TV společnosti zvažují, že odříznou streamovací služby od nových show

TV společnosti zvažují, že odříznou streamovací služby od nových show
, , aktualita
Velké americké televizní společnosti hledají cesty, jak bojovat proti konkurenci v podobě streamovacích služeb jako Hulu či Netflix. Zvažují dokonce prý i to, že je odstřihnou od nejnovějších televizních seriálů a jiných show, na něž by se muselo čekat i roky.



reklama
Obliba streamovaných filmů a seriálů je v poslední době tak vysoká, že začala nahánět strach i velkým americkým televizním společnostem, které chtějí nějak reagovat. V zásadě chtějí vyhlásit mediální válku stále více oblíbeným streamovacím službám, které na Internetu distribuují jejich materiály. Nechtějí jim rovnou odepřít přístup k nejnovějším dílům svých show, "pouze" chtějí jejich online distribuci pozdržet, což by ale efektivně znamenalo v podstatě to samé.





Předplatitelé služeb jako Netflix a Hulu si již zvykli na pohodlí, které jim dává možnost si svůj oblíbený seriál pustit kdykoliv a kdekoliv. S tím je spojený také nový fenomén "binge-watching", což znamená, že se člověk podívá na jedno posezení ne pouze na jeden díl krátkého seriálu, ale rovnou na čtyři nebo i více. I televizní společnosti se ale snaží něco podobného nabídnout, a to i u nás, ovšem stále jde o seriály protkané reklamou, které si nemůžeme pustit, kdy chceme a (u nás zvláště) nejde o žádné novinky.

Americké televizní společnosti si tedy myslí, že si pomohou vylepšit situaci tím, že odříznou streamovací služby od nejnovějších materiálů. Time Warner uvažuje konkrétně nad tím, že to aplikuje na své show ze světa superhrdinů DC Comics, což je The Flash nebo Supergirl. Ty by Time Warner uvolnil pro internetové streamování až po dvou letech od odvysílání. Pikantní je na tom to, že Time Warner chce investovat do služby Hulu a jednou z podmínek je to, aby se nabízené TV seriály neobjevovaly v nabídce Hulu už druhý den po odvysílání.

Snahy Time Warneru jsou jistě správné, pokud tedy obchodní stratégové této společnosti chtějí, aby se pirátské scéně vlila do žil nová krev. Vidět jsme to mohli třeba na příkladě seriálu Game of Thrones. V jeho případě se televizní společnosti ve světě nedokázaly dohodnout na vysílání nových dílů ve stejnou dobu, či alespoň krátce po sobě. Výsledkem bylo to, že právě Game of Thrones byl a je jeden z nejstahovanějších seriálů.

To je ale vše jen stará písnička o tom, jak se velké firmy brání nástupu moderních technologií, kterou jsme slyšeli už mnohokrát.

Zdroj: Fudzilla
Nejnovější články
Toshiba prodala divizi televizorů čínskému HiSense Toshiba prodala divizi televizorů čínskému HiSense
Toshiba pokračuje v ořezávání své společnosti a zbavuje se divize Visual Solutions, která se zabývá také televizory. Novým vlastníkem je čínský výrobce HiSense, ale zatím není jasné, zda značku Toshiba zachová.
Dnes, aktualita, Jáchym Šlik
Amazon chce Prime Video zdarma, ale s reklamami Amazon chce Prime Video zdarma, ale s reklamami
Služba Amazon Prime Video by v budoucnu mohla mít bezplatnou verzi, která by obsahovala reklamy. Amazon navíc jedná také s filmovými studii či televizními stanicemi, takže by neměla být nouze o obsah třetích stran.
Dnes, aktualita, Jáchym Šlik1 komentář
Vimeo začíná podporovat videa v HDR, brzy přidá 8K Vimeo začíná podporovat videa v HDR, brzy přidá 8K
Vimeo oznámilo, že začíná podporovat videa s vysokým dynamickým rozsahem, která si zatím mohou vychutnat třeba majitelé vybraných zařízení od Applu. Služba reaguje také na zvyšující se rozlišení, brzy proto umožní nahrát až 8K videa.
Dnes, aktualita, Jáchym Šlik
Amazon Fire TV Stick Basic Edition je určena pro mezinárodní trhy Amazon Fire TV Stick Basic Edition je určena pro mezinárodní trhy
Amazon oznámil Fire TV Stick Basic Edition, která míří na více než stovku světových trhů. Divákovi umožňuje proměnit televizor v multimediální centrum se snadným přístupem k obsahu od Amazonu.
13.11.2017, aktualita, Jáchym Šlik
Beoplay M3: levnější bezdrátový reproduktor Beoplay M3: levnější bezdrátový reproduktor
Bang & Olufsen rozšiřuje svou nabídku domácích bezdrátových reproduktorů o model Beoplay M3, který je o polovinu levnější než Beoplay M5. I přes elegantní design a malé rozměry nabízí kvalitní zvukový zážitek a řadu doplňkových funkcí.
13.11.2017, aktualita, Jáchym Šlik