Podle průzkumu, který si Panasonic zadal u nezávislé společnosti Frank N. Magid Associates, velká většina respondentů, kteří porovnávali 2D a 3D obraz uvedla, že třetí rozměr jejich zážitek ze sledování videa značně zlepšil. Na to reagoval Eisuke Tsuyuzaki, Chief Technology Officer ze severoamerického zastoupení Panasonicu s tím, že jeho společnost vždy poukazovala na výhody 3DTV, které si zákazníci rychle uvědomí, jakmile ji jednou vyzkouší - stejně jako tomu bylo dříve u HDTV. V rámci studie bylo dotazováno více než pět set účastníků Disney D23 Expo v americkém Anaheimu. Podle společnosti Frank N. Magid Associates celých 99 % těch, kteří viděli 3D TV uvedlo, že obraz byl lepší než u 2D TV.
Přes sedmdesát procent respondentů pak řeklo, že celkový zážitek byl u 3DTV značně lepší, než u 2D TV. Podle Mika Vorhause z Frank N. Magid Associates je vidět, že se zákazníkům 3D TV líbí a hodnotí novou technologii podobně, jako před pár lety HDTV. V současné době je v západní Evropě a Severní Americe dostupná celá řada satelitních a kabelových 3D stanic, což podněcuje zákazníky ke koupi nových televizorů.
Zdroj:
HDTVTest