Více cílených reklam na televizích. Google upravil podmínky YouTube

Více cílených reklam na televizích. Google upravil podmínky YouTube
, , aktualita
Google umožnil inzerentům, aby své reklamy cílili přímo na televizní diváky. To znamená, že by se před videi na YouTube mělo objevit více reklam personalizovaných konkrétnímu divákovi, který využívá televizor.
reklama
Cílená reklama vládne světu. A Google patří k jejím průkopníkům. Pokud na televizní obrazovce někdy sledujete videa z YouTube, můžete očekávat lépe cílenou reklamu. Inzerenti totiž mají nyní možnost se svými reklamami zacílit přímo na televizní diváky. Vznikla totiž nová kategorie zařízení označená jako TV, která zahrnuje chytré televizory, Chromecast, herní konzole nebo multimediální centra (např. Xiaomi Mi Box či Apple TV). Dosud existovaly pouze tři kategorie, a to mobilní zařízení, tablety a počítače. Televizory dosud patřily mezi mobilní zařízení, jejich divákům se tedy zobrazovala stejná reklama jako na smartphonech.
 
 
V rámci personalizované reklamy Google využívá například dříve provedená vyhledávání nebo navštívené webové stránky, aby uživatele zaujal reklamou „na míru“. Po zavšdení nové kategorie zařízení mohou inzerenti cílit s určitými reklamami přímo na televizní diváky. Může se jednat například o upoutávky lákající na nové pořady (na běžných televizních kanálech, ve streamovacích službách či discích Blu-ray) nebo nákup nového televizního přijímače. To je výhoda ve srovnání s běžnými televizními reklamami, které jsou zcela náhodné.
 
V budoucnu by se cílené reklamy měly kromě YouTube objevit i ve službách partnerů. Počet lidí sledujících videa z YouTube na svém televizoru postupně roste. V červnu 2018 shlédli lidé na TV celkem v průměru 180 milionů hodin videí každý den.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


Nejnovější články
Hisense představil své první OLED TV, zradil tak QLED Alliance? Hisense představil své první OLED TV, zradil tak QLED Alliance?
Hisense, mimochodem jeden ze zakládajících členů QLED Alliance, uvádí na trh svou první OLED TV. Jedná se o elegantní model s tenkým designem, který lze pořídit ve dvou velikostech. Dorazit by mohl i na evropské trhy.
17.11.2018, aktualita, Jáchym Šlik
Netflix zkouší mobilní streamování za poloviční cenu Netflix zkouší mobilní streamování za poloviční cenu
Některé trhy jsou na cenu streamovacích služeb citlivější než jiné, a proto Netflix zkouší zavést ještě levnější plány předplatného svých služeb. Tentokrát půjde o možnost přehrávat obsah jen na mobilních zařízeních.
16.11.2018, aktualita, Milan Šurkala
Samsung QLED TV pro rok 2019 poodhalují své zbraně Samsung QLED TV pro rok 2019 poodhalují své zbraně
Samsung si zaregistroval velké množství ochranných známek, které označují technologie pro vylepšení obrazu i zvuku. Většinu z nich by mohl využít u příští generace svých televizorů, kterou ukáže na CES 2019.
16.11.2018, aktualita, Jáchym Šlik
Streamovací služba Hulu se rozšíří do celého světa Streamovací služba Hulu se rozšíří do celého světa
Disney, které se brzy stane většinovým akcionářem ve společnosti Hulu, má v plánu tuto streamovací službu rozšířit mimo USA. Netflix a Amazon tedy v budoucnu získají další konkurenci na mezinárodních trzích.
14.11.2018, aktualita, Jáchym Šlik
Philips OLED+ 903 vstupuje na český trh. Jaká je cena? Philips OLED+ 903 vstupuje na český trh. Jaká je cena?
Philips uvedl na český trh svou další OLED TV . Tentokrát se jedná o cenami ověnčený model, který by měl kromě výborné obrazové kvality nabídnout také nadprůměrný zvuk. Ve výbavě totiž nalezneme integrovaný soundbar od Bowers & Wilkins.
13.11.2018, aktualita, Jáchym Šlik