Vizio si utahuje ze zahnutých televizorů
29.12.2014, Jakub Doležal, aktualita
Není to tak dlouho, co na nás výrobci chrlili televizory s 3D zobrazením, nyní je hitem 4K rozlišení a objevují se i modely se zahnutou obrazovkou. Zde však výrobci zřejmě nepotáhnou za jeden provaz, zejména americké Vizio.
Prakticky jakákoliv technologická novinka je výrobci prezentována společně, respektive žádný z nich výrazně neprotestuje a případně danou technologii implementuje po svém. Americký výrobce televizorů, společnost Vizio, se však v tentokrát postavila proti proudu a dělá si z konkurence legraci.
Cílem reklamního videa vypuštěného před několika dny se staly zahnuté obrazovky, které nyní prosazuje především společnost Samsung a LG. Ostatně technologie prohnutého panelu rozděluje i odbornou komunitu a o přínosu se vedou sáhodlouhé debaty.
Pro Vizio je budoucnost v rovných obrazovkách
Vizio „vidí řešení“ ve speciálních brýlích, které vám obraz opětovně narovnají, nebo rovnou doporučuje koupit jejich model s rovnou obrazovkou. Ostatně výrobci se nyní podařilo vyrobit 50“ UHD model s cenovkou okolo 1000 dolarů.
Jakou obrazovku preferujete vy? Raději rovný panel, nebo vám přijde lepší prohnutá obrazovka?
Zdroj: Vizio
Pro Vizio je budoucnost v rovných obrazovkách
Vizio „vidí řešení“ ve speciálních brýlích, které vám obraz opětovně narovnají, nebo rovnou doporučuje koupit jejich model s rovnou obrazovkou. Ostatně výrobci se nyní podařilo vyrobit 50“ UHD model s cenovkou okolo 1000 dolarů.
Jakou obrazovku preferujete vy? Raději rovný panel, nebo vám přijde lepší prohnutá obrazovka?
Zdroj: Vizio