Šéf Sony Howard Stringer tento týden poskytl listu Wall Street Journal velmi zajímavý rozhovor o budoucnosti Sony v TV byznysu. Stringer mimo jiné uvedl, že Sony již 5 let pracuje na novém typu televizoru.
Povinná dvouletá záruka. Proč? Kvalita výrobku klesala / i záměrně ? /. Konkurence, tím nízské ceny, ( mám na mysli TV a podobnou techniku ). Rapidní nárůst nových technologií. Udržet v max. míře zaměstnanost, snížit spotřebu el. energie, atd. Znáte firmu která jako dříve ( povinnost ) zajišťuje náhradní díly na 8 let? Není výsměchem cena mobilního telefonu ve srovnání s kvalitním televizorem? Čím více druhů stejných výrobků, tím menší pravděpodobnost servisování. Nelze mít na skladě ani ty nejzákladnější díly, jejich cena ke konečné ceně výrobků vysoká. Bohužel ze své zkušenosti servisáka vyhazuji nespočet nových náhr. dílů nemajících již uplatnění. V prodejnosti vedou " dětské hračky ", příkladem i desetitisícové mobily. Žasnu, jak mnohým nevadí jejich krátkodobá životnost.