Více cílených reklam na televizích. Google upravil podmínky YouTube

Více cílených reklam na televizích. Google upravil podmínky YouTube
, , aktualita
Google umožnil inzerentům, aby své reklamy cílili přímo na televizní diváky. To znamená, že by se před videi na YouTube mělo objevit více reklam personalizovaných konkrétnímu divákovi, který využívá televizor.
K oblíbeným
reklama
Cílená reklama vládne světu. A Google patří k jejím průkopníkům. Pokud na televizní obrazovce někdy sledujete videa z YouTube, můžete očekávat lépe cílenou reklamu. Inzerenti totiž mají nyní možnost se svými reklamami zacílit přímo na televizní diváky. Vznikla totiž nová kategorie zařízení označená jako TV, která zahrnuje chytré televizory, Chromecast, herní konzole nebo multimediální centra (např. Xiaomi Mi Box či Apple TV). Dosud existovaly pouze tři kategorie, a to mobilní zařízení, tablety a počítače. Televizory dosud patřily mezi mobilní zařízení, jejich divákům se tedy zobrazovala stejná reklama jako na smartphonech.
 
 
V rámci personalizované reklamy Google využívá například dříve provedená vyhledávání nebo navštívené webové stránky, aby uživatele zaujal reklamou „na míru“. Po zavšdení nové kategorie zařízení mohou inzerenti cílit s určitými reklamami přímo na televizní diváky. Může se jednat například o upoutávky lákající na nové pořady (na běžných televizních kanálech, ve streamovacích službách či discích Blu-ray) nebo nákup nového televizního přijímače. To je výhoda ve srovnání s běžnými televizními reklamami, které jsou zcela náhodné.
 
V budoucnu by se cílené reklamy měly kromě YouTube objevit i ve službách partnerů. Počet lidí sledujících videa z YouTube na svém televizoru postupně roste. V červnu 2018 shlédli lidé na TV celkem v průměru 180 milionů hodin videí každý den.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


Nejnovější články
Sony a Marvel mají rozepře: existence Spider-Mana v MCU ohrožena Sony a Marvel mají rozepře: existence Spider-Mana v MCU ohrožena
Finance možná způsobí, že se už Spider-Man neobjeví v dalších filmech od Marvel Studios. Společnosti Disney, která vlastní Marvela, a Sony, která vlastní práva na Spider-Mana, se totiž nedohodly na dalším postupu. Kvůli penězům.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Apple TV+ nejpozději v listopadu za $9,99 měsíčně Apple TV+ nejpozději v listopadu za $9,99 měsíčně
Oficiální uvedení Apple TV+ na sebe ještě nechává čekat, na internet ale prosakují další informace. Hovoří se např. o tom, že se tak stane do listopadu a také to, že bude stát $9,99 měsíčně. Prosakují ale i informace o připravovaných seriálech.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Netflix připravuje 3dílný dokument o Billu Gatesovi Netflix připravuje 3dílný dokument o Billu Gatesovi
Netflix připravuje spoustu vlastního obsahu a jedním z nich bude i 3dílná dokumentární série o Billu Gatesovi. Ta se ale nebude věnovat primárně jeho působení v Microsoftu jako spíše jeho působení poté.
Včera, aktualita, Milan Šurkala1 komentář
GoPro Hero 8 má prý umět 4K při 120 fps GoPro Hero 8 má prý umět 4K při 120 fps
Na internetu se objevily uniklé informace, které prozrazují detaily o připravovaných akčních kamerách GoPro Hero 8. Novinka by dle nich měla umět natáčet 4K video až při 120 fps i podporovat nové příslušenství.
16.8.2019, aktualita, Milan Šurkala1 komentář
Netflix chce pracovat s českými herci a studii, hledá zaměstnance Netflix chce pracovat s českými herci a studii, hledá zaměstnance

Nabídka pracovních pozic na streamovací službě Netflix prozradila zajímavou skutečnost. Hledají se totiž možnosti, jak spolupracovat s lokálními herci a studii ve Východní Evropě a Turecku, tedy včetně těch českých. 

11.8.2019, aktualita, Milan Šurkala