
Toshiba dle vlastních slov zaznamenala, že zákazníci jsou s její zárukou velmi spokojeni, takže ji hodlá i nadále nabízet společně se všemi svými modely notebooků a televizorů. Ve zprávě bylo také uvedeno, že zákazníci "průměrně ušetřili přibližně 8500 Kč", což se asi týká uplatněných reklamací, z nichž většina zahrnovala poškození displeje notebooku během přepravy. V takovém případě zákazníci obdrželi zpět opravený notebook nebo rovnou nový kus.
Podmínky Záruky bez hranic zůstávají nezměněny, takže je nutné se zaregistrovat do 14 dní od nákupu zařízení a dále vědět, že program zahrnuje tři případy (více na stránkách o záruce - viz zdroj).
- NÁHODNÉ POŠKOZENÍ: chrání přístroje před nepředvídatelnými událostmi, jako je například nechtěné upuštění, náraz nebo polití
- OCHRANA PROTI ODCIZENÍ: náhrada produktu, který příslušný policejní úřad uzná jako odcizený
- OBNOVA DAT: záchrana a následné obnovení dat na nový pevný disk v případě fyzického poškození, softwarových chyb nebo napadení počítačovými viry
Zdroj: TZ Toshiba