Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně
Registrace: 19.6.2006
Komentářů: 12, score 1.5 | Svět hardware: 57/1.0
Účast v Expertiádách: 2 (přehled)
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –

Nejvíce přínosné komentáře

Komentář z 3.2.2011 s hodnocením +2:
Vy jste asi fakt natvrdlý, neargumentujii impedancí zátěže, ale vlastnostmi samotneho zesilovače.
Pokud si znova přečtete přesnou citaci z článku, kterou jste kritizoval, tak zjistíte, že PMPO NEMUSÍ být definováno pro jmenovitou zátěž, kterou tady argumentujete:
"Jedná se o krátkodobý špičkový výstupní výkon, který je obvykle schopen dodat koncový zesilovač do zátěže, mnohdy jen po dobu několika milisekund, a dokonce to nemusí být zátěž jmenovitá.­"

Ta vsuvka s rezistivnim odporem zateze byla jen navíc, protoze jista impedance neznamena vubec nic o maximalnim vykonu pokud zanedbate frekvenci napeti. Vubec nevim jaky ma odpor bezna civka v beznem repraku a ani me to nezajima, protoze pro tuhlu teoretickou diskuzi o elektrotechnickych pojmech to neni vubec dulezite.
Komentář z 3.2.2011 s hodnocením +2:
ale, ale! Elektrotechniku jsem vystudoval na VS, takze na zakladku me laskavě neposilejte.
PMPO je specifikum zesilovace, nema to nic spolecneho s impedanci pripojenych repro a není tím tudíž ovlivněno...
Mimochodem, impedance je významná pro střídavé napětí a sama o sobe nic nerika o stejnosmernem odporu civky v reproduktoru, který může být podstatně nižší a ten proud potřebný pro 400W tam klidně můžete protlačit.
Komentář z 4.2.2011 s hodnocením +1:
1­) souhlasím
2­) souhlasím
3­) těžko může počítat PMPO při provozu naprázdno, případně s nekonečnou impedancí, to by totiž byl 0W.
4­) s největší pravděpodobností ano, i když renomovanější výrobci to mohou mohou mít zabalené do nějaké teorie.

Zatím jste mi nic nového nevysvětlil, pouze vycházíte z chybných předpokladů a z nepochopení mi vkládáte do úst věci které jsem neřekl. Vy jste na začátku zanedbal, to že PMPO NEMUSÍ být počítáno pro skutečnou zátěž, ale libovolnou a navíc jste ignoroval kondenzátory, které mohou potřebný výkon po tu krátkou dobu zajistit. To je celé.

Nejméně přínosné komentáře

Komentář z 4.2.2011 s hodnocením +1:
haha, tak teď jste mě opravdu rozesmál :­-D já z toho mám státnici, takže mi opravdu není 15 let. Mě spíš fascinuje, že jste schopen z vlastností napájecího zdroje vyvodit jaký maximální výkon může dodat zdroj, když zcela ignorujete fakt že ten zesilovač obsahuje prvky akumulující energii ­(kondenzátory­), jak již bylo řečeno tak PMPO NEMUSÍ výrobce počítat pro specifickou zátěž která je k tomu připojena, takže může být třeba 0,5 ohmu. Zkuste tenhle fakt pobrat a zamyslet se nad ním a pak druhé poučujte.
Kromě toho zesilovač je většinou stereo a pro tech vasich 400W takovy odpor vychází na 144­/200=0,72ohmu. Skutečně jste si jist, že ten zesilovač nebo jeho zdroj neobsahuje kondenzátor, který by byl schopen takový výkon po 1ms do takové zátěže 0,72 ohmu dodat?