Více cílených reklam na televizích. Google upravil podmínky YouTube

Více cílených reklam na televizích. Google upravil podmínky YouTube
, , aktualita
Google umožnil inzerentům, aby své reklamy cílili přímo na televizní diváky. To znamená, že by se před videi na YouTube mělo objevit více reklam personalizovaných konkrétnímu divákovi, který využívá televizor.
K oblíbeným
reklama
Cílená reklama vládne světu. A Google patří k jejím průkopníkům. Pokud na televizní obrazovce někdy sledujete videa z YouTube, můžete očekávat lépe cílenou reklamu. Inzerenti totiž mají nyní možnost se svými reklamami zacílit přímo na televizní diváky. Vznikla totiž nová kategorie zařízení označená jako TV, která zahrnuje chytré televizory, Chromecast, herní konzole nebo multimediální centra (např. Xiaomi Mi Box či Apple TV). Dosud existovaly pouze tři kategorie, a to mobilní zařízení, tablety a počítače. Televizory dosud patřily mezi mobilní zařízení, jejich divákům se tedy zobrazovala stejná reklama jako na smartphonech.
 
 
V rámci personalizované reklamy Google využívá například dříve provedená vyhledávání nebo navštívené webové stránky, aby uživatele zaujal reklamou „na míru“. Po zavšdení nové kategorie zařízení mohou inzerenti cílit s určitými reklamami přímo na televizní diváky. Může se jednat například o upoutávky lákající na nové pořady (na běžných televizních kanálech, ve streamovacích službách či discích Blu-ray) nebo nákup nového televizního přijímače. To je výhoda ve srovnání s běžnými televizními reklamami, které jsou zcela náhodné.
 
V budoucnu by se cílené reklamy měly kromě YouTube objevit i ve službách partnerů. Počet lidí sledujících videa z YouTube na svém televizoru postupně roste. V červnu 2018 shlédli lidé na TV celkem v průměru 180 milionů hodin videí každý den.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


Nejnovější články
Samsung uvede na trh další microLED TV, tentokrát s až 292" a 8K Samsung uvede na trh další microLED TV, tentokrát s až 292" a 8K
Samsung začátkem roku představil televizor The Wall Luxury, který využívá technologii microLED a modulární konstrukci. Nyní víme, že se tento model začne prodávat v červenci a v několika úhlopříčkách.
13.6.2019, aktualita, Jáchym Šlik1 komentář
Nová služba Rakuten Sports funguje i v ČR Nová služba Rakuten Sports funguje i v ČR
Provozovatel online videopůjčovny Rakuten TV přidává službu určenou sportovním fanouškům, která umožní sledovat zápasy japonské fotbalové ligy po celém světě. Není vyžadováno žádné předplatné a brzy bude databáze rozšířena o další sporty.
13.6.2019, aktualita, Jáchym Šlik1 komentář
Xiaomi má v nabídce také soundbar. Co umí a kolik stojí? Xiaomi má v nabídce také soundbar. Co umí a kolik stojí?
Méně známým produktem v nabídce Xiaomi je soundbar. Nabízí docela slušné parametry ukryté v elegantním těle a kombinované se zajímavou cenou. Horší je to ovšem s dostupností, takže při objednání do ČR se může soundbar prodražit.
13.6.2019, aktualita, Jáchym Šlik
Nový horor Stevena Spielberga na Quibi pustíte jen v noci Nový horor Stevena Spielberga na Quibi pustíte jen v noci
Na nové streamovací službě Quibi by se měl objevit nový horor od slavného režiséra Stevena Spielberga. Ten bude zajímavý zejména tím, že jej nebude možné přehrát přes den, ale pouze v noci po západu Slunce.
11.6.2019, aktualita, Milan Šurkala
Skylink spustil nový e-shop, prodává v něm také přehrávač Tesla MediaBox QX4 Skylink spustil nový e-shop, prodává v něm také přehrávač Tesla MediaBox QX4
Skylink v červnu spustil internetový obchod, kde umožňuje zákazníkům objednat vybavení pro příjem satelitní a internetové televize. Kromě zvýhodněných satelitních kompletů nabízí multimediální přehrávač pro využívání služby Skylink Live TV.
10.6.2019, aktualita, Jáchym Šlik