Vylepšený web Českých Radiokomunikací pomůže s přechodem na DVB-T2

Vylepšený web Českých Radiokomunikací pomůže s přechodem na DVB-T2
, , aktualita
České Radiokomunikace spustily novou verzi webu www.dvbt2overeno.cz, který nyní divákům pomůže snadno najít certifikované přijímače, harmonogram přechodu nebo vyškolené techniky pro přechod na DVB-T2.
K oblíbeným
reklama
České Radiokomunikace reagují na nedávný výzkum provedený mezi českými diváky, který potvrdil, že většina z nich sice ví o přechodu na DVB-T2, ale potřebné vybavení zatím vlastní jen necelá polovina. Nejčastěji lidé postrádají detailnějších informace o přechodu, proto se společnost rozhodla upravit i svou kampaň. zatímco donedávna se České Radiokomunikace snažily především informovat o tom, že vůbec dojde k přechodu na DVB-T2, nyní chtějí divákům poskytnout praktické podrobnosti. Tento týden byla spuštěna inovovaná verze webu www.dvbt2overeno.cz, která obsahuje především snadno dostupné informace, které se divákům budou hodit.
 
 
Pomocí jediného kliknutí se lze dostat do databáze, ve které je možné vyhledávat televizory a set-top boxy s certifikací DVB-T2 ověřeno. Tyto přijímače, které poznáte také podle kulaté samolepky s logem Českých Radiokomunikací, podporují potřebný kodek HEVC (H.265). Další užitečnou vychytávkou na novém webu je harmonogram přechodu pro jednotlivé regiony. Nejprve si uživatel vybere na mapě svůj kraj a následně se dozví, kdy dojde k přechodu na DVB-T2. U jednotlivých vysílačů lze zjistit konkrétní datum vypnutí první generace digitálního vysílání, a to v jednotlivých multiplexech (včetně seznamu dostupných programů). Web obsahuje také seznam certifikovaných techniků v jednotlivých krajích, kteří mohou pomoct s přechodem např. společných televizních antén. K dispozici jsou také přehledné návody, jak se připravit na DVB-T2.
 
„Předchozí verze stránek sloužila především k informování o tom, co se bude dít, proč přechod nastává a koho se týká. Průzkumy nám potvrdily, že tyto informace diváci již znají, chybí jim detailnější servisní informace, které by se týkaly přímo jejich regionu a domácnosti. Proto jsme připravili zcela novou podobu stránek a v přehledné podobě všechny potřebné informace nabízíme,“ uvedla marketingová manažerka Českých Radiokomunikací Anna Tůmová. K vypnutí vysílačů s DVB-T dojde už v listopadu 2019, a to v oblasti Prahy a středních Čech. Další regiony v České republice budou následovat během první poloviny roku 2020.
 
Zdroj: Tisková zpráva


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Samsung chce nalákat zákazníky. V létě vrací za nákup tisíce korun Samsung chce nalákat zákazníky. V létě vrací za nákup tisíce korun
Společnost Samsung spustila letní akci, díky které lze získat bonus ve výši až 50 tisíc korun. Zároveň pořádá cestovatelskou soutěž o zajímavé slevy a poukaz na ubytování v hodnotě tří tisíc korun.
Dnes, inzerce, PR článek
Strong C620: další cenově dostupná 4K LCD TV na českém trhu Strong C620: další cenově dostupná 4K LCD TV na českém trhu
Na český trh nedávno dorazila novinka od značky Strong pro méně náročné diváky. Řada LCD TV, která zatím obsahuje jediný model 50UC6203, slibuje solidní obrazovou kvalitou, moderní design a podporu aplikací za rozumnou cenu.
Včera, aktualita, Jáchym Šlik
Nový soundbar LG GX byl navržen nejen pro OLED TV Nový soundbar LG GX byl navržen nejen pro OLED TV
LG přidalo do své nabídky další soundbar a tentokrát s ním potěší především majitele 65" GX OLED TV. Soundbar lze ovšem kombinovat i s jinými televizory. Ve výbavě nalezneme Dolby Atmos, DTS:X nebo několik možností připojení.
Včera, aktualita, Jáchym Šlik
MicroLED TV od Samsungu se možná zpozdí. Dočkáme se letos? MicroLED TV od Samsungu se možná zpozdí. Dočkáme se letos?
Zdá se, že kvůli komplikacím se microLED TV od Samsungu možná nedostanou na trh v roce 2020, jak výrobce předpokládal. Objevují se totiž chyby při výrobě i vysoká cena. Samsung ovšem zůstává optimistický.
11.7.2020, aktualita, Jáchym Šlik
Streamovací služba Quibi moc nezaujala: 92 % z prvních uživatelů odešlo Streamovací služba Quibi moc nezaujala: 92 % z prvních uživatelů odešlo
Streamovací služba Quibi své uživatele příliš nezaujala. Nabídla působivé 3měsíční zkušební období, nicméně podle průzkumů to vypadá, že z prvních uživatelů si ji předplatilo jen pouhých 8 %. To je o něco horší výsledek, než je standard.
10.7.2020, aktualita, Milan Šurkala