Více cílených reklam na televizích. Google upravil podmínky YouTube

Více cílených reklam na televizích. Google upravil podmínky YouTube
, , aktualita
Google umožnil inzerentům, aby své reklamy cílili přímo na televizní diváky. To znamená, že by se před videi na YouTube mělo objevit více reklam personalizovaných konkrétnímu divákovi, který využívá televizor.
K oblíbeným
reklama
Cílená reklama vládne světu. A Google patří k jejím průkopníkům. Pokud na televizní obrazovce někdy sledujete videa z YouTube, můžete očekávat lépe cílenou reklamu. Inzerenti totiž mají nyní možnost se svými reklamami zacílit přímo na televizní diváky. Vznikla totiž nová kategorie zařízení označená jako TV, která zahrnuje chytré televizory, Chromecast, herní konzole nebo multimediální centra (např. Xiaomi Mi Box či Apple TV). Dosud existovaly pouze tři kategorie, a to mobilní zařízení, tablety a počítače. Televizory dosud patřily mezi mobilní zařízení, jejich divákům se tedy zobrazovala stejná reklama jako na smartphonech.
 
 
V rámci personalizované reklamy Google využívá například dříve provedená vyhledávání nebo navštívené webové stránky, aby uživatele zaujal reklamou „na míru“. Po zavšdení nové kategorie zařízení mohou inzerenti cílit s určitými reklamami přímo na televizní diváky. Může se jednat například o upoutávky lákající na nové pořady (na běžných televizních kanálech, ve streamovacích službách či discích Blu-ray) nebo nákup nového televizního přijímače. To je výhoda ve srovnání s běžnými televizními reklamami, které jsou zcela náhodné.
 
V budoucnu by se cílené reklamy měly kromě YouTube objevit i ve službách partnerů. Počet lidí sledujících videa z YouTube na svém televizoru postupně roste. V červnu 2018 shlédli lidé na TV celkem v průměru 180 milionů hodin videí každý den.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


Nejnovější články
Vloni se prodalo 157 milionů Smart TV, většina z nich měla Tizen Vloni se prodalo 157 milionů Smart TV, většina z nich měla Tizen
Smart TV v roce 2018 tvořily většinu prodaných televizorů, jak tvrdí analýza společnosti Strategy Analytics. A nejspokojenější může být Samsung, každý pátý model totiž využíval jeho systém Tizen.
Dnes, aktualita, Jáchym Šlik
Sony na svých televizích tajně podporuje HDR10+ Sony na svých televizích tajně podporuje HDR10+
Ačkoliv Sony ve specifikacích o formátu HDR10+ nikde nehovoří, ve skutečnosti jej některé jeho modely televizorů podporují. Tuto spekulaci potvrdili redaktoři německého webu. kteří otestovali přehrávání filmu v praxi.
Včera, aktualita, Jáchym Šlik
Prohlédněte si seznam všech filmů a seriálů v Disney+ Prohlédněte si seznam všech filmů a seriálů v Disney+
Do startu služby pro streamování videa Disney+ sice zbývá více než půl roku, ale už nyní byl zveřejněn kompletní seznam filmů a seriálů, které na diváky čekají. Nejzajímavější je samozřejmě část s originály, které se exkluzivně objeví v Disney+.
Včera, aktualita, Jáchym Šlik
Trabantem tam a zase zpátky: poslední cesta Přibáně? Trabantem tam a zase zpátky: poslední cesta Přibáně?
Cesta žlutého cirkusu Dana Přibáně skončila. Do kin zamířil poslední díl série, který ukončil putování žlutých Trabantů příjezdem do Prahy, kde je uvítala kvanta fanoušků. Jaký je však tento poslední film, na to se podívá naše recenze.
18.4.2019, recenze, Milan Šurkala
Známe české ceny a dostupnost nových soundbarů od Samsungu Známe české ceny a dostupnost nových soundbarů od Samsungu
Před pár týdny představené soundbary Samsung HW-Q70R a HW-Q60R už velmi brzy zamíří do českých obchodů. Tuzemské zastoupení nyní potvrdilo, kdy a za kolik si první letošní modely budeme moct zakoupit.
15.4.2019, aktualita, Jáchym Šlik