WarnerMedia chce letos spustit vlastní streamovací službu

WarnerMedia chce letos spustit vlastní streamovací službu
, , aktualita
Americký gigant WarnerMedia hodlá letos spustit vlastní službu pro streamování videa, která by měla konkurovat například Netflixu. Nyní se na internet dostaly další informace včetně ceny a nabízeného obsahu.
K oblíbeným
reklama
Nabídku služeb pro streamování videa letos čeká výrazné rozšíření, k Netflixu, Amazonu, Hulu nebo HBO se totiž přidá několik nových hráčů. Kromě Disney+ a Apple TV+ bude v roce 2019 spuštěna také platforma od WarnerMedia, amerického konglomerátu působícího v mediálním a zábavním průmyslu. Tento plán společnost oznámila v loňském roce a nyní přinesl web The Wall Street Journal podrobnosti. Podle zdroje, který si pochopitelně přál získat v anonymitě, budou součástí služby filmy a seriály od divize Warner Bros nebo kabelových stanic HBO a Cinemax. Z části tedy půjde o stejný obsah, jaký najdeme v existujících platformách HBO Go a HBO Now.
 
 
Nová služba od WarnerMedia by měla být v režimu „beta“, patrně zahrnující nějaká omezení, spuštěna koncem letošního roku. Od března 2020 potom přejde do plného provozu. Šetřivé diváky ovšem příliš nepotěší svou cenovou politikou. Cena měsíčního předplatného by se totiž měla pohybovat mezi 16 a 17 dolary, tedy v přepočtu 360 až 385 Kč bez DPH. To je znatelně více, než stojí základní plán od Netflixu (na americkém trhu 13 dolarů po nedávném zdražení). Proti chystanému Disney+ potom půjde o více než dvojnásobnou cenu, neboť v případě této konkurence byla dříve oznámena cena 7 dolarů měsíčně.
 
WarnerMedia ovšem údajně chystá i řešení pro diváky, kteří nechtějí ani korunu. V průběhu roku 2020 by měla bát spuštěna verze s reklamami, která umožní bezplatné sledování obsahu. Plánován jsou prý také dodatečné balíčky, které umožní sledování přímých přenosů a sportovních utkání. O dalších podrobnostech, jako je kvalita nabízeného videa nebo seznam podporovaných platforem, se zdroj nezmiňuje. V každém případě začíná nabídka služeb pro streamování videa pořádně houstnout a zdá se, že každý mediální hráč chce mít svou vlastní platformu. Otázkou zůstává, zda bude divák z tohoto zahuštěného konkurenčního prostředí těžit, nebo to přinese spíše jen komplikace a povede k opětovnému rozšíření pirátství.
 
Konglomerát WarnerMedia koupila společnost AT&T, která za akvizici dokončenou v loňském roce utratila 81 miliard dolarů.
 
Nejnovější články
Smart TV sledují své uživatele, ukázal výzkum Smart TV sledují své uživatele, ukázal výzkum
Vědci z Princeton University se podívali na zoubek chytrým televizím a instalovaným aplikacím pro nabízené kanály. Zjistilo se, že většina z nich sleduje své uživatele a vytváří si jejich sledovací profily pro další využití.
14.10.2019, aktualita, Milan Šurkala
Netflix má české rozhraní, letos přidá 150 českých filmů Netflix má české rozhraní, letos přidá 150 českých filmů
Streamovací služba Netflix výrazně rozšiřuje svůj český záběr. Jednak přináší rozhraní v češtině, jednak přichází se značně širší nabídkou českých seriálů a filmů. Do konce roku má přibýt 150 dalších.
14.10.2019, aktualita, Milan Šurkala
Disney+ s výraznou slevou pod $5 měsíčně při 3letém předplacení Disney+ s výraznou slevou pod $5 měsíčně při 3letém předplacení
Streamovací služba Disney+ sice zahájí svou činnost až za měsíc, ale už dnes si ji můžete v některých zemích předplatit. Pokud zaplatíte rovnou 3 roky najednou, cena se dostane z $6,99 měsíčně v průměru na méně než 5 dolarů.
11.10.2019, aktualita, Milan Šurkala
Star Trek: Picard ukazuje oficiální trailer Star Trek: Picard ukazuje oficiální trailer
Sir Patrick Stewart se vrací do role kapitána Jean-Luc Picarda. Už za necelého čtvrt roku je tu Star Trek: Picard, což bude 10dílný streamovaný seriál, ve kterém uvidíme i další hrdiny z předchozích dílů vesmírné ságy.
8.10.2019, aktualita, Milan Šurkala1 komentář
Streamovací války: Amazon Fire TV bez Disney, ten zas bez Netflixu Streamovací války: Amazon Fire TV bez Disney, ten zas bez Netflixu
Streamovací služby jsou čím dál více důležitějšími zdroji příjmů a války mezi jednotlivými systémy nabírají obrátky. Amazon tak na svém Fire TV nechce nabízet aplikace od Disney, ten zase nechce zobrazovat reklamy Netflixu.
6.10.2019, aktualita, Milan Šurkala