
Počet prodaných televizorů ale přesto meziročně vzrostl o 18 %, což potvrzuje zájem lidí o nové LED, LCD i plazmové modely. Pro LG je zmíněný podíl výborný výsledek a do budoucna chce posilovat především segment 3D televizí a soustředit se na chytré modely označované LG Smart TV, jak uvedl, Martin Malý, tiskový mluvčí LG Electronics CZ.
Co se týče podrobností o cenách prodávaných TV, pak 64,7 % bylo levnějších než 10000 Kč, ovšem na druhou stranu byl největší meziroční nárůst u 50" úhlopříček, a to 67 % a propad byl zaznamenán u 15 - 16", a to 9 %. Televizorů schopných 3D zobrazení bylo mezi LCD modely pouze 2,9 % (květen 2011), ovšem u plazmových jde už o 16,8 %. U LCD s úhlopříčkou 50" pak bylo 41,2 % vybaveno pro 3D. LG soudí, že podíl 3D modelů se bude dále zvyšovat, což není nic neočekávaného a chce tento trend posílit vlastní řadou LG Cinema 3D s pasivní technologií, jež mají nabídnou 3D v ceně 2D u konkurence.
A nakonec pár údajů o Smart TV, čili chytrých televizorech schopných stahovat a přehrávat obsah z Internetu či lokální sítě a nabízet další služby. V letošním květnu se takových prodalo 12,2 % mezi LCD a 20,7 mezi plazmami. Meziročně je to nárůst z 6 % a 11,5 %. Všechny tyto výsledky pochopitelně vypovídají nejen o větším zájmu zákazníků o nové technologie, ale také o jejich rozmachu a větší cenové přívětivosti.
Zdroj: TZ LG Electronics