panasonic - kaput po 7 mesiacoch
LCD Samsung - nezmar
CRT Thomson č. 2 - nezmar
CRT Samsung - nezmar
CRT Orava - nezmar
CRT Tesla - nezmar
Sony HC3 - po 27 mesiacoch odišiel káblový kĺb na LCD displeji
Hi-fi veža AIWA - total nezmar , prežila blesk, prežila 2 stavby
DVD-R Pioneer - nezmar
DVD player - Grundig - nezmar
DVB-T Sencor - nezmar
Vantage HD - nezmar
AVR Onkyo - nezmar
VHS Panasonic - nezmar
2x LCD monitor Samsung - nezmar
analóg STB Pace - total nezmar
Čo je toto za blbé téma ?
jarino1978:
celkem dobré, když už jsi s tím začal:
CRT JVC - přes 20let - v pohodě
CRT Panasonic - 10let - v pohodě
VHS JVC - půl roku - kaput
VHS Panasonic - 8let - v pohodě
CRT Philips - 10let - kaput
DVD Daewoo - 8let - kaput
CRT Mascom - 8let - polo kaput (samooprava po cestě do servisu)
Sony VX1000 - cca 10let - napřed kaput, teď zase funguje
DVD Philips - 3roky - v pohodě
DVD Hyundai - půl roku - kaput
radiomag. Daewoo - 20let - v pohodě
486DX2 120Mhz -15let - v pohodě :D
tak by se dalo pokračovat hodně dlouho :D
celkem dobré, když už jsi s tím začal:
CRT JVC - přes 20let - v pohodě
CRT Panasonic - 10let - v pohodě
VHS JVC - půl roku - kaput
VHS Panasonic - 8let - v pohodě
CRT Philips - 10let - kaput
DVD Daewoo - 8let - kaput
CRT Mascom - 8let - polo kaput (samooprava po cestě do servisu)
Sony VX1000 - cca 10let - napřed kaput, teď zase funguje
DVD Philips - 3roky - v pohodě
DVD Hyundai - půl roku - kaput
radiomag. Daewoo - 20let - v pohodě
486DX2 120Mhz -15let - v pohodě :D
tak by se dalo pokračovat hodně dlouho :D
mono kazetovy magnetofon - national panasonic - 31 let - v pohode
stereo radiomagnetofon- toshiba - 26 let v pohode
crt tesla - 20 let v pohode
vhs prehravac - toshiba - 19let v pohode
crt sony - 15 let v pohode
walkman sony - 15let v pohode
dvd prehravac grundig - 9 let v pohode
hi8 kamera sony - 12 let v pohode
2 mobilni telefony samsung - zivotnost 1,5 roku - kaput
radiomagnetofon samsung - po 3 rokach - kaput
dvd prehravac samsung - po 1 roce radeji prodan
samsung omnia - 1 rok - hodne zlobi
takze se znackou samsung jenom spatne zkusenosti a uz si od ni nekoupim ani monoclanky
stereo radiomagnetofon- toshiba - 26 let v pohode
crt tesla - 20 let v pohode
vhs prehravac - toshiba - 19let v pohode
crt sony - 15 let v pohode
walkman sony - 15let v pohode
dvd prehravac grundig - 9 let v pohode
hi8 kamera sony - 12 let v pohode
2 mobilni telefony samsung - zivotnost 1,5 roku - kaput
radiomagnetofon samsung - po 3 rokach - kaput
dvd prehravac samsung - po 1 roce radeji prodan
samsung omnia - 1 rok - hodne zlobi
takze se znackou samsung jenom spatne zkusenosti a uz si od ni nekoupim ani monoclanky
[quote=jarino1978;269828]Čo je toto za blbé téma ?[/quote]Jake jste si ho udelali, takove ho mate :D
Nebylo to hlavne o tom, ktera znacka se kazi vic a ktera mene, to je sideffect. Slo mi spise o pristup vyrobcu k opravam. Kazde zarizeni se muze rozbit (koneckoncu - i ten muj "dokonaly" Panasonic mel poruchu), ale prijde mi jako podstatny rozdil, jestli:
a) servis prijede a opravi TV in-situ nebo odveze TV pryc na neznamou dobu
b) za rozbite veci dostanu dily nove nebo repasovane a pouzite
c) po zaruce je TV na vyhozeni nebo mam sanci na opravu a dalsi roky spokojeneho uzivani
Pak totiz uvahy na tema co je drazsi a stoji ty penize za to nabyvaji IMHO o dost jiny vyznam.
Nebylo to hlavne o tom, ktera znacka se kazi vic a ktera mene, to je sideffect. Slo mi spise o pristup vyrobcu k opravam. Kazde zarizeni se muze rozbit (koneckoncu - i ten muj "dokonaly" Panasonic mel poruchu), ale prijde mi jako podstatny rozdil, jestli:
a) servis prijede a opravi TV in-situ nebo odveze TV pryc na neznamou dobu
b) za rozbite veci dostanu dily nove nebo repasovane a pouzite
c) po zaruce je TV na vyhozeni nebo mam sanci na opravu a dalsi roky spokojeneho uzivani
Pak totiz uvahy na tema co je drazsi a stoji ty penize za to nabyvaji IMHO o dost jiny vyznam.
[quote=Panzer.Dragon;269881]dobrej námět na nějakou anketu podle značek[/quote]Vubec ne. Uvadet, ze mi TV JVC vydrzela 15 let je v soucasne dobe k nicemu, protoze dnesni JVC uz nema s tou 15-ti letou nic spolecneho.
Takze: Jako exkurs do historie - mozna, jako pomoc v orientaci na soucasnem trhu - nanic.
Za 15 let mi proslo rukama taky dost elektroniky, ale jedine potize, ktere si vybavuji, je jeden podezrely HDD (cvaka, ale funguje) a vymena laseru v HiFi AIWA. A ted ten kontakt v Panas panelu.
Mnohem zabavnejsi (no, jak pro koho) by byla historie meho tchana s tchyni, protoze ti patri do kategorie: Kdybych si koupil trpaslika, tak mi vyroste: odeslo jim VHS (Panasonic mono, stereo, LG), TV Orava po asi 15 letech, nahrada Grundig hned jako nova, ted maji Thomsona. DVD Mustek po roce (muj funguje dodnes), JVC HiFi vez - CD mechanika asi po 3 letech, predtim Sharp(?) - taky CD asi po 5ti letech, atd.
Takze: Jako exkurs do historie - mozna, jako pomoc v orientaci na soucasnem trhu - nanic.
Za 15 let mi proslo rukama taky dost elektroniky, ale jedine potize, ktere si vybavuji, je jeden podezrely HDD (cvaka, ale funguje) a vymena laseru v HiFi AIWA. A ted ten kontakt v Panas panelu.
Mnohem zabavnejsi (no, jak pro koho) by byla historie meho tchana s tchyni, protoze ti patri do kategorie: Kdybych si koupil trpaslika, tak mi vyroste: odeslo jim VHS (Panasonic mono, stereo, LG), TV Orava po asi 15 letech, nahrada Grundig hned jako nova, ted maji Thomsona. DVD Mustek po roce (muj funguje dodnes), JVC HiFi vez - CD mechanika asi po 3 letech, predtim Sharp(?) - taky CD asi po 5ti letech, atd.
[quote=mph1;269886]ale prijde mi jako podstatny rozdil, jestli:
a) servis prijede a opravi TV in-situ nebo odveze TV pryc na neznamou dobu
b) za rozbite veci dostanu dily nove nebo repasovane a pouzite
c) po zaruce je TV na vyhozeni nebo mam sanci na opravu a dalsi roky spokojeneho uzivani.[/quote]
a. ) záleží od hustoty servisných centier
b. ) to je normálny postup. pokiaľ je ešte zariadenie v záruke, picnú ti tam čokoľvek, len aby sa to mohlo dožiť konca záruky. Ak je zariadenie po záruke, budú sa snažiť ti tam picnúť nový diel len preto, aby inkasovali čo najviac... Platí to bez rozdielu.
c. ) väčšinou sa ti neoplatí tlačiť prachy do staršieho zariadenia, pretože väčšinou je oprava drahšia, alebo nerentabilná v závislosti na nové zariadenie.
a) servis prijede a opravi TV in-situ nebo odveze TV pryc na neznamou dobu
b) za rozbite veci dostanu dily nove nebo repasovane a pouzite
c) po zaruce je TV na vyhozeni nebo mam sanci na opravu a dalsi roky spokojeneho uzivani.[/quote]
a. ) záleží od hustoty servisných centier
b. ) to je normálny postup. pokiaľ je ešte zariadenie v záruke, picnú ti tam čokoľvek, len aby sa to mohlo dožiť konca záruky. Ak je zariadenie po záruke, budú sa snažiť ti tam picnúť nový diel len preto, aby inkasovali čo najviac... Platí to bez rozdielu.
c. ) väčšinou sa ti neoplatí tlačiť prachy do staršieho zariadenia, pretože väčšinou je oprava drahšia, alebo nerentabilná v závislosti na nové zariadenie.
vychazet pouze z poctu reklamovanych kusu je docela osidne ne, kdyz nezname pomer prodanych kusu? kdyz ma samsung prodejnost 5x vyssi nez treba panasonic, nebo sony atd. tak je logicke, ze i pri stejne kvalite vyrobku bude pocet reklamovanych kusu 5x vyssi nez ty ostatni znacky. to jen tak, kdyby si tohle nekdo nedokazal uvedomit.
[quote=jarino1978;269928]a. ) záleží od hustoty servisných centier
b. ) to je normálny postup. pokiaľ je ešte zariadenie v záruke, picnú ti tam čokoľvek, len aby sa to mohlo dožiť konca záruky. Ak je zariadenie po záruke, budú sa snažiť ti tam picnúť nový diel len preto, aby inkasovali čo najviac... Platí to bez rozdielu.
c. ) väčšinou sa ti neoplatí tlačiť prachy do staršieho zariadenia, pretože väčšinou je oprava drahšia, alebo nerentabilná v závislosti na nové zariadenie.[/quote]Co kdyby sis precetl prvni (zakladaci) prispevek?
b. ) to je normálny postup. pokiaľ je ešte zariadenie v záruke, picnú ti tam čokoľvek, len aby sa to mohlo dožiť konca záruky. Ak je zariadenie po záruke, budú sa snažiť ti tam picnúť nový diel len preto, aby inkasovali čo najviac... Platí to bez rozdielu.
c. ) väčšinou sa ti neoplatí tlačiť prachy do staršieho zariadenia, pretože väčšinou je oprava drahšia, alebo nerentabilná v závislosti na nové zariadenie.[/quote]Co kdyby sis precetl prvni (zakladaci) prispevek?
[quote=mph1;270096]Co kdyby sis precetl prvni (zakladaci) prispevek?[/quote]
Ten som čítal, ale treba si uvedomiť, že to platí pre všetko, napr. aj pre obyčajnú kalkulačku...Je to proste taktika. Renomé značky sa už dnes nenosí, veď ani botasky Adidas už nevydržia toľko, koľko vydržali pred 15 rokmi...
Ten som čítal, ale treba si uvedomiť, že to platí pre všetko, napr. aj pre obyčajnú kalkulačku...Je to proste taktika. Renomé značky sa už dnes nenosí, veď ani botasky Adidas už nevydržia toľko, koľko vydržali pred 15 rokmi...
tak botasky znam - adidasky taky - ale botasky adidas opravdu ne - mozna se na slovensku tyto dve znacky spojily
[quote=dagbetmen;269825]Moje zkušenost z TV Samsung. Mě se stavá, že při zapnutí TV Samsung PS50A756 když s DO zmačknu power nebo čiselné tlačítko tak se až po několika sekundách plus mínus 40 sekund, někdy dřív někdy později zapne TV, myslim tím to cvaknutí a nabíhání červených diod ne samotné rozvícení obrazovky. Měl jsem TV kvůli tomu už v servisu. Když mě ji dovezli zpět říkali, že vyměnili desku a pro jistotu prý dali i nový DO. Na druhý den jsem jim volal, že závada nebyla odstraněno a že to pořád dělá. Oni na to, že to je normalní, že se nejedná o závadu a když přijedou tak vše zaplatím. Samozřejmě jsem se rozčílil proč bych platil když je TV necelý měsíc stará v záruce a oni, že tak tedy nepřijedou. Potom jsem zavolal na Samsung centrum a zdělil jsem jim jakou závadu mám na TV a jak se zachoval ke mě servis, tak mě řekli abych si zavolal soudního znalce a pak to řešil soudní cestou. Tak to jsem se rozčílíl úplně. To se stalo před třičvrtěrokem. Po té zkušenosti jsem už servis nevolal. A dělá to pořád do dnes. Závada je to určitě. Tu stejnou TV má i kamoš a TV hned po zapnutí cvakne. Už nikdy TV Samsung.[/quote]
Hmm,celkem zajimavy pribeh, celkem se divim, ze jste se nechal tak lacino odbyt, ono to vyjadreni samsung centrum pro mesic starou televizi, je jako drazdit hada bosou nohou, nemluve o tom,ze do 6 mesicu od zakoupeni vyrobku tyto naklady jsou vazanym bremenem prodavajiciho,coz znamena, ze jestli Vas vyzivaji k znaleckemu posudku elektroniky urcenym krajskym soudem, uz ten moment prodelavaji cca 5.000kc kdyz tak ucinite, at uz je zaver toho znalce jakykoliv, vetsionou to zkousi a sazeji na jednoduchost a pohodlnost a hlavne neznalost ceskych uzivatelu.
Potom samozdrejme muzete zazadat take o nahradu pravnich skod zpusobene jejich zavinenim.
Hmm,celkem zajimavy pribeh, celkem se divim, ze jste se nechal tak lacino odbyt, ono to vyjadreni samsung centrum pro mesic starou televizi, je jako drazdit hada bosou nohou, nemluve o tom,ze do 6 mesicu od zakoupeni vyrobku tyto naklady jsou vazanym bremenem prodavajiciho,coz znamena, ze jestli Vas vyzivaji k znaleckemu posudku elektroniky urcenym krajskym soudem, uz ten moment prodelavaji cca 5.000kc kdyz tak ucinite, at uz je zaver toho znalce jakykoliv, vetsionou to zkousi a sazeji na jednoduchost a pohodlnost a hlavne neznalost ceskych uzivatelu.
Potom samozdrejme muzete zazadat take o nahradu pravnich skod zpusobene jejich zavinenim.
mph1: no vidíš, mně ta G10 odešla druhý den po zapojení. Aktuální stav je ten, že servis čeká na ND (jeden board). Předtím než se vypla jsem viděl podobné červené zmatky na celé ploše jako ty na kousku obrazovky. Doufám, že to bude v době záruky jediná závada :-D
Tak to jsem asi možná i já, z prvního příspěvku mph1 se jaksi poznávám :)
mph1: "Problemy s pozarucnim servisem: ma v peci TV (40", puvodni cena 35tis), ktere 3 mesice po zaruce odesel A board. Odhadovana cena opravy 7tis, majitel, ze pry to da. Bohuzel, A board na tento typ (konkretne se nezminil) neni k sehnani, a to ani "sedymi" cestickami pres velke servisy, zname a dodavatele. Vysledek: TV po 2 letech na vyhozeni."
Poslal jsem dopis do centrály Samsungu a čekám na odpověď. 2 měsíce po záruce mi sdělí, že TV je neopravitelná, že je to na vyhození, že už nemají náhradní díly. Cena jak se píše výše, přes 30.000kč a po 2 letech to má jít do popelnice?? Chápu, že zákon jim po záruce nenařizuje nic, ale jejich "značka", "prestiž", "solidnost", potřeba dobrého jména atd. by jim neměla být jedno. Měli by se pánové z centrály na Florenci k tomu nějak alespoň vyjádřit. Nyní sepisuji již druhý dopis, tentokrát s právníkem v zádech.
Pro mě je stěžejní, že mě ani firma SAMSUNG a ani prodejce neupozornil při nákupu TV, že po 2 letech nebude již možné na TV za 35tis. sehnat náhradní díly a TV v případě poruchy opravit. Pak bych to nikdy nekoupil. Nikde tyto nestandartní "podmínky neopravitelnosti" uvedeny nebyly a nejsou.
Každopádně doporučení komukoli, příteli i nepříteli... SAMSUNG již nikdy NEKUPOVAT. Obrací se na mě dosti lidí s možností výběru elektroniky, ale po této zkušenosti již mezi značkami SAMSUNG figurovat nikdy nebude. A není to primárně kvůli jejich technice (i když je fakt špatná), ale hlavně kvůli jejich nestarání se o zákazníka do budoucna. Sebrat prachy a nazdar. Fakt hrůza ta firma. Případný třetí dopis už poletí přímo do Koree :).
mph1: "Problemy s pozarucnim servisem: ma v peci TV (40", puvodni cena 35tis), ktere 3 mesice po zaruce odesel A board. Odhadovana cena opravy 7tis, majitel, ze pry to da. Bohuzel, A board na tento typ (konkretne se nezminil) neni k sehnani, a to ani "sedymi" cestickami pres velke servisy, zname a dodavatele. Vysledek: TV po 2 letech na vyhozeni."
Poslal jsem dopis do centrály Samsungu a čekám na odpověď. 2 měsíce po záruce mi sdělí, že TV je neopravitelná, že je to na vyhození, že už nemají náhradní díly. Cena jak se píše výše, přes 30.000kč a po 2 letech to má jít do popelnice?? Chápu, že zákon jim po záruce nenařizuje nic, ale jejich "značka", "prestiž", "solidnost", potřeba dobrého jména atd. by jim neměla být jedno. Měli by se pánové z centrály na Florenci k tomu nějak alespoň vyjádřit. Nyní sepisuji již druhý dopis, tentokrát s právníkem v zádech.
Pro mě je stěžejní, že mě ani firma SAMSUNG a ani prodejce neupozornil při nákupu TV, že po 2 letech nebude již možné na TV za 35tis. sehnat náhradní díly a TV v případě poruchy opravit. Pak bych to nikdy nekoupil. Nikde tyto nestandartní "podmínky neopravitelnosti" uvedeny nebyly a nejsou.
Každopádně doporučení komukoli, příteli i nepříteli... SAMSUNG již nikdy NEKUPOVAT. Obrací se na mě dosti lidí s možností výběru elektroniky, ale po této zkušenosti již mezi značkami SAMSUNG figurovat nikdy nebude. A není to primárně kvůli jejich technice (i když je fakt špatná), ale hlavně kvůli jejich nestarání se o zákazníka do budoucna. Sebrat prachy a nazdar. Fakt hrůza ta firma. Případný třetí dopis už poletí přímo do Koree :).
[quote=9z9;270109]mph1: no vidíš, mně ta G10 odešla druhý den po zapojení...[/quote]Proto taky pisi, ze pokazit se muze cokoliv. Jde o ten pristup. A ze zrovna neni dil na sklade? I to se stava, podstatne je, ze nakonec se dockas, a u Panas dostanes dil novy (pokud je tvuj servis seriozni). A doba, kdy nemas TV, se ti nepocita do zaruky.
Já si myslím, že výrobce může mít se servisem jakou chce smlouvu, ale ta nesmí odporovat zákonu dané země.