Avid Media Composer 3.0 - používáte někdo?
chlapi teraz ste ma zaskocili .. vzdy som myslel ze AVID ma pracu s TC vymakanu .. Hovoril mi jeden strihac , co k nam chodi, ze avid pri polamanom TC sa vie prepnut na ten kod , co je na displeji a natiahnut si matros podla neho ..
inak OFFLINE/ONLINE je myslim stale potrebny .. pri TV relaciach mozno nie .. Ale pri filme/reklame sa bez toho neda .. Vtedy ale avid sluzi ako offline , cize recapturing prichadza na rad na online , cize mimo avidu ..
inak OFFLINE/ONLINE je myslim stale potrebny .. pri TV relaciach mozno nie .. Ale pri filme/reklame sa bez toho neda .. Vtedy ale avid sluzi ako offline , cize recapturing prichadza na rad na online , cize mimo avidu ..
[QUOTE=Pytkin;230462]chlapi teraz ste ma zaskocili .. vzdy som myslel ze AVID ma pracu s TC vymakanu .. Hovoril mi jeden strihac , co k nam chodi, ze avid pri polamanom TC sa vie prepnut na ten kod , co je na displeji a natiahnut si matros podla neho ..
[/QUOTE]
Tak to fakt nevím, od tý doby co zavedli ten small brek detection jsem s tím neměl problémy... Ale je možné, že s tím někdo problémy má. Od tý doby co zavedli ten small break detection mě spíš trápí, že to u DV právě naopak nachází drobné díry a výpadky, a rozsekává mi to do klipů.
[QUOTE=Pytkin;230462] inak OFFLINE/ONLINE je myslim stale potrebny .. pri TV relaciach mozno nie .. Ale pri filme/reklame sa bez toho neda .. Vtedy ale avid sluzi ako offline , cize recapturing prichadza na rad na online , cize mimo avidu ..[/QUOTE]
Samozřejmě jsem měl na myslí tu "televizní" verzi, která byla kdysi z nedostatku úložného místa, kdy se nejdřív natáhl materiál z bety v PALu 15:1, sestříhalo se to a pak se to tahalo znovu v 2:1 nebo 1:1. To je dneska myslím už fakt zastaralé (u PALu stoprocentně, HDTV taky už není problém). Samozřejmě film, 2K, 4K... apod. je něco úplně jiného jiného.
[/QUOTE]
Tak to fakt nevím, od tý doby co zavedli ten small brek detection jsem s tím neměl problémy... Ale je možné, že s tím někdo problémy má. Od tý doby co zavedli ten small break detection mě spíš trápí, že to u DV právě naopak nachází drobné díry a výpadky, a rozsekává mi to do klipů.
[QUOTE=Pytkin;230462] inak OFFLINE/ONLINE je myslim stale potrebny .. pri TV relaciach mozno nie .. Ale pri filme/reklame sa bez toho neda .. Vtedy ale avid sluzi ako offline , cize recapturing prichadza na rad na online , cize mimo avidu ..[/QUOTE]
Samozřejmě jsem měl na myslí tu "televizní" verzi, která byla kdysi z nedostatku úložného místa, kdy se nejdřív natáhl materiál z bety v PALu 15:1, sestříhalo se to a pak se to tahalo znovu v 2:1 nebo 1:1. To je dneska myslím už fakt zastaralé (u PALu stoprocentně, HDTV taky už není problém). Samozřejmě film, 2K, 4K... apod. je něco úplně jiného jiného.
MIHI - to se dá vypnout v nastavení capture,solidní kameramani pak díry do TC nedělají .-).
Pytkin - vše záleží na zdrojácích. Souvislý záznam nebo importovaný (z karet) nemá problém. Problém nastává (někdy) u záznamu kamer, které jsou více jeté a občas tak nějaký TC o nějaký frame v nástřihu poskočí. Týká se to podle mě jen kazet a jen určitých kamer, které nedokonale navážou TC, bohužel v mém okolí to existuje. "Gangni" offline vs online a projeď to, to je kontrola.
Pytkin - vše záleží na zdrojácích. Souvislý záznam nebo importovaný (z karet) nemá problém. Problém nastává (někdy) u záznamu kamer, které jsou více jeté a občas tak nějaký TC o nějaký frame v nástřihu poskočí. Týká se to podle mě jen kazet a jen určitých kamer, které nedokonale navážou TC, bohužel v mém okolí to existuje. "Gangni" offline vs online a projeď to, to je kontrola.
[QUOTE=Pave1;230491]MIHI - to se dá vypnout v nastavení capture,solidní kameramani pak díry do TC nedělají .-).
[/QUOTE]
Solidní kameramani ne, ale některé nesolidní kamery a pásky mívají občas výpadky (právě ty malé, jedno okno sem, jedno okno tam....) A když ještě k tomu přijde nesolidní kameraman (respektive technik), který dá záznam do LP, tak je o zábavu vystaráno:)) No prostě se to přepíše na betu s novým TC a je klid.
A právě tu detekci nevypínám, naopak. Co kdyby vyhořely disky a já (teda spíš technik.) musel onlinovat...
[/QUOTE]
Solidní kameramani ne, ale některé nesolidní kamery a pásky mívají občas výpadky (právě ty malé, jedno okno sem, jedno okno tam....) A když ještě k tomu přijde nesolidní kameraman (respektive technik), který dá záznam do LP, tak je o zábavu vystaráno:)) No prostě se to přepíše na betu s novým TC a je klid.
A právě tu detekci nevypínám, naopak. Co kdyby vyhořely disky a já (teda spíš technik.) musel onlinovat...
LP u nás letí z okna .-) (natáhne si to ten, kdo to natočil).
Prostě i AVID má své mouchy, nic není dokonalé :-) .
(MIHI: ta detekce je ti na nic, jak ti - ověřeně - píšu. Výpadky v TC pod 3FR to nechytí. Leda když je tam díra v TC, obraze i zvuku, alespoň tříokenní).
Prostě i AVID má své mouchy, nic není dokonalé :-) .
(MIHI: ta detekce je ti na nic, jak ti - ověřeně - píšu. Výpadky v TC pod 3FR to nechytí. Leda když je tam díra v TC, obraze i zvuku, alespoň tříokenní).
[QUOTE=Pave1;230529]LP u nás letí z okna .-) (natáhne si to ten, kdo to natočil). [/QUOTE]
No to ještě tak, nechat kamerový asáky tahat pásky. To by dopadlo:)
[QUOTE=Pave1;230529](MIHI: ta detekce je ti na nic, jak ti - ověřeně - píšu. Výpadky v TC pod 3FR to nechytí. Leda když je tam díra v TC, obraze i zvuku, alespoň tříokenní).[/QUOTE]
No co mi zbývá než ti věřit, snad to nebudu muset ověřovat ve skutečnosti:))
No to ještě tak, nechat kamerový asáky tahat pásky. To by dopadlo:)
[QUOTE=Pave1;230529](MIHI: ta detekce je ti na nic, jak ti - ověřeně - píšu. Výpadky v TC pod 3FR to nechytí. Leda když je tam díra v TC, obraze i zvuku, alespoň tříokenní).[/QUOTE]
No co mi zbývá než ti věřit, snad to nebudu muset ověřovat ve skutečnosti:))
Za 30min na dvojce zrovna běží jeden takový povedený kousek, který jsem musel takhle pracně rovnat .-) .
Ale otočme list :-) .
Ale otočme list :-) .
Prosim radu:
Priniesli mi ext disk s {mozno} komplet projektami. Ukazuje mi v bine a seq media offline. Relink nefunguje. Ako spravne nalinkovat, resp. nastavit projekt aby tahal info o suboroch zo spravneho disku.
dakujem
Priniesli mi ext disk s {mozno} komplet projektami. Ukazuje mi v bine a seq media offline. Relink nefunguje. Ako spravne nalinkovat, resp. nastavit projekt aby tahal info o suboroch zo spravneho disku.
dakujem
Zkus smazat soubory datbáze v média adresářích, pokud ani toto nepomůže, pořádně se podívej, jestli to skutečně jsou média k tomu projektu.
[quote=píďa_m;219057]no my máme propojen synology z 5-ti střižnama. A na té kde je avid liquid Edition Pro nejdou dělat rychlé efekty když se to tahá z toho synology.[/quote]
Můžou všechny střižny používat stejná data co jsou uložená na synology? Nebo má každý avid vlastní diskovou část na synology?
Můžou všechny střižny používat stejná data co jsou uložená na synology? Nebo má každý avid vlastní diskovou část na synology?
Tak neubehnul ani rok a je tu nove major verze Avidu 4. Predchozi byla 3.5
Novinky:
nizsi cena o dveste dolaru
nove se daji michat nejenom ruzny rozliseni na jedny timeline, ale i ruzny frame raty (hura!)
fianlni master jde nyni exportovat do Panasonic AVC-Intra a jde v nem nativne asi i pracovat celou dobu bez enkodovani
Lepsi spoluprace s Pro tools na Macu
Do balicku production suite btly pribaleny nejnovejsi verze doplnkovejch programu. Sorenson a snad i Boris CC 6tka.
Pred vypustenim tyhle verze se mluvilo o tom, ze s verzi 4 konci dongle, kterej je nutnej stale jeste ve verzi 3, ve verzi 3.5 volitelne. Tady by teda uz vubec nemel bejt. Nikde ale nic nepisou.
Tot vse.
http://www.avid.com/MediaComposer4.asp?cmpid=AV-PR-1
Novinky:
nizsi cena o dveste dolaru
nove se daji michat nejenom ruzny rozliseni na jedny timeline, ale i ruzny frame raty (hura!)
fianlni master jde nyni exportovat do Panasonic AVC-Intra a jde v nem nativne asi i pracovat celou dobu bez enkodovani
Lepsi spoluprace s Pro tools na Macu
Do balicku production suite btly pribaleny nejnovejsi verze doplnkovejch programu. Sorenson a snad i Boris CC 6tka.
Pred vypustenim tyhle verze se mluvilo o tom, ze s verzi 4 konci dongle, kterej je nutnej stale jeste ve verzi 3, ve verzi 3.5 volitelne. Tady by teda uz vubec nemel bejt. Nikde ale nic nepisou.
Tot vse.
http://www.avid.com/MediaComposer4.asp?cmpid=AV-PR-1
Víme, víme, jen čekáme až to vypustí do oběhu.) K těm zásadním novinkám bych ještě přidal nový způsob práce s Transitions (při šoupání červenou šipečkou už nemizí, ale zůstávají:)
Jen doufám že bude oboustranná kompatibilita, jak bývalo dobrým zvykem u Avidu. Verze 3.5 mě nekompatibilními korekcemi zklamala:(
Jen doufám že bude oboustranná kompatibilita, jak bývalo dobrým zvykem u Avidu. Verze 3.5 mě nekompatibilními korekcemi zklamala:(
Nějaký novinky ve videoukázce - http://www.avid.com/video/play_video.asp?videoid=320
víc na http://www.avid.com/mediacomposer4/index.asp?cmpid=AV-EM-HC4&elq=58094f07cdd245fc89e13e26839ee516
ještě jedno video (prolínačky) - http://blip.tv/file/2590443
víc na http://www.avid.com/mediacomposer4/index.asp?cmpid=AV-EM-HC4&elq=58094f07cdd245fc89e13e26839ee516
ještě jedno video (prolínačky) - http://blip.tv/file/2590443
No jo, ale hošánci v ukázkách třeba nepřiznávají, že změnili (vylepšili) DNxHD kodek, takže je sice zpětně kompatibilní ale nové soubory staré verze nepřehrají...
Ale naštěstí se dá update kodeků doinstalovat do verzí 3.x, tak aspoň něco...
Ale naštěstí se dá update kodeků doinstalovat do verzí 3.x, tak aspoň něco...
[quote=MIHI;242547]No jo, ale hošánci v ukázkách třeba nepřiznávají, že změnili (vylepšili) DNxHD kodek, takže je sice zpětně kompatibilní ale nové soubory staré verze nepřehrají...[/quote]
Tak to bude mazec, to je jasný .-) .
Dopl: jen aby ta doinstalace byla dostatečně dostupná.
Tak to bude mazec, to je jasný .-) .
Dopl: jen aby ta doinstalace byla dostatečně dostupná.
Tady je ta švanda s (ne)kompatibilitou nové verze DNxHD kodeku popsaná od pramene:
http://avid.custkb.com/avid/app/selfservice/search.jsp?DocId=290337&Hilite=
jsou tam i odkazy na stažení update kodeku.
http://avid.custkb.com/avid/app/selfservice/search.jsp?DocId=290337&Hilite=
jsou tam i odkazy na stažení update kodeku.