Více cílených reklam na televizích. Google upravil podmínky YouTube

Více cílených reklam na televizích. Google upravil podmínky YouTube
, , aktualita
Google umožnil inzerentům, aby své reklamy cílili přímo na televizní diváky. To znamená, že by se před videi na YouTube mělo objevit více reklam personalizovaných konkrétnímu divákovi, který využívá televizor.
reklama
Cílená reklama vládne světu. A Google patří k jejím průkopníkům. Pokud na televizní obrazovce někdy sledujete videa z YouTube, můžete očekávat lépe cílenou reklamu. Inzerenti totiž mají nyní možnost se svými reklamami zacílit přímo na televizní diváky. Vznikla totiž nová kategorie zařízení označená jako TV, která zahrnuje chytré televizory, Chromecast, herní konzole nebo multimediální centra (např. Xiaomi Mi Box či Apple TV). Dosud existovaly pouze tři kategorie, a to mobilní zařízení, tablety a počítače. Televizory dosud patřily mezi mobilní zařízení, jejich divákům se tedy zobrazovala stejná reklama jako na smartphonech.
 
 
V rámci personalizované reklamy Google využívá například dříve provedená vyhledávání nebo navštívené webové stránky, aby uživatele zaujal reklamou „na míru“. Po zavšdení nové kategorie zařízení mohou inzerenti cílit s určitými reklamami přímo na televizní diváky. Může se jednat například o upoutávky lákající na nové pořady (na běžných televizních kanálech, ve streamovacích službách či discích Blu-ray) nebo nákup nového televizního přijímače. To je výhoda ve srovnání s běžnými televizními reklamami, které jsou zcela náhodné.
 
V budoucnu by se cílené reklamy měly kromě YouTube objevit i ve službách partnerů. Počet lidí sledujících videa z YouTube na svém televizoru postupně roste. V červnu 2018 shlédli lidé na TV celkem v průměru 180 milionů hodin videí každý den.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


Nejnovější články
Xiaomi uvedlo 150” Mijia Laser Projector 4K Xiaomi uvedlo 150” Mijia Laser Projector 4K
Laserový projektor od Xiaomi s označením Mijia je na trhu už nějaký ten pátek. Doposud byl ale k dispozici jen s Full HD rozlišením. To se nyní mění a nedávno byla představená aktualizovaná verze se 4K rozlišením.
Včera, aktualita, Milan Šurkala1 komentář
Nový firmware pro GoPro Fusion přinese 5.8K video i 24p Nový firmware pro GoPro Fusion přinese 5.8K video i 24p
Společnost GoPro aktualizuje svou 360° kamerku Fusion. Ta bude nyní umět až 5.8K video záznam (5.6K po složení do sférického). Vedle toho přibude i možnost záznamu ve filmových 24 snímcích za sekundu a další vylepšení.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Netflix se více obává hry Fortnite než konkurenčního HBO Netflix se více obává hry Fortnite než konkurenčního HBO
V dopise akcionářům Netflixu jsme se dozvěděli jednu zajímavou skutečnost. Hra Fortnite je tak extrémně úspěšná, že je pro Netflix větší hrozbou než jiné streamovací služby, proti kterým se nesnaží nějak zvlášť bojovat.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Netflix zdražuje o 13 až 18%, výroba vlastních pořadů je drahá Netflix zdražuje o 13 až 18%, výroba vlastních pořadů je drahá
Populární streamovací služba Netflix se rozhodla navýšit ceny předplatného o nemalých 13 až 18 %. Může za to především nákladná výroba vlastních pořadů, ale licenční poplatky také nezůstávají stranou.
18.1.2019, aktualita, Milan Šurkala
HDR: povinná výbava nové televize? HDR: povinná výbava nové televize?

Význam 4K už známe, ale ve specifikacích televizorů se nyní objevují pojmy jako HDR10, HDR10+, Dolby Vision nebo HLG. Co přesně tyto zkratky znamenají a opravdu je potřebujeme mít v televizoru? To vše si dnes vysvětlíme.

15.1.2019, článek, Jakub Doležal3 komentáře