Více cílených reklam na televizích. Google upravil podmínky YouTube

Více cílených reklam na televizích. Google upravil podmínky YouTube
, , aktualita
Google umožnil inzerentům, aby své reklamy cílili přímo na televizní diváky. To znamená, že by se před videi na YouTube mělo objevit více reklam personalizovaných konkrétnímu divákovi, který využívá televizor.
K oblíbeným
reklama
Cílená reklama vládne světu. A Google patří k jejím průkopníkům. Pokud na televizní obrazovce někdy sledujete videa z YouTube, můžete očekávat lépe cílenou reklamu. Inzerenti totiž mají nyní možnost se svými reklamami zacílit přímo na televizní diváky. Vznikla totiž nová kategorie zařízení označená jako TV, která zahrnuje chytré televizory, Chromecast, herní konzole nebo multimediální centra (např. Xiaomi Mi Box či Apple TV). Dosud existovaly pouze tři kategorie, a to mobilní zařízení, tablety a počítače. Televizory dosud patřily mezi mobilní zařízení, jejich divákům se tedy zobrazovala stejná reklama jako na smartphonech.
 
 
V rámci personalizované reklamy Google využívá například dříve provedená vyhledávání nebo navštívené webové stránky, aby uživatele zaujal reklamou „na míru“. Po zavšdení nové kategorie zařízení mohou inzerenti cílit s určitými reklamami přímo na televizní diváky. Může se jednat například o upoutávky lákající na nové pořady (na běžných televizních kanálech, ve streamovacích službách či discích Blu-ray) nebo nákup nového televizního přijímače. To je výhoda ve srovnání s běžnými televizními reklamami, které jsou zcela náhodné.
 
V budoucnu by se cílené reklamy měly kromě YouTube objevit i ve službách partnerů. Počet lidí sledujících videa z YouTube na svém televizoru postupně roste. V červnu 2018 shlédli lidé na TV celkem v průměru 180 milionů hodin videí každý den.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Filmmaker Mode míří na Samsung QLED TV. Vypne vylepšení obrazu Filmmaker Mode míří na Samsung QLED TV. Vypne vylepšení obrazu
Samsung začal distribuovat nový firmware pro letošní QLED TV, který zpřístupňuje Filmmaker Mode. Tento režim vypne většinu funkcí pro dodatečné vylepšení obrazu. Aktualizace je zatím dostupná jen v USA.
Dnes, aktualita, Jáchym Šlik
Aktualizace pro televize LG CX a GX přidala AMD FreeSync Premium Aktualizace pro televize LG CX a GX přidala AMD FreeSync Premium
LG přineslo slibovanou aktualizaci pro své letošní OLED TV z řad CX a GX. Přidává podporu AMD FreeSync Premium, v pořadí třetí technologie pro variabilní obnovovací frekvenci. Tuto novinku tedy ocení hráči.
Včera, aktualita, Jáchym Šlik
Přechod na DVB-T2 je zase v plném proudu, staré vysílání skončilo v jižních Čechách Přechod na DVB-T2 je zase v plném proudu, staré vysílání skončilo v jižních Čechách
Po skoro čtyřměsíční pauze způsobené koronavirovou krizí zase pokračuje přechod na standard DVB-T2. Dnes o půlnoci bylo ukončeno původní vysílání DVB-T v jižních Čechách, minulý týden na západě republiky.
Včera, aktualita, Jáchym Šlik
Telly začíná používat kodek H.265. Jakou přináší výhodu? Telly začíná používat kodek H.265. Jakou přináší výhodu?
Telly přináší zákazníkům své televize přes internet dříve avizovanou inovaci v podobě kodeku H.265. Zatím je dostupný pro uživatele set-top boxu. Pro sportovní fanoušky bylo připraveno několik programů s vyšším datovým tokem.
Včera, aktualita, Jáchym Šlik1 komentář
Samsung chce nalákat zákazníky. V létě vrací za nákup tisíce korun Samsung chce nalákat zákazníky. V létě vrací za nákup tisíce korun
Společnost Samsung spustila letní akci, díky které lze získat bonus ve výši až 50 tisíc korun. Zároveň pořádá cestovatelskou soutěž o zajímavé slevy a poukaz na ubytování v hodnotě tří tisíc korun.
13.7.2020, inzerce, PR článek