24 fps mame spojene s kinom a kino mame spojene s mimoriadnym filmovym zazitkom. Neme ciernobiele filmy s 16 snimkami za sekundu nepozeram rad a nepripadaju mi z tohoto dovodu nijako zvlast atmosfericke. Za mlada som ich nesledoval. Ale ludia ktori na nich vyrastali to mohli vidiet inak.
Odpovědět0 0
24 snímků je slideshow - je to anachronismus, technologická vada
Odpovědět0 2
Kdyz to budes tocit ty tak to ano.
Jeho tvar mu urcitym zpusobem vydelava penize. At si dela co chce , pokud bude na sebe porad podobny.
Cruise, at je v soukromi trochu blazen, tak toci filmy na ktere se da divat, a tech filmu neni hode. Live Die Repeat je super film napr.
Jako kazda vec dneska, rozvetvuje se to. Jedni by radi sledovali 120fps a chteli by videt i vsechny chlupy v nose, druzi radsi movie jako celek s atmosferou. Ten 24fps prave je jeden z prostredku jak tu atmosferu nastavit, takovou mimopozemskou. Kamera zabere ranni krajinu, barevne to jemne doladi atd. Co treba 48fps, to pak vypada jako kazde rano na co hledime kazdy den, kdyz se podivas z okna a pokud to obarvi, tak to bude vypadat jako obarvena hra z pocitace. No jak anglicky mluvici se vyjadruji: "Be careful what you wish for".
Odpovědět2 0
Cruise a ten týpek vedle něho má pravdu. Divák by to měl sledovat v takové snímkové frekvenci, v jaké to bylo natočené, v žádné jiné.
Odpovědět0 0
Proč tak složitě? Stačí zakázat televizním společnostem nákup práv a vysílání filmů, které byly natočeny pro kina... Navíc by tím donutily lidi chodit do kiny a utrácet za "doplňky", tedy popkorn, kolu a "merch", což vydělává filmovým společnostem mnohem víc než samotný prodej vstupenek...
.
.
.
.
Kappa & LUL
Odpovědět0 1
Myslím že nelze úplně říct který framerate je lepší a který horší, osobně bych spíš řekl že se každý hodí na něco jiného. Pro filmy jednoznačně 24, pro televize 30 a pro sportovní přenosy 60.
Odpovědět0 0